Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je echt ziek bent, hopen veel mensen denk ik ook dat ze zich nog net goed genoeg voelen om zich naar huis te verslepen waar een moeder met thee aan de gang zal gaan
![]()
|
Verwijderd
|
Genant... hmm ja huisgenoten seks horen hebben, beetje raar - het was namelijk prima te vermijden als je je deur dichtdeed, maar hij had 'm op een kier staan. Of de vriend van een huisgenote 's nachts naar de wc zien lopen met een enorme spermalucht om hem heen
![]() ![]() Oh en een huisgenoot van me (Duitse jongen met vriendin thuis in Duitsland) versierde vriendinnen van zijn huisgenotes (ons dus), ook een beetje raar, helemaal omdat wij dat wisten (duh, hij voosde met een vriendin van me, natuurlijk hoor ik dat) en dan vervolgens kwam zijn vriendin weer op bezoek. Oh en voor de lesbiënnes hadden we een vrouw van 37 die nog steeds in het studentenhuis woonde, ook awkward... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Genant bij ons was trouwens: er werd nogal eens 'gekletst' tussen verhuurder en huisgenoten. Zo wist je (onbedoeld) veel van elkaar, vooral wie er niet tijdig de huur betaalden, of over welke huiselijke (of persoonlijke
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Genant is dat mijn huisgenootje naast me altijd haar raam open laat staan als ze gaat batsen en dat ik dan letterlijk mee kan genieten. Fantastisch. Ik doe altijd maar hard muziek aan. Genant is ook dat ik ooit zoende met een jaarclubgenootje van mijn huisgenootje en dat hij sindsdien nergens anders meer over kan praten. Verder liep ik vorige week de douche in en toen stond een huisgenoot onder de douche te fappen, ik heb de deur maar hard dichtgeslagen want het was echt heel naar. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik weet nog toen ik net mijn rolstoel had opgehaald bij de zorgwinkel dat ik samen met mijn huisgenoot door de gang ging scheuren met dat ding. Toen reed ik perongeluk tegen de deur van mijn andere huisgenoot aan die niet op slot was. Ik reed binnen bij een heftige vrijpartij. Ik en mijn andere huisgenoot kwamen niet meer bij van het lachen, zij was minder gecharmeerd van het hele gebeuren!
||
Citaat:
En natuurlijk als je vaker jongens te logeren hebt (ook al zijn dit gewoon vrienden met wie je niet naar bed gaat) dan krijg je soms opmerkingen. Tja. De deur van mijn kamer kon niet op slot, en een keer kwam een huisgenoot naakt dronken mijn kamer binnen en ging onder mijn bureau met de kabels van de printer kloten. Ik had hem die dag gevraagd of hij er naar wilde kijken, en schijnbaar in zijn dronkemans-slaapwandeling herinnerde hij zich dat ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Gedachten over (ge)dichten Geel | 125 | 24-01-2013 15:14 | |
De Kantine |
Het grote Weerwolfspel #47 Spelleider | 500 | 16-05-2008 11:53 | |
Psychologie |
Post-puberaal? Verloren gevoel Verwijderd | 12 | 28-09-2007 18:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 | |
Liefde & Relatie |
mijn oom en ik......Iemand lees dit aub HelpMePlease | 52 | 31-08-2004 16:44 | |
Psychologie |
Wat herinneren jullie je nog van vroeger??? Zaza123 | 50 | 31-07-2002 20:34 |