Advertentie | |
|
![]() |
|
Heel veel mensen/meisjes houden niet zo van metal omdat ze het zo boos vinden klinken. Ik ben geen metalfan maar ik wil wel eens wat opzetten als ik in de juiste stemming ben, maar voor veel mensen klinkt het gewoon heel onaardig en willen ze niet de moeite doen zich erin te verdiepen. Ik zou me niet zo druk maken over of mensen je muzieksmaak accepteren. De leukste vriendinnetjes accepteren je muzieksmaak gewoon. Mijn vriend houdt ook van allerlei metal en punkbandjes waar ik totaal niet van hou maar als hij dat luisteren wil, mag dat, en soms luister ik mee en dan hoor ik soms nog wel wat leuks voorbij komen.
![]()
|
Verwijderd
|
Waarom denkt iedereen dat 'de meeste vrouwen' niet van metal houden? Ik ken héél veel vrouwen die van metal houden, of in ieder geval (hard)rock. Ik ken er ook genoeg die er niet van houden, hoor, maar ik heb nog nooit iemand meegemaakt die er van die rare dingen (doodsliefhebbers, vrouwen verkrachten, etc) aan verbond.
Laatst gewijzigd op 10-04-2011 om 17:06. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Vrouwen houden natuurlijk sowieso niet van muziek. De afkeer van veel vrouwen die jij ziet heeft niets te maken met muziek maar met de subcultuur waarmee zij zich niet identificeren. Verder zijn er wel zat (meestal vadsige) metalchicks, maar daarvoor moet je misschien buiten Staphorst kijken.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() TS (en ik zelf dus ook gezien de beschrijving hierboven) kijken te veel naar het stereotype meisje wat naar top 40 muziek luisterd denk ik. Er zijn wel meisjes/vrouwen die naar metal luisteren, maar dit zal niet altijd direct (qua uiterlijk) te zien zijn, waar dit (denk ik) eerder goed te zien is bij jongens. Er zit trouwens nog wel een heel groot verschil tussen rock en metal hoor ![]() |
![]() |
|
Oh en een gebrek aan tolerante vrouwen ben ik het trouwens niet mee eens.
Ieder z'n eigen smaak. Jij hebt gekozen voor metal en zal dan waarschijnlijk wat minder hebben met top 40 muziek (ik noem maar wat). Het is dus ook logisch dat mensen die wel graag naar top 40 muziek luisteren, metal niet altijd kunnen waarderen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En voor de duidelijkheid: er zijn genoeg normale, leuke jongens die (ook) van metal houden, maar dat zijn niet de types die je van ver herkent als metalgast - vermijden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja soms word ik heel pissig om dat soort uitspraken, en daar maakt hij dan weer misbruik van door te zeggen: 'de hormoontjes spelen weer op?'
![]() ![]() edit : ik hou dus WEL van muziek. Ik denk niet dat metalheads verkrachters zijn, integendeel. Ik vind hun kleding wel erg inspiratieloos en ze zijn vaak vies (of liever gezegd : hebben een vieze uitstraling). |
![]() |
|
Ik offer elke zaterdagnacht om 7:07:06 (dichter dan dat kom ik niet bij 6:66:66
![]() Volgens mij voldoe ik prima aan het stereotype metal-d00d. Emo en/of gothic != metal.
|
Waarom associeer je metal met tolerantie? Voor zover ik weet zijn er voor de meeste muziekstromingen een hoop mensen die het leuk vinden (en dat wel of niet uitdragen in hun uiterlijk), maar voor iedere muziekstroming zijn er nog veel meer mensen die het niet leuk vinden en er op een of andere manier voordelen over hebben.
Of iemand tolerant is naar andere muziekstromingen en subgroepen hangt van de persoon af (en vaak ook van de leeftijd van die persoon). Of je een relatie zou kunnen hebben met iemand die een totaal andere smaak heeft dan jijzelf hangt ook een beetje van de persoon af. Sommigen kunnen dat, nadere hebben hier meer moeite mee. Het is dus helemaal niet zo dat veel vrouwen intolerant zijn naar metal. Het zou alleen wel heel goed kunnen dat de meisjes die jij kent intolerant zijn, om wat voor reden dan ook.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien maakt hij die vrouwen zelf wel intolerant. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() namelijk: rock --> hardrock --> metal --> heavy metal. de --> geeft dan steeds een stapje 'zwaarder' aan zeg maar ![]() Oh en vanaf hier natuurlijk ook een ![]() ![]() Maar dit voorbeeld geeft wel duidelijk aan dat er wel meisjes zijn die het kunnen waarderen. Het is namelijk zomaar mogelijk dat er in de klas van TS een meisje zit die hij helemaal niet aan zou zien voor fan van metal (vanwege uiterlijk) maar dat wel is. Mensen kleden zich bijna nooit op zo'n manier dat je direct kan zien welke muziek ze leuk vinden. |
![]() |
|
Je hoeft toch ook niet steeds je muzieksmaak te benoemen? Ik bedoel, er is wat mij betreft niks mis mee, maar als je zo graag anderen hun gedachten wilt veranderen, kun je het beste bij jezelf beginnen. Muzieksmaak is gewoon iets heel persoonlijks en anderen mogen daar hun mening over geven.
Laat zien dat jij juist anders bent dan wat mensen van je verwachten als ze je zouden zien bijvoorbeeld. Dat heb je zelf in de hand, en dan veranderd misschien dat beeld over 'metalheads' bij meer mensen.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
PvV: 'Kamerleden en bewindslieden met dubbele nationaliteit kunnen niet' Mark Almighty | 500 | 26-02-2007 20:29 | |
Seksualiteit |
Seksuele revolutie poll. 6663scarlet | 38 | 27-08-2005 13:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Terreur teistert scholier koelieboelie | 191 | 27-06-2005 01:59 |