Oud 10-04-2011, 13:42
Verwijderd
Heey mensen,

Ja de titel zegt het al ik denk er best vaak overna. Ik zelf heb al een vriendin dus daardoor komt het niet.

Ik zelf ben wel een beetje een excentriekenling (ik weet echt niet hoe je het schrijft) maar wel een aardig persoon. Het is niet zo dat ik verkleed ga met duizenden spikes en alleen maar zwarte shirts draag. Het enige waarmee ik wel zit is dat vrouwen zo intolerant zijn over metal. Vaak krijg je te horen dat je Gothic/Emo ben..... maar even voor de metalheads onder ons hiero: Zijn wij dat? Zijn wij doodsliefhebbers die het liefst vrouwen verkrachten? Ik dacht t niet! En ja die dingen krijg ik o.a. te horen. Ik snap niet waarom vrouwen zo intolerant daarover zijn? Mijn huidige vriendin is ook geen grote fan van mijn muziek smaak maar die accepteert het wel! Zouden de meiden hier weten waarom vrouwen er zo afstandelijk over zijn?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2011, 13:46
Verwijderd
Je overdrijft wel een beetje, hoor. Ik ken niemand die ooit heeft gedacht dat metalheads of 'alternatievelingen' doodsliefhebbers zijn of constant vrouwen willen verkrachten.

Misschien moet je eens met andere mensen omgaan.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 13:56
Em.
Em. is offline
Citaat:
Het enige waarmee ik wel zit is dat vrouwen zo intolerant zijn over metal. Vaak krijg je te horen dat je Gothic/Emo ben..... maar even voor de metalheads onder ons hiero: Zijn wij dat? Zijn wij doodsliefhebbers die het liefst vrouwen verkrachten?
Ik snap jou niet. Dat vrouwen metal aan zien voor emo/gothic is niet intolerant, in mijn ogen, gewoon een kwestie van alles wat zwart is emo/gothic noemen. En ja, ik ben ook bij voorbaat te lui om me in al die stromingen te verdiepen, maar goed. Ik vind dat niet echt intolerant, meer gewoon er niet vanaf weten.

Jij daarentegen bindt emo/gothic meteen aan 'doodsliefhebbers' en niet te vergeten aan 'die het liefst vrouwen verkrachten'. Ben JIJ dan niet degene die iets heel negatiefs zegt over een bepaalde stroming (of hoe heet dat)? Dan ben jij toch intolerant en niet de vrouwen die een verkeerde term gebruiken?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 14:12
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Heel veel mensen/meisjes houden niet zo van metal omdat ze het zo boos vinden klinken. Ik ben geen metalfan maar ik wil wel eens wat opzetten als ik in de juiste stemming ben, maar voor veel mensen klinkt het gewoon heel onaardig en willen ze niet de moeite doen zich erin te verdiepen. Ik zou me niet zo druk maken over of mensen je muzieksmaak accepteren. De leukste vriendinnetjes accepteren je muzieksmaak gewoon. Mijn vriend houdt ook van allerlei metal en punkbandjes waar ik totaal niet van hou maar als hij dat luisteren wil, mag dat, en soms luister ik mee en dan hoor ik soms nog wel wat leuks voorbij komen.
Oud 10-04-2011, 14:17
Verwijderd
Waarom denkt iedereen dat 'de meeste vrouwen' niet van metal houden? Ik ken héél veel vrouwen die van metal houden, of in ieder geval (hard)rock. Ik ken er ook genoeg die er niet van houden, hoor, maar ik heb nog nooit iemand meegemaakt die er van die rare dingen (doodsliefhebbers, vrouwen verkrachten, etc) aan verbond.

Laatst gewijzigd op 10-04-2011 om 17:06.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 15:21
Verwijderd
Wat iedereen hierboven zie.

Daarbij vraag ik me af hoe vaak jij met vrouwen praat, behalve je moeder. Bedoel je niet 'meisjes'?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 16:56
Batave
Batave is offline
Het geldt imo echt niet alleen voor vrouwen hoor.
Oud 10-04-2011, 17:36
arPos
arPos is offline
ik ken plenty metalchicks

(waarvan ik het eeuwig zonde vind)
Oud 10-04-2011, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Ik snap jou niet. Dat vrouwen metal aan zien voor emo/gothic is niet intolerant, in mijn ogen, gewoon een kwestie van alles wat zwart is emo/gothic noemen. En ja, ik ben ook bij voorbaat te lui om me in al die stromingen te verdiepen, maar goed. Ik vind dat niet echt intolerant, meer gewoon er niet vanaf weten.

Jij daarentegen bindt emo/gothic meteen aan 'doodsliefhebbers' en niet te vergeten aan 'die het liefst vrouwen verkrachten'. Ben JIJ dan niet degene die iets heel negatiefs zegt over een bepaalde stroming (of hoe heet dat)? Dan ben jij toch intolerant en niet de vrouwen die een verkeerde term gebruiken?
Jouw IQ was ckr t beste van de klas? Ik zeg: ZEI zeggen het Beetje goed lezen hè vriend
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 18:44
gurl19
gurl19 is offline
En jouw IQ het laagste haha
Het is ZIJ zeggen het!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 18:49
Schrödinger
Schrödinger is offline
Vrouwen houden natuurlijk sowieso niet van muziek. De afkeer van veel vrouwen die jij ziet heeft niets te maken met muziek maar met de subcultuur waarmee zij zich niet identificeren. Verder zijn er wel zat (meestal vadsige) metalchicks, maar daarvoor moet je misschien buiten Staphorst kijken.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 19:05
Batave
Batave is offline
Citaat:
Jouw IQ was ckr t beste van de klas? Ik zeg: ZEI zeggen het Beetje goed lezen hè vriend
Ik heb nog nooit, maar dan echt nog nooit, iemand horen zeggen dat emo/gothics vrouwen willen verkrachten. Die verbinding maak jij.
Oud 10-04-2011, 19:54
Em.
Em. is offline
Citaat:
Nee, op één na beste, zou ik zeggen. Maar nu even serieus, als ik goed lees staat er gewoon dat "de vrouwen" niets meer doen dan je aanzien voor emo/gothic, en dat jij dat vervolgens als belediging en "intolerant" opvat omdat emo's en gothics oh zulke slechte mensen zouden zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 21:20
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Waarom denkt iedereen dat 'de meeste vrouwen' niet van metal houden? Ik ken héél veel vrouwen die van metal houden, of in ieder geval (hard)rock. Ik ken er ook genoeg die er niet van houden, hoor, maar ik heb nog nooit iemand meegemaakt die er van die rare dingen (doodsliefhebbers, vrouwen verkrachten, etc) aan verbond.
Het ligt er natuurlijk aan naar welk type vrouwen de TS kijkt . Ik heb namelijk nog niet heel vaak lieve, verlegen meisjes voor hun lol naar metal horen luisteren. Dit kan natuurlijk koppig van mij zijn dat ik denk dat aan het uiterlijk van iemand (kleding e.d.) redelijk te zien is bij wat voor stroming ze horen en daarmee welke soort muziek. Toch zullen er vast lieve, verlegen meisjes zijn die zodra ze thuis komen van een normale schooldag rustig op hun kamer keiharde metal gaan zitten luisteren.
TS (en ik zelf dus ook gezien de beschrijving hierboven) kijken te veel naar het stereotype meisje wat naar top 40 muziek luisterd denk ik. Er zijn wel meisjes/vrouwen die naar metal luisteren, maar dit zal niet altijd direct (qua uiterlijk) te zien zijn, waar dit (denk ik) eerder goed te zien is bij jongens.
Er zit trouwens nog wel een heel groot verschil tussen rock en metal hoor . Zo valt er van redelijk wat rock nog te zien dat het 'afstamt' van blues, wat je niet bepaalt herkent in metal. /zeikmodusoverhetverschiltussenrockenmetal
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 21:22
honkballertje
honkballertje is offline
Oh en een gebrek aan tolerante vrouwen ben ik het trouwens niet mee eens.
Ieder z'n eigen smaak. Jij hebt gekozen voor metal en zal dan waarschijnlijk wat minder hebben met top 40 muziek (ik noem maar wat). Het is dus ook logisch dat mensen die wel graag naar top 40 muziek luisteren, metal niet altijd kunnen waarderen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Heey mensen,

Ja de titel zegt het al ik denk er best vaak overna. Ik zelf heb al een vriendin dus daardoor komt het niet.

Ik zelf ben wel een beetje een excentriekenling (ik weet echt niet hoe je het schrijft) maar wel een aardig persoon. Het is niet zo dat ik verkleed ga met duizenden spikes en alleen maar zwarte shirts draag. Het enige waarmee ik wel zit is dat vrouwen zo intolerant zijn over metal. Vaak krijg je te horen dat je Gothic/Emo ben..... maar even voor de metalheads onder ons hiero: Zijn wij dat? Zijn wij doodsliefhebbers die het liefst vrouwen verkrachten? Ik dacht t niet! En ja die dingen krijg ik o.a. te horen. Ik snap niet waarom vrouwen zo intolerant daarover zijn? Mijn huidige vriendin is ook geen grote fan van mijn muziek smaak maar die accepteert het wel! Zouden de meiden hier weten waarom vrouwen er zo afstandelijk over zijn?
Gast. Geen enkele vrouw denkt dat metalheads vrouwenverkrachters en doodsliefhebbers zijn. Die vale zwarte bandshirts zijn gewoon hondslelijk. En van die onverzorgde (half)langharige koppen zien er ook niet uit. En de gemiddelde metalgast die ik in de bar tegenkom ruikt alsof hij al 3 dagen nonstop in die bar heeft rondgehangen.

En voor de duidelijkheid: er zijn genoeg normale, leuke jongens die (ook) van metal houden, maar dat zijn niet de types die je van ver herkent als metalgast - vermijden.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Vrouwen houden natuurlijk sowieso niet van muziek. De afkeer van veel vrouwen die jij ziet heeft niets te maken met muziek maar met de subcultuur waarmee zij zich niet identificeren. Verder zijn er wel zat (meestal vadsige) metalchicks, maar daarvoor moet je misschien buiten Staphorst kijken.
Af en toe hoop ik toch dat Pippeloen je flink op je falie geeft.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 22:32
Verwijderd
Ja soms word ik heel pissig om dat soort uitspraken, en daar maakt hij dan weer misbruik van door te zeggen: 'de hormoontjes spelen weer op?'

edit : ik hou dus WEL van muziek.
Ik denk niet dat metalheads verkrachters zijn, integendeel. Ik vind hun kleding wel erg inspiratieloos en ze zijn vaak vies (of liever gezegd : hebben een vieze uitstraling).
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 22:42
Verwijderd
Schrödinger is gewoon één groot hormoon dat af en toe opspeelt
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 22:51
Qimm
Qimm is offline
zit je nou m'n vis te beledigen?

mijn vriend/man houdt ook van metal, ben heel tolerant, zolang ik het maar niet hoef te horen vind ik het prima
Oud 11-04-2011, 12:51
Rob
Rob is offline
Ik offer elke zaterdagnacht om 7:07:06 (dichter dan dat kom ik niet bij 6:66:66 ) een maagd op, stop kuikens in de blender voor mijn ontbijt shake en douche mij dan ook nooit en mijn vriendin heeft het maar te tolereren. Zo.

Volgens mij voldoe ik prima aan het stereotype metal-d00d.

Emo en/of gothic != metal.
Oud 11-04-2011, 13:59
igfy
igfy is offline
Waarom associeer je metal met tolerantie? Voor zover ik weet zijn er voor de meeste muziekstromingen een hoop mensen die het leuk vinden (en dat wel of niet uitdragen in hun uiterlijk), maar voor iedere muziekstroming zijn er nog veel meer mensen die het niet leuk vinden en er op een of andere manier voordelen over hebben.

Of iemand tolerant is naar andere muziekstromingen en subgroepen hangt van de persoon af (en vaak ook van de leeftijd van die persoon). Of je een relatie zou kunnen hebben met iemand die een totaal andere smaak heeft dan jijzelf hangt ook een beetje van de persoon af. Sommigen kunnen dat, nadere hebben hier meer moeite mee. Het is dus helemaal niet zo dat veel vrouwen intolerant zijn naar metal. Het zou alleen wel heel goed kunnen dat de meisjes die jij kent intolerant zijn, om wat voor reden dan ook.
Oud 11-04-2011, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Ik offer elke zaterdagnacht om 7:07:06 (dichter dan dat kom ik niet bij 6:66:66 ) een maagd op, stop kuikens in de blender voor mijn ontbijt shake en douche mij dan ook nooit en mijn vriendin heeft het maar te tolereren. Zo.

Volgens mij voldoe ik prima aan het stereotype metal-d00d.

Emo en/of gothic != metal.
Nee man jouw haar is suuuperzacht Maar hmm wel bandshirts en lang haar, oei
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 21:47
arPos
arPos is offline
Citaat:
Vrouwen houden natuurlijk sowieso niet van muziek...zat (meestal vadsige) metalchicks...buiten Staphorst...
:'D
Oud 11-04-2011, 22:49
Verwijderd
Ik snap niet helemaal hoe je andere mensen voor intolerant uit kunt maken als je zelf mensen uit een bepaalde stroming (gothic/emo) verkrachters en doodsliefhebbers noemt.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2011, 12:57
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik denk niet dat metalheads verkrachters zijn, integendeel.
Hihi, wat is het tegendeel dan?

OT: dude, seriously. Je kunt niet je eigen gebrek aan aantrekkelijkheid afschuiven op 'vrouwen die niet van metal houden!!!!111!!'
Oud 12-04-2011, 13:12
Volk
Volk is offline
Citaat:
Heey mensen,

2 mogelijkheden. 1: het ligt aan jou of 2: je gaat met de verkeerde vrouwen om. Ik ken heel wat metalheads en die hebben allemaal geen problemen met vrouwen en dat terwijl sommigen wel met spikes en alleen maar zwarte shirts rondlopen. En het is niet zo alsof die de dikke of lelijke vrouwen hebben. Meestal hebben ze heel mooie, lieflijke meisjes. Vaak ook wat verlegen/onzekere meisjes (bijna het standaardmetalmeisje). Misschien ligt het aan je karakter.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2011, 14:17
Verwijderd
Citaat:
2 mogelijkheden. 1: het ligt aan jou of 2: je gaat met de verkeerde vrouwen om. Ik ken heel wat metalheads en die hebben allemaal geen problemen met vrouwen en dat terwijl sommigen wel met spikes en alleen maar zwarte shirts rondlopen. En het is niet zo alsof die de dikke of lelijke vrouwen hebben. Meestal hebben ze heel mooie, lieflijke meisjes. Vaak ook wat verlegen/onzekere meisjes (bijna het standaardmetalmeisje). Misschien ligt het aan je karakter.
Waarschijnlijk, want eerst scheert-ie alle vrouwen over één kam en daarna doet hij precies hetgeen waarvan hij deze vrouwen beschuldigd en noemt emo's en goths doodsliefhebbers die graag vrouwen verkrachten.

Misschien maakt hij die vrouwen zelf wel intolerant.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2011, 16:41
Verwijderd
Citaat:
maar even voor de metalheads onder ons hiero: Zijn wij dat? Zijn wij doodsliefhebbers die het liefst vrouwen verkrachten?
Ja!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2011, 20:07
Verwijderd
Jonges jullie snappen het nietXD. Hij maakt die verbinding niet De mensen zeggen het tegen hem.. misschien tikkeltje overdreven maar vaak gaan mensen dr wel zo mee door
Met citaat reageren
Oud 12-04-2011, 21:33
Batave
Batave is offline
Zoals ik het begrijp noemen mensen hem emo/gothic. Niet een verkrachter oid. Dat maakt hij er zelf van.
Oud 12-04-2011, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Zoals ik het begrijp noemen mensen hem emo/gothic. Niet een verkrachter oid. Dat maakt hij er zelf van.
Ja, dat staat er inderdaad. In dit stukje:
Citaat:
Vaak krijg je te horen dat je Gothic/Emo ben..... maar even voor de metalheads onder ons hiero: Zijn wij dat? Zijn wij doodsliefhebbers die het liefst vrouwen verkrachten?
Gewoon debiel dus.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2011, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Hihi, wat is het tegendeel dan?

OT: dude, seriously. Je kunt niet je eigen gebrek aan aantrekkelijkheid afschuiven op 'vrouwen die niet van metal houden!!!!111!!'
mijn ervaring is dat het juist vaak zachtaardige jongens zijn die heel lief zijn voor meisjes
Met citaat reageren
Oud 13-04-2011, 12:14
Verwijderd
Citaat:
mijn ervaring is dat het juist vaak zachtaardige jongens zijn die heel lief zijn voor meisjes
Inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 18:45
Verwijderd
Huh rock vergelijken met heavy metal?
Dat is heel anders!
Ik houd echt niet van heavy metal.
Maar rock

En ik zie er meer uit alsof ik disney liedjes ga zitten luisteren :')
Hoewel ik sommige liedjes stiekem ook leuk vind :'D
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 21:15
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Dat is heel anders!
Maar rock

Het lijkt niet heel erg veel op elkaar natuurlijk, maar ik snap wel waarom mensen rock met heavy metal kunnen vergelijken

namelijk: rock --> hardrock --> metal --> heavy metal.
de --> geeft dan steeds een stapje 'zwaarder' aan zeg maar

Oh en vanaf hier natuurlijk ook een voor rock

Maar dit voorbeeld geeft wel duidelijk aan dat er wel meisjes zijn die het kunnen waarderen. Het is namelijk zomaar mogelijk dat er in de klas van TS een meisje zit die hij helemaal niet aan zou zien voor fan van metal (vanwege uiterlijk) maar dat wel is. Mensen kleden zich bijna nooit op zo'n manier dat je direct kan zien welke muziek ze leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2011, 10:33
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat is heel anders!
Maar rock

Heavy metal is een bepaald type rockmuziek.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2011, 09:57
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Je hoeft toch ook niet steeds je muzieksmaak te benoemen? Ik bedoel, er is wat mij betreft niks mis mee, maar als je zo graag anderen hun gedachten wilt veranderen, kun je het beste bij jezelf beginnen. Muzieksmaak is gewoon iets heel persoonlijks en anderen mogen daar hun mening over geven.

Laat zien dat jij juist anders bent dan wat mensen van je verwachten als ze je zouden zien bijvoorbeeld. Dat heb je zelf in de hand, en dan veranderd misschien dat beeld over 'metalheads' bij meer mensen.
Oud 24-04-2011, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Heavy metal is een bepaald type rockmuziek.
Oh oke, dat wist ik niet.

Maar dan bedoel ik met rock de muziek die de massa voor rockmuziek aan ziet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten