![]() |
|
Er is een soort pijn waar ik echt niet tegen kan, en dat is geslagen worden tegen m'n achterhoofd. Het doet niet altijd pijn, maar daardoor raak ik heel snel geirriteerd en word ik alsof ik wiskunde verkeerd maak (en er pas achterkom nadat ik er een paar uur aan heb gewerkt)
|
Verwijderd
|
De ergste pijn was kortdurend bij mij - een schommel die tegen mijn knie knalde of mijn pink die opengescheurd werd door een fietsbel, bijvoorbeeld. Het leverde me niet 'meer' dan een blauwe plek van 6 bij 6 cm of een snee tot richting het bot op, maar het moment van de impact op zich was echt zo enorm pijnlijk, dat je niks meer kunt denken dan dat. Maar dat soort pijn 'vergeet' je heel snel weer omdat het ook vrij snel afzwakt, gelukkig.
Heb nog nooit iets gebroken, dus kan niet vergelijken. Oh en een spiraaltje laten zetten, dat was echt ook een bizar soort totaal niet te negeren pijn, bah! Gelukkig ook vrij snel voorbij. |
![]() |
|
Menstruatie voordat ik aan de pil ging. Ik kreeg dan altijd koorts, kon ik geen enkele positie zitten of liggen. Het werd van de pijn zwart voor mijn ogen en moest vaak ook braken van de pijn. Als m'n darmen iets deden voelde ik mijn vagina ook helemaal samenknijpen tot diep binnen in mij. Volgens mijn moeder is bevallen fijner dan ongesteld worden als je de pil niet slikt. Bevallen lijkt me dan ook niet zo erg.
Oh, en ik stond een keer in de fik, dat deed achteraf ook flink pijn. Maar de pijn tijdens de menstruatie blijft op nummer 1. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Voorhoofdsholteontsteking. En amandelen zo ontstoken dat je geen lucht meer krijgt en dan toch telkens moeten slikken, elke paar seconden, en daarmee wekenlang praktisch niet in diepe slaap komen.
Overigens was spiraaltje zetten echt niet zo noemenswaardig. Vervelender is als er zo in je vat wordt geroerd als bloed niet stroomt bij bloedprikken. Familietrekje, dat de vaten dichtslaan. |
![]() |
|
Menstruatiepijn ja, zo erg dat ik dacht ik zou flauwvallen en over begon te geven (in een kerk
![]() ![]() Sindsdien ben ik op een bepaalde manier niet echt bang meer voor pijn. Als het écht heel erg is, schakelt je lichaam zich volgens mij vanzelf uit, val je flauw, en dan voel je het niet meer, en tot dan is het te verdragen.
|
Inderdaad afgelopen vakantie een vooorhoofdholteontsteking, nog nooit zo'n erge hoofdpijn gehad. En dat de hele dag door, vanaf dat je wakker wordt tot dat je naar bed gaat en eigenlijk 's nacht ook nog gewoon wakker worden en als de medicijnen niet meer werken
![]() Maar al die breuken heb ik gelukkig niet, wel een aantal blessures. Beide knieen overstrekken, dus niet meer kunnen lopen De "massage" bij een shin splints, scheenbeen/kuitspier blessure. Gewoon tot huilends aan toe bij de fysio op een behandelbank liggen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het zetten van m'n gebroken been. By far het pijnlijkste ooit. En die arts maar zeggen dat ik m'n been moest ontspannen terwijl hij eraan zat te sjorren, het doet weer pijn als ik er alleen maar aan denk
![]() Blindedarmontsteking was ook een heel erg gemene pijn, maar toen kreeg ik vrij snel hele goede pijnstilling ![]() Verder kan ik buikpijn vaak wat beter hebben dan hoofdpijn, van flinke hoofdpijn kan ik echt helemaal gek worden (van buikpijn ook, maar dan helpt lekker in bed kruipen en thee drinken heel goed, met hoofdpijn kan ik vaak niets, dan helpt in bed liggen echt voor geen meter, echt vreselijk). |
![]() |
||
Citaat:
|
Laatste zomer gaan zwemmen in een vrij koud kanaal en daarna er snel uitgekomen en weer gaan liggen opwarmen in de 29 graden. Zo'n een afschuwlijke kramp in mijn beenspier gehad, echt gewoon niet normaal.
Ik had 't gevoel alsof er met een kaas schaaf over mijn beenspieren (onderbeen) werd gegaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat ik jullie allemaal versla:
een beenmerg prik. Heb ik best vaak gehad toen ik leukemie had. Voor diegene die niet weten wat het is: een prik waarbij er een naald tussen je ruggenwervels gaat om er beenmerg uit te halen. Verder nog 4 keer een arm gebroken waarvan 1 keer een dubbele breuk waardoor me arm in een s-bocht stond zowat... ook niet bepaald prettig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Groeipijn in benen deed zeerste,
verstandskiezen laten slopen door type tandartsboer langste last van gehad. Blijkbaar hoef je geen foto of kennis te hebben, een tang uit je gereetschapskist is ook voldoende. Verdoving ook niet echt nodig. Bij van honger omgekomen omdat ik 3 dagen lang mijn mond niet open kon doen, half suicidaal omdat zelfs na een pot melatonine mijn ogen nog steeds niet dicht konden. Veel extra was gehad omdat 2 dagen lang 's ochtends alles in meter omtrek van m'n kussen onder het bloed zat. Toen ik vanaf buiten weer naar binnen liep nog gefaint. andere 2 in het ziekenhuis laten doen, heb die avond gewoon meegegeten aan de keukentafel en normaal geslapen. w0000t |
![]() |
|
Oorpijn tijdens het duiken. Door de airco in m'n hostel was er iets in m'n oor een beetje dik geworden waardoor ik niet meer kon klaren. Dit hield ik precies 7 meter de diepte in vol en toen kreeg ik van de pijn een soort paniekaanval waardoor m'n lucht binnen 5 minuten op was
![]() Sowieso kunnen oren bizar veel pijn doen maar dit was denk ik vooral zo naar omdat je 7 meter onderwater zit en nergens heen kunt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh en een paar weken geleden crepeerde ik ineens van de pijn in mijn benen. Heb als een klein kind liggen jammeren maar gelukkig was het na 2 uur over. |
![]() |
|
![]() |
toen mijn arm op twee plaatsen brak had ik ongelovelijk veel pijn..
toen mijn schouder uit de kom ging toen ik mijn kruisband afscheurde, en de eerste 2 dagen na de operatie was ook wel een pijngraad met een cijfertje 8 ofzo.. maar de ergste pijn ervaarde ik denk ik toen ik een keer in 't zwembad was, en daar een net boven 't water hing en ik daar boven opstond. Iemand anders sprong er af, en ik verloor mijn evenwicht. mijn been draaide in de ijzeren kabel naast 't net vast, gleed naar beneden en lande met m'n hoofd op de houten balk onder aan het net. waarna ik onderwater kwam te hangen aan dat been die in de kabel gedraaid zat. toen heb ik 't echt uit gegild, vooral toen m'n voet los gemaakt moest worden... |
![]() |
|
Hm.. moeilijke vraag.. Ik heb ook meerdere beenmergpuncties gehad maar vond dit niet het allerergste.. Wel heel pijnlijk hoor, maar niet het allerpijnlijkste ooit.. Maar ik had niet de ellende van leukemie hebben erbij (ik werd verdacht van hersenvliesontsteking maar bleek het uiteindelijk niet te hebben)..
Ik ga voor de drain onderin mijn borst (na een borstverkleining) die muurvast zat en er toch echt uit moest, of die eerste keer dat ik na mn enkelband-inkort-OK mn been naar beneden hield en het vocht dus het OK-gebied inliep en daar niet weg kon.. Dat was ook de hel.. oja, ik vind het dus wel grappig dat degene die zegt dat een slaapvoet zn ergste pijn ooit is, zegt dat vrouwen die menstruatiepijn heel erg vind mietjes zijn?! ![]()
|
Vannacht weer een knappe kramp in m'n benen. Ik was helemaal vergeten hoe ik het het snelst kon verhelpen, en ik had er voor zeker een halve dag last van (op de dag dat we gym hebben. Yeah).
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn rond navel? Verwijderd | 6 | 20-04-2012 16:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn Vogelvrij | 6 | 15-02-2005 15:26 | |
De Kantine |
Wat is pijn? Dark Elf Oscar | 49 | 09-02-2004 15:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Manifest 1 - Pijn Type | 5 | 24-12-2003 18:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn in mijn leven, liefde in mijn leven, waarom louis84 | 1 | 07-11-2001 16:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn ... reden van of zijn klootzak2001 | 5 | 02-10-2001 19:26 |