Oud 05-04-2011, 22:04
Horsewhisperer
Horsewhisperer is offline
Heey, ik had vandaag de hele dag last van de rechterkant in mn buik, in denk mn eierstok, dat het een eisprong was ofzo. Maar normaal duurt een eisprong helemaal niet zo lang bij mij, en als je zachtjes op mn buik duwde deed het al zeer. Is er iets aan de hand ? Of was het gewoon geen eisprong.. Ik ben trouwens ook bang dat ik zwanger ben geraakt, heeft dat daar mee te maken, dat het daarom de hele dag al zeer doet ?
groetjes
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 22:10
Verwijderd
Kan idd je eisprong zijn. Als je denkt dat je zwanger bent, dan kun je nu zeker wel een test doen (want dan zit je nu rond dag 14 in je cyclus en dan test je zeker wel positief áls je zwanger bent; is de test dus negatief, dan ben je niet zwanger).

Heb je naast pijn aan die kant ook nog last van andere dingen? Ben je bv misselijk? Heb je misschien koorts? Of is het puur die pijn? Als die pijn aanhoudt en erger wordt (en/of je wordt er erg misselijk bij, krijgt koorts, dat soort dingen), zou ik als ik jou was toch even langs de dokter gaan morgen. En als het heel hevig wordt, de huisartsenpost bellen vanavond/-nacht. Straks is het een blindedarmontsteking oid. (Maar als het 'gewoon' een beetje pijn doet zoals een bij een eisprong maar dan wat langer, dan hoef je je geen zorgen te maken hoor.)
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 22:17
Horsewhisperer
Horsewhisperer is offline
Citaat:
Kan idd je eisprong zijn. Als je denkt dat je zwanger bent, dan kun je nu zeker wel een test doen (want dan zit je nu rond dag 14 in je cyclus en dan test je zeker wel positief áls je zwanger bent; is de test dus negatief, dan ben je niet zwanger).

Heb je naast pijn aan die kant ook nog last van andere dingen? Ben je bv misselijk? Heb je misschien koorts? Of is het puur die pijn? Als die pijn aanhoudt en erger wordt (en/of je wordt er erg misselijk bij, krijgt koorts, dat soort dingen), zou ik als ik jou was toch even langs de dokter gaan morgen. En als het heel hevig wordt, de huisartsenpost bellen vanavond/-nacht. Straks is het een blindedarmontsteking oid. (Maar als het 'gewoon' een beetje pijn doet zoals een bij een eisprong maar dan wat langer, dan hoef je je geen zorgen te maken hoor.)
Ik voel me niet zo heel lekker, maar dat is denk ik omdat ik ook net ziek ben geweest (verkouden, tijd van t jaar ). De pijn is nu grotendeels afgezakt, dus denk ik geen blindedarmontsteking gelukkig (: Dankje voor je reactie ! (:
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 09:54
Verwijderd
Ik denk dat het geen eisprong is geweest als het anders voelt als alle andere eisprongen bij jou. Ik zou als ik jou wachten tot de dag dat je weer ongesteld moet worden en als je na een paar dagen daarna nog niet ongesteld bent geworden, even een zwangerschapstest doen.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten