Oud 30-03-2011, 16:07
Verwijderd
De eerste is: zal jij voor 1 miljoen een jaar lang niks zeggen. Tegen helemaal niemand. Ook niet tegen jezelf. Zal jij dat doen of kunnen?
Als je vragen over regels hebt dan zet je hem hier.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2011, 16:10
JustADreamer
JustADreamer is offline
De topic? Uhmm... Correct me if I'm wrong, maar hoort het niet het topic te zijn? En in de post, zou ipv zal?

OT: Nee, ik heb liever sociaal contact dan een miljoen... Ik zou het niet eens proberen, want stel, je probeert het en het gaat 11 maanden goed en dan per ongeluk zeg je iets... Dan heb je dus 11 maanden lang jezelf te kort gedaan en er uiteidelijk nog niets aan over gehouden...
Oud 30-03-2011, 16:12
PerfectWay
PerfectWay is offline
Citaat:
Nee, ik heb liever sociaal contact dan een miljoen... Ik zou het niet eens proberen, want stel, je probeert het en het gaat 11 maanden goed en dan per ongeluk zeg je iets... Dan heb je dus 11 maanden lang jezelf te kort gedaan en er uiteidelijk nog niets aan over gehouden...
Dit Ik praat veel te graag
Oud 30-03-2011, 16:22
Verwijderd
Citaat:
De topic? Uhmm... Correct me if I'm wrong, maar hoort het niet het topic te zijn? En in de post, zou ipv zal?
Volgens mij is het de topic, maar ik vind het topic veel beter klinken.

Verder zou ik het niet doen aangezien ik dan het idee heb dat ik veel sociale contacten mis. Ik denk ook niet dat ik het kan omdat ik veel/graag praat met mensen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 16:36
Akhlys
Akhlys is offline
Het is "Het topic", maar vraag me niet waarom.

OT: Geen probleem, sociaal ga je er misschien op achteruit, maar dat kan je later wel weer opbouwen.
Oud 30-03-2011, 16:41
sanni
sanni is offline
is het niet de bedoeling dat je antwoord en dan een nieuwe neerzet ?
Ik snap er geloof ik niks van xD

Maar ook ik zou t niet doen. Praat veel te graag tegen mezelf en ook tegen anderen.
Oud 30-03-2011, 18:50
Verwijderd
Ik zou denk ik niet een jaar lang stil kunnen zijn. En ik zou mijn baan natuurlijk kwijtraken xD.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 19:33
Verwijderd
Haha wat voor reacties je wel niet krijg met de topic.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 19:37
Verwijderd
Citaat:
is het niet de bedoeling dat je antwoord en dan een nieuwe neerzet ?
Ik snap er geloof ik niks van xD

Maar ook ik zou t niet doen. Praat veel te graag tegen mezelf en ook tegen anderen.
Nou de bedoeling was dat ik een opdracht/ vraag of kan jij dat voor dat en dat er reacties komen van ja enz of nee omdat. na een tijdje als ik er genoeg reacties op heb bedenk ik een andere zou jij dit doen voor dit. maar als je zelf een goeie hebt kan je hem erbij zetten. maar niet te snel
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 19:57
Diamera
Diamera is offline
Ik zou het wel proberen, maar ik weet zeker dat ik het niet volhou. Maar het is wel een poging waard.

En ik mag ook niet zeggen waarom ik niet praat, dus dan heeft iedereen ook zo iets van . Ik zing ook vaak mee met liedjes die ik hoor en dan praat je ook dus dat lukt ook al niet. Maar een jaar lang, dat is toch ook onmogelijk.

En o ja, volgens mij is het wel 'de topic' want ik heb het een keer eerder gezien en toen vond ik het ook al raar en bleek het volgens mij goed te zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 20:50
Verwijderd
Mijn real-life bijnaam is niet voor niets af en toe eend, dat is omdat ik zoveel kwebbel dus ik denk niet dat dat me lukt...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 10:53
Verwijderd
De/het topic is allebei goed, schijnbaar. Is wel vaker zo met leenwoorden uit het Engels.

En ik zou het niet kunnen, al zou ik het willen Maar ik denk dat het de bedoeling is dat mensen nu een andere optie noemen?

Zou jij voor een miljoen euro je linker kleine teen eraf laten halen?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 11:43
Catch
Catch is offline
Nee ik denk het niet, gewoon om het principe. Maar goed, als ik in geldnood zat en 3 kinders had zou ik het wel doen dus so long voor mijn principes. /onsamenhangend
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 13:28
Verwijderd
Nee.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 13:41
Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Dat weet ik serieus niet. Daar hadden we het in de klas ook een keertje over, en toen wist ik het ook niet. Mijn eerste reactie is: Nee omg! . En ik laat mijn teen er niet zomaar afhalen! O_o. Maar aan de andere kant, het is zo gebeurd, vergelijkbaar met een simpele alledaagse operatie die zoveel mensen laten doen als ze een vetbultje hebben ofzo, en dan heb je een miljoen! Ik zou me denk ik wel kunnen laten overtuigen als iemand lang genoeg op me in praatte.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 15:03
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ja. En dan hoop ik dat het lijkt op een ongeluk zodat ik ook nog geld krijg van de verzekering. Na dat gebeuren snel naar het ziekenhuis en de teen er weer op zetten.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 16:19
Verwijderd
Nee ik wil denk ik liever die miljoen zelf bij elkaar werken.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 16:19
Verwijderd
Ik zou mn teen er niet af laten halen, of t moet mn rechter grote zijn, die is toch altijd ontstoken....

Zou jij voor een miljoen euro een voorwerp dat van overleden familie is verkopen?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 16:28
Verwijderd
Mijn teen zou ik er zeker niet af laten halen!

En het ligt aan de band met dat familielid. Als het voorwerp er eigen niet toe doet dan zou ik dat zeker verkopen. Maar het ligt er zeker aan wat voor band ik ermee heb. Als ik een goede band heb dan doe ik dat zeker niet.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Ik zou mn teen er niet af laten halen, of t moet mn rechter grote zijn, die is toch altijd ontstoken....

Zou jij voor een miljoen euro een voorwerp dat van overleden familie is verkopen?
Denk het wel. Zo krijg ik nog meer geld. Maar ik zal het voor weinig verkopen. Miljoen krijgen terug kopen
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 17:12
Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Ja. En dan hoop ik dat het lijkt op een ongeluk zodat ik ook nog geld krijg van de verzekering. Na dat gebeuren snel naar het ziekenhuis en de teen er weer op zetten.
Hahaha dat is ook een leuke!

Citaat:
Nou ja dat ligt eraan of het hem/haar dierbaar was, en of diegene zou hebben gewild dat ik het bewaarde. Zo niet, dan zou ik het verkopen. Anders maakt het toch niet uit of ik het nou heb, of iemand anders.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 20:55
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ja. De herinnering zit toch niet in voorwerpen. Maar als de persoon heeft gezegd dat ik het moet bewaren zal ik dat wel doen. Ook al krijg ik een miljoen.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 12:35
Verwijderd
Zou jij voor 1 miljoen een half jaar lang geen gebruik maken van stroom?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 12:43
Picidae
Picidae is offline
Citaat:
Ja dat lijkt me wel wat
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 13:09
Verwijderd
Stoer : )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2011, 13:37
sanni
sanni is offline
Citaat:
No Way dat zou betekenen dat ik constant aan t klooien zou zijn met kaarsen, en geen gebruik zou kunnen maken van de trein (wat zo erg nog niet is maar toch wel handig..)
Oud 01-04-2011, 14:04
Volk
Volk is offline
Citaat:
Dat hangt af van het seizoen. Ik heb afgelopen jaar in de herfst 2 weken zonder stroom gezeten en dat was geen pretje. Geen licht, geen verwarming, niet warm douchen. Je kleren niet kunnen wassen. Geen licht op m'n fiets. Geen huiswerk maken. Geen wekkers die me wakker maken om naar school te gaan.

In de warmere maanden zou ik het best wel willen doen. Het liefst doe ik het dan ook in een land waar stroom niet zo belangrijk is.

Dus, ja... mits...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 21:07
Verwijderd
@Volk: verschilt per huis! Ik zou alleen geen licht hebben, maar wel kachel + warm water. Helemaal in de zomer zou ik het denk ik wel halen. Alleen heb ik dan een probleem, want ik werk op de computer... dan zou ik opeens ook een half jaar niet kunnen werken... maar als ik dat miljoen van tevoren al krijg, hóef ik ook niet te werken, en dan kan ik kaarsen genoeg kopen! Ik ben voor Alleen even zien dat ik een vaste telefoonlijn fix met zo'n ouwe telefoon die niet in het stopcontact hoeft.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2011, 00:09
TheEditor
TheEditor is offline
Citaat:
Ik zou al mijn tenen er voor weg doen.

Dat miljoentje fixt wel de kosten voor nepteentjes.

Citaat:
Moeilijk. Geen computer, pc, auto, muziek of ook maar iets. Damn.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2011, 08:21
Verwijderd
Als je het lukt heb wel een miljoen! : ) maar ja geld...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2011, 16:07
Verwijderd
Nieuwe

Zou jij voor 1 miljoen een 1,5 jaar lang nee tegen iemand zeggen die je verkering vraagt.

en als je al verkering hebt, zou jij het uitmaken voor 1 miljoen en nooit meer met diegene iets krijgen?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2011, 17:11
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
1 miljoen euro voor nog een 1.5 jaar vrijgezel zijn..

retorische vraag jongeman

Dit zijn toch geen 1 miljoen vragen joh..

Zou je voor 1 miljoen euro "per ongeluk" op je moeder vallen terwijl er "per ongeluk" een mes in d'r been komt?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2011, 18:15
Verwijderd
Voor de een kan vrijgezel ook iets negatiefs betekenen. Als je graag een vriend/ innetje wil maar nooit een hebt gehad dan is het een moeilijke keuzen (vind ik) misschien had ik van die 1,5 beter een jaar of 50 60 moeten maken. Maar ja ieder zijn mening
Met citaat reageren
Oud 02-04-2011, 19:25
TheEditor
TheEditor is offline
Citaat:
Nieuwe

Zou jij voor 1 miljoen een 1,5 jaar lang nee tegen iemand zeggen die je verkering vraagt.

en als je al verkering hebt, zou jij het uitmaken voor 1 miljoen en nooit meer met diegene iets krijgen?
Ja

En ja.

Makkelijke.

Citaat:

Zou je voor 1 miljoen euro "per ongeluk" op je moeder vallen terwijl er "per ongeluk" een mes in d'r been komt?
Heelt wel. Ik zou het doen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2011, 19:58
Verwijderd
Citaat:

Natuurlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 12:03
Volk
Volk is offline
Citaat:
Natuurlijk joh, mijn moeder en ik plannen dat ongelukje zo dat zij er zo min mogelijk last van overhoudt en daarna gaan we samen naar Mexico.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 12:27
AzN
AzN is offline
Zou je voor 1 miljoen euro alles en iedereen hier achterlaten om ergens in 't buitenland 'n nieuw bestaan op te bouwen? Je mag nooit meer terugkomen naar Nederland, maar contact houden op iedere andere manier is wel toegestaan.
Oud 04-04-2011, 15:45
winnie the pooh
winnie the pooh is offline
@AzN
Als de mensen met wie ik nu in Nederland contact heb wel naar het buitenland mogen komen zou ik dat misschien wel doen.
Ik heb hier de plekken waar ik graag kom en ben helemaal verzot op bepaalde plekken hier in de buurt.
Dus dat zou wel balen zijn, maar er zijn ook genoeg plekken hier in de buurt, en mensen hier, waar ik zulke nare herinneringen aan heb.
Ik zou het denk ik wel doen, maar dan wel pas als ik hier mn opleiding afgerond heb.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 16:54
Verwijderd
Nee dat lukt mij niet denk ik
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 23:21
Jefar
Jefar is offline
Dan verhuis ik lekker met die 1 miljoen naar mijn familie in Canada.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 23:54
TheEditor
TheEditor is offline
Yeah sure. Ik had toch al een idee om te gaan studeren in San Francisco, (staat niet vast) maar nu heb ik een goede reden het wel te gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 04:09
Verwijderd
Ja, ik zou vertrekken. Portugal

Zou jij voor 1 miljoen voor iemand anders in de gevangenis zitten? Denk aan de volgende casus:

Iemand die jij kent pleegt doodslag en er hangt 5 jaar cel boven zijn hoofd. Jij hebt er totaal niks mee te maken, jij hebt een alibi; jij was totaal ergens anders die dag. Maar diegene biedt jou 1 miljoen euro als jij bekent en jij je alibi opgeeft en jij voor hem dus 5 jaar de gevangenis ingaat hier in Nederland. Zou jij 5 jaar zitten voor 1 miljoen = 200.000 per jaar voor doodslag?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 05:52
Verwijderd
Nee das voor mij denk ik te lang
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 06:17
winnie the pooh
winnie the pooh is offline
nee, zou ik niet volhouden,
en dan erbij, je komt later ws nergens meer aan de bak omdat je dat op je cv hebt staan....
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 14:23
Volk
Volk is offline
Citaat:
Zou je voor 1 miljoen euro alles en iedereen hier achterlaten om ergens in 't buitenland 'n nieuw bestaan op te bouwen? Je mag nooit meer terugkomen naar Nederland, maar contact houden op iedere andere manier is wel toegestaan.
Ik twijfel, Nederland is echt mijn thuis. Maar een nieuw bestaan opbouwen in Nieuw Zeeland klinkt ook heel uitnodigend. Voor dat miljoen kan ik ook de belangrijkste mensen meenemen Maar dan nog twijfel ik.

Citaat:

Zou jij voor 1 miljoen voor iemand anders in de gevangenis zitten? Denk aan de volgende casus:

Iemand die jij kent pleegt doodslag en er hangt 5 jaar cel boven zijn hoofd. Jij hebt er totaal niks mee te maken, jij hebt een alibi; jij was totaal ergens anders die dag. Maar diegene biedt jou 1 miljoen euro als jij bekent en jij je alibi opgeeft en jij voor hem dus 5 jaar de gevangenis ingaat hier in Nederland. Zou jij 5 jaar zitten voor 1 miljoen = 200.000 per jaar voor doodslag?
Nee 5 jaar is te lang.

Citaat:
nee, zou ik niet volhouden,
en dan erbij, je komt later ws nergens meer aan de bak omdat je dat op je cv hebt staan....
Zoiets zetten de meeste mensen dan ook niet op hun cv.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Nieuwe

Nee, ik zou niet een miljoen willen ruilen voor m'n vriendje. Wat heb ik aan een miljoen euro als ik het niet met hem kan delen? De toekomst die ik met hem voor me zie (en het heden overigens) zijn al leuk genoeg, daarvoor heb ik dat geld echt niet nodig.

En ik zou ook niet doodslag voor iemand anders bekennen, want dan heb ík voor de rest van mijn leven de reputatie van moordenaar. Lekker, alsof een miljoen euro dat goed zou maken

En ik zou m'n moeder ook niet steken met een mes, want dat zijn van die wonden waar je misschien niet aan doodgaat, maar die wel littekens kunnen opleveren die je je leven lang dwarszitten. Dat zou ik haar toch niet aandoen? Dan nog eerder mezelf steken, maar dat lijkt me ook niks; heb liever een helemaal gezond been

Ik hecht niet zoveel waarde aan dat miljoen geloof ik

Zou jij voor een miljoen euro je beste vriend/vriendin verraden op een manier die hem/haar enorm kwetst?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 14:39
Verwijderd
Nee dat niet want als ie er achter komt dat ik het voor geld doe vertelt ie het misschien door en dan heb ik straks geen vrienden meer
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 15:20
Volk
Volk is offline
Nee, als ik mensen kwets moet het vooral onopzettelijk zijn. Ik ga dus zeker niet mijn beste vriend/vriendin opzettelijk kwaad doen, ook niet voor tien miljoen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 19:19
Sorry.x
Sorry.x is offline
Citaat:
De eerste is: zal jij voor 1 miljoen een jaar lang niks zeggen. Tegen helemaal niemand. Ook niet tegen jezelf. Zal jij dat doen of kunnen?
Nee, dat zou ik absoluut niet kunnen. Ik zou het niet eens willen proberen.

Citaat:
Liever niet natuurlijk, maar als ik heel erg in de schulden zit dan denk ik dat ik het wel zou overwegen. Het is natuurlijk maar je kleine teen, en een miljoen is een grote som geld.

Citaat:
Ja, ik denk het wel. Dan natuurlijk wel het liefst in de zomer, want dan is het ook niet zo koud enso.

Citaat:
Niet op dit moment, misschien later als ik ouder / gepensioneerd ben - dan is dat natuurlijk fantastisch.

Citaat:
Nieuwe

Nee. Liefde, daar moet je niet mee spelen, ook niet voor geld.

Citaat:

Nee. Echt niet. Dat betekent namelijk ook 5 jaar opgesloten. Een strafblad. En je zal er altijd mee geconfronteerd worden, ook al heb je niets gedaan. Dan maar geen 1 miljoen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 20:53
Verwijderd
Weg met de poen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten