Oud 09-01-2011, 00:36
Jefar
Jefar is offline
Wat is de ergste pijn de je ooit hebt gehad?
Ik ben erg benieuwd.

Die van mijn is een slaapvoet, dat doet echt pijn..
Oud 09-01-2011, 01:24
LauraJansen
LauraJansen is offline
Slaapvoet valt reuze mee! Bij mij althans. Mijn ergste pijn die ik ooit heb gehad en nog steeds heb is buikkramp op de 1ste dag van mijn menstruatie. De pijn is zodanig dat naar school gaan haast onmogelijk is voor mijn.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 10:59
Verwijderd
Bij mij is het net als bij laurajansen de menstruatiepijn. Gelukkig komt dit niet zo vaak voor dat het zo hevig is. Maar als het zo hevig is lig ik ook echt zo krom op de bank.

Maar wat ook vreselijk zeer deed was darmkrampen. Het voelt dan alsof al je darmen in 1 keer zich samenknijpen...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 12:57
marrel
marrel is offline
Buikkramp zo erg dat ik er misselijk van wordt, naar het toilet kruip en denk neer te vallen zo zwart voor de ogen en duizelig en zweten. Durfde niet meer zonder hulp terug naar mijn kamer. 2x gehad. Vermoed ook iets met mn cyclus.
Oud 09-01-2011, 15:05
Rivka
Rivka is offline
Ik had een keer zo'n erge, verschrikkelijke buikpijn (ik voelde me echt alsof ik doodging en 1000 mg paracetamol hielp niks), dat ik toen mijn moeder heb wakker gemaakt en we naar het ziekenhuis zijn gegaan. Ik kon nauwelijks praten, lopen en liggen. Ze zeiden daar dat het waarschijnlijk een heel erg spastische darm was, maar verder was ik gezond.
Oud 09-01-2011, 15:54
TedEdFred
TedEdFred is offline
Ik ben toen ik elf was met stoeltje en al uit een skelter gelanceerd en toen kwam ik op mijn stuitje terecht. Ik viel zo hard dat ik stuiterde. verschrikkelijk veel pijn, kon 2 weken niet normaal zitten en heb er nog jaren last van gehad bij lange tijd in dezelfde houding zitten.
ik heb ook een keer mijn middenvoetsbeentje gebroken, maar liep toen nog naar huis en dacht dat het gewoon gekneusd was. Nou dat heb ik geweten die nacht. De volgende dag ging ik gelukkig in het gips.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 17:13
jordyQQ
jordyQQ is offline
Een keer een virusinfectie, verschrikkelijke buikpijn..

1 a 2x per maand word ik 'snachts wakker door kramp in mijn benen.. mijn pijngrens is vrij hoog maar hierbij staan de tranen in mijn ogen!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 19:39
Diamera
Diamera is offline
Ik ben totaal niet lenig. Als je je spieren moeten rekken bij gym ofzo, dan moet je wel eens op de grond zitten met je benen vooruit.
Bij mij doet dat al een beetje pijn, maar als ik dan verder voorover moet buigen dan duwen ze tegen je rug, doet het echt afschuwelijk veel pijn, en voelt het gewoon alsof mijn spier tergend langzaam wordt losgetrokken bij mijn enkel.
Dat is echt de ergste pijn die ik me kan herinneren.

Maar als ik zo het topic doorlees, moet ik ook weer denken aan toen ik mijn vinger brak. Een gebroken lichaamsdeel doet idd ook ongelofelijk veel pijn.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 20:26
Verwijderd
Pff. Ik kan eigenlijk niet kiezen, gewoonweg omdat het hele verschillende pijnen zijn. Het meeste lást heb ik gehad van mijn gekneusde ruggenmerg. Was toen ook voornamelijk de schok denk ik .

Verder kwa ontstekingen heb ik 1 keer ál mijn bijholtes ontstoken gehad. Niets deed meer pijn dan dat, ik kon niets behalve liggen met koude doeken op mijn gezicht .

En verder toen ik mijn pezen net niet helemaal heb laten afscheuren in mijn enkel . Dat ging snel over toen het ingezwachteld was, maar daarvoor:
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 21:06
Balance
Balance is offline
Knieschijf uit de kom. Vijf keer gehad, tweede keer was het ergst.
Oud 09-01-2011, 22:35
Jefar
Jefar is offline
Citaat:
Knieschijf uit de kom. Vijf keer gehad, tweede keer was het ergst.
Zit de knieschijf in een kom? Ik dacht altijd dat ie vast zat tussen een paar banden in je knie
Oud 09-01-2011, 22:39
Jefar
Jefar is offline
Als je onderste kluisje hebt en wanneer je opstaat je hoofd stoot tegen het kluisje van degene boven je.
Dat doet ook veel pijn, maar het verslaat een slaappvoet niet
Oud 09-01-2011, 22:44
DAH
DAH is offline
Ik heb eigenlijk nog niet bijster veel pijn meegemaakt, maar het deed knap pijn toen ik kramp ergens in m'n buik had (darm ofzo). Kon amper lopen, en zat gebogen in m'n stoel, met m'n armen over m'n buik. Wat ook best pijn deed was de eerste beenkramp van m'n leven. Ik lag te slapen en toen opeens een hevige kramp in m'n kuit. En ik wist niet wat ik moest doen, dus erg irritant.

Als ik later ga motorrijden zal ik wel m'n eigen record hebben gebroken.
Oud 09-01-2011, 22:45
DAH
DAH is offline
Citaat:
Als je onderste kluisje hebt en wanneer je opstaat je hoofd stoot tegen het kluisje van degene boven je.
Dat doet ook veel pijn, maar het verslaat een slaappvoet niet
I know how it feels.
Oud 09-01-2011, 22:48
DAH
DAH is offline
Er is een soort pijn waar ik echt niet tegen kan, en dat is geslagen worden tegen m'n achterhoofd. Het doet niet altijd pijn, maar daardoor raak ik heel snel geirriteerd en word ik alsof ik wiskunde verkeerd maak (en er pas achterkom nadat ik er een paar uur aan heb gewerkt)
Oud 10-01-2011, 00:48
Verwijderd
De ergste pijn was kortdurend bij mij - een schommel die tegen mijn knie knalde of mijn pink die opengescheurd werd door een fietsbel, bijvoorbeeld. Het leverde me niet 'meer' dan een blauwe plek van 6 bij 6 cm of een snee tot richting het bot op, maar het moment van de impact op zich was echt zo enorm pijnlijk, dat je niks meer kunt denken dan dat. Maar dat soort pijn 'vergeet' je heel snel weer omdat het ook vrij snel afzwakt, gelukkig.

Heb nog nooit iets gebroken, dus kan niet vergelijken. Oh en een spiraaltje laten zetten, dat was echt ook een bizar soort totaal niet te negeren pijn, bah! Gelukkig ook vrij snel voorbij.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 01:06
MooZboot
MooZboot is offline
Ik ben allergisch voor sorbitol en als ik toch iets eet met dat erin krijg ik enorme darmkrampen, dat is denk ik nog niet de eergste, de ergste is misschien zulke erge hoofdpijn dat je niet weet wat te doen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 01:10
MooZboot
MooZboot is offline
Of de pijn die ik nu heb. Au. Ooit kramp in een spier van je gezicht gehad?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 06:29
DAH
DAH is offline
Citaat:
Of de pijn die ik nu heb. Au. Ooit kramp in een spier van je gezicht gehad?
Komt me bekend voor.
Oud 10-01-2011, 08:37
Volk
Volk is offline
Menstruatie voordat ik aan de pil ging. Ik kreeg dan altijd koorts, kon ik geen enkele positie zitten of liggen. Het werd van de pijn zwart voor mijn ogen en moest vaak ook braken van de pijn. Als m'n darmen iets deden voelde ik mijn vagina ook helemaal samenknijpen tot diep binnen in mij. Volgens mijn moeder is bevallen fijner dan ongesteld worden als je de pil niet slikt. Bevallen lijkt me dan ook niet zo erg.

Oh, en ik stond een keer in de fik, dat deed achteraf ook flink pijn. Maar de pijn tijdens de menstruatie blijft op nummer 1.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 09:17
Nebel
Nebel is offline
Lachen/huilen/hoesten/niezen toen ik mijn ribben en borstbeen gebroken had.

Iets normaler: menstruatiepijn inderdaad, krijg er ook altijd koorts van. Lang leve de pil altijd door mogen slikken
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 09:44
HangInThere
HangInThere is offline
Pijn van een gebroken enkel nadat er een auto over mijn voet was gereden.
Oud 10-01-2011, 11:29
Verwijderd
Voorhoofdsholteontsteking. En amandelen zo ontstoken dat je geen lucht meer krijgt en dan toch telkens moeten slikken, elke paar seconden, en daarmee wekenlang praktisch niet in diepe slaap komen.

Overigens was spiraaltje zetten echt niet zo noemenswaardig. Vervelender is als er zo in je vat wordt geroerd als bloed niet stroomt bij bloedprikken. Familietrekje, dat de vaten dichtslaan.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 11:44
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Menstruatiepijn ja, zo erg dat ik dacht ik zou flauwvallen en over begon te geven (in een kerk ).

Sindsdien ben ik op een bepaalde manier niet echt bang meer voor pijn. Als het écht heel erg is, schakelt je lichaam zich volgens mij vanzelf uit, val je flauw, en dan voel je het niet meer, en tot dan is het te verdragen.
Oud 10-01-2011, 16:23
made for him
made for him is offline
Inderdaad afgelopen vakantie een vooorhoofdholteontsteking, nog nooit zo'n erge hoofdpijn gehad. En dat de hele dag door, vanaf dat je wakker wordt tot dat je naar bed gaat en eigenlijk 's nacht ook nog gewoon wakker worden en als de medicijnen niet meer werken
Maar al die breuken heb ik gelukkig niet, wel een aantal blessures.
Beide knieen overstrekken, dus niet meer kunnen lopen
De "massage" bij een shin splints, scheenbeen/kuitspier blessure. Gewoon tot huilends aan toe bij de fysio op een behandelbank liggen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 18:08
DAH
DAH is offline
Als ik al die dingen lees over menstruatie pijn enzo, ben ik blij dat ik een jongen ben
Oud 10-01-2011, 18:42
Verwijderd
Het zetten van m'n gebroken been. By far het pijnlijkste ooit. En die arts maar zeggen dat ik m'n been moest ontspannen terwijl hij eraan zat te sjorren, het doet weer pijn als ik er alleen maar aan denk Viel toen ook bijna flauw van de pijn, maar daar duurde het gelukkig net niet lang genoeg voor.

Blindedarmontsteking was ook een heel erg gemene pijn, maar toen kreeg ik vrij snel hele goede pijnstilling

Verder kan ik buikpijn vaak wat beter hebben dan hoofdpijn, van flinke hoofdpijn kan ik echt helemaal gek worden (van buikpijn ook, maar dan helpt lekker in bed kruipen en thee drinken heel goed, met hoofdpijn kan ik vaak niets, dan helpt in bed liggen echt voor geen meter, echt vreselijk).
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 19:46
Jefar
Jefar is offline
Iedereen met menstruatie pijn.... mietjes

Flame inc
Oud 10-01-2011, 21:54
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Menstruatie voordat ik aan de pil ging. Ik kreeg dan altijd koorts, kon ik geen enkele positie zitten of liggen. Het werd van de pijn zwart voor mijn ogen en moest vaak ook braken van de pijn. Als m'n darmen iets deden voelde ik mijn vagina ook helemaal samenknijpen tot diep binnen in mij. Volgens mijn moeder is bevallen fijner dan ongesteld worden als je de pil niet slikt. Bevallen lijkt me dan ook niet zo erg.
Dit ja.
Oud 10-01-2011, 22:26
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
2km lopen terwijl net mijn knieschijf uit de kom geschoten is geweest.
ow en weten dat je je knie niet kan buigen door een zwelling maar dat het toch moet om de auto binnen te komen
dat doet au
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 19:55
Silvano08
Silvano08 is offline
Laatste zomer gaan zwemmen in een vrij koud kanaal en daarna er snel uitgekomen en weer gaan liggen opwarmen in de 29 graden. Zo'n een afschuwlijke kramp in mijn beenspier gehad, echt gewoon niet normaal.
Ik had 't gevoel alsof er met een kaas schaaf over mijn beenspieren (onderbeen) werd gegaan .
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 17:38
Mara
Mara is offline
Zware bacteriële keelontsteking, ik kon op een gegeven moment niet meer slikken. Was op dat moment in Noorwegen op uitwisseling, koppig als ik ben vond ik 't niet nodig naar een arts te gaan, kon wel als ik weer in Nederland was... Vliegen is wel eens leuker geweest dan die keer
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 17:53
Verwijderd
snachts wakker worden en voelen dat er ergens een spier in je been verkeerd zit maar niet weten hoe je het oplost
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 18:10
Verwijderd
Citaat:
snachts wakker worden en voelen dat er ergens een spier in je been verkeerd zit maar niet weten hoe je het oplost
Bij mij helpt het dan altijd om m'n voet vlak op de grond te zetten en te wachten, dan trekt het vrij snel weg zonder dat het al te veel pijn doet (als ik blijf liggen, dan blijft het maar pijn doen en duurt het vrij lang, helemaal als je dan per ongeluk je tenen optrekt ).
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 18:19
meknow
meknow is offline
Ik denk dat ik jullie allemaal versla:
een beenmerg prik. Heb ik best vaak gehad toen ik leukemie had. Voor diegene die niet weten wat het is: een prik waarbij er een naald tussen je ruggenwervels gaat om er beenmerg uit te halen.
Verder nog 4 keer een arm gebroken waarvan 1 keer een dubbele breuk waardoor me arm in een s-bocht stond zowat... ook niet bepaald prettig
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 19:52
jordyQQ
jordyQQ is offline
Citaat:
Bij mij helpt het dan altijd om m'n voet vlak op de grond te zetten en te wachten, dan trekt het vrij snel weg zonder dat het al te veel pijn doet (als ik blijf liggen, dan blijft het maar pijn doen en duurt het vrij lang, helemaal als je dan per ongeluk je tenen optrekt ).
Ik crepeer op deze momenten gewoon van de pijn.. ben zo verlamd en kan wel janken maar niet bewegen..
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 21:17
Balance
Balance is offline
Citaat:
Zit de knieschijf in een kom? Ik dacht altijd dat ie vast zat tussen een paar banden in je knie
Hoe het exact zit weet ik niet. De arts legde uit dat je knieschijf wel in een soort kom hoort te vallen. Het enige dat ik weet is dat mijn bot op een plek zat waar het absoluut niet thuis hoorde en dat ik het in mijn hoofd uitkrijste van de pijn, terwijl ik in werkelijkheid geen geluid produceerde. Best maf.
Oud 12-01-2011, 21:46
Verwijderd
Het zetten van mijn spiraaltje was echt by far het meest pijnlijke ooit. Ben toen ook flauwgevallen bij de huissarts op de behandeltafel en een assistente heeft me toen naar huis gebracht.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 12:22
Vluggertje
Vluggertje is offline
dubbele beenbreuk na een horrortackle tijdens zaalvoetbaltoernooi van school...
schouder uit de kom...
gescheurde enkelbanden, die uiteindelijk tijdens een operatie opnieuw gespannen moesten worden..
menstruatiepijn...

Laatst gewijzigd op 29-03-2011 om 13:26.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 14:11
Pluis
Pluis is offline
wortelkanaalbehandeling bij een abces in m'n bovenkaak. Heb de hele praktijk bij elkaar gegild van de pijn.
Oud 13-01-2011, 20:25
Verwijderd
de dag dat mijn wormvormig aanhangseltje zei: "IK WIL DRUUUITTTT!!!!!!!!!!"
Met citaat reageren
Oud 14-01-2011, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Dat verschilt per vrouw lijkt mij, want hoewel ongesteldheid bij mij vooral in het begin behoorlijk pijnlijk was, heb ik het altijd wel een draaglijke pijn gevonden. Alleen al om het feit dat je weet dat er niets kapot is van binnen. Bevallen daarentegen maakt wél dingen kapot, lijkt me veel erger
Met citaat reageren
Oud 14-01-2011, 12:04
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Groeipijn in benen deed zeerste,

verstandskiezen laten slopen door type tandartsboer langste last van gehad. Blijkbaar hoef je geen foto of kennis te hebben, een tang uit je gereetschapskist is ook voldoende. Verdoving ook niet echt nodig.
Bij van honger omgekomen omdat ik 3 dagen lang mijn mond niet open kon doen, half suicidaal omdat zelfs na een pot melatonine mijn ogen nog steeds niet dicht konden. Veel extra was gehad omdat 2 dagen lang 's ochtends alles in meter omtrek van m'n kussen onder het bloed zat. Toen ik vanaf buiten weer naar binnen liep nog gefaint.

andere 2 in het ziekenhuis laten doen, heb die avond gewoon meegegeten aan de keukentafel en normaal geslapen. w0000t
Met citaat reageren
Oud 14-01-2011, 13:01
Fosca
Fosca is offline
Oorpijn tijdens het duiken. Door de airco in m'n hostel was er iets in m'n oor een beetje dik geworden waardoor ik niet meer kon klaren. Dit hield ik precies 7 meter de diepte in vol en toen kreeg ik van de pijn een soort paniekaanval waardoor m'n lucht binnen 5 minuten op was

Sowieso kunnen oren bizar veel pijn doen maar dit was denk ik vooral zo naar omdat je 7 meter onderwater zit en nergens heen kunt.
Oud 14-01-2011, 16:09
Verwijderd
Citaat:
de dag dat mijn wormvormig aanhangseltje zei: "IK WIL DRUUUITTTT!!!!!!!!!!"
Dit en de abcessen die erna volgden. En elke keer als de gaasjes uit mijn wonden getrokken moesten worden viel ik flauw. Maar goed, dan had ik 1 seconde pijn en daarna ging ik onderuit, dus dan heb je er niet zo veel last van. Fijn dat je lichaam zo werkt.

Oh en een paar weken geleden crepeerde ik ineens van de pijn in mijn benen. Heb als een klein kind liggen jammeren maar gelukkig was het na 2 uur over.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2011, 17:01
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
toen mijn arm op twee plaatsen brak had ik ongelovelijk veel pijn..
toen mijn schouder uit de kom ging
toen ik mijn kruisband afscheurde, en de eerste 2 dagen na de operatie was ook wel een pijngraad met een cijfertje 8 ofzo..
maar de ergste pijn ervaarde ik denk ik toen ik een keer in 't zwembad was, en daar een net boven 't water hing en ik daar boven opstond. Iemand anders sprong er af, en ik verloor mijn evenwicht. mijn been draaide in de ijzeren kabel naast 't net vast, gleed naar beneden en lande met m'n hoofd op de houten balk onder aan het net.
waarna ik onderwater kwam te hangen aan dat been die in de kabel gedraaid zat.
toen heb ik 't echt uit gegild, vooral toen m'n voet los gemaakt moest worden...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2011, 18:37
FrantiC
FrantiC is offline
Hm.. moeilijke vraag.. Ik heb ook meerdere beenmergpuncties gehad maar vond dit niet het allerergste.. Wel heel pijnlijk hoor, maar niet het allerpijnlijkste ooit.. Maar ik had niet de ellende van leukemie hebben erbij (ik werd verdacht van hersenvliesontsteking maar bleek het uiteindelijk niet te hebben)..
Ik ga voor de drain onderin mijn borst (na een borstverkleining) die muurvast zat en er toch echt uit moest, of die eerste keer dat ik na mn enkelband-inkort-OK mn been naar beneden hield en het vocht dus het OK-gebied inliep en daar niet weg kon.. Dat was ook de hel..

oja, ik vind het dus wel grappig dat degene die zegt dat een slaapvoet zn ergste pijn ooit is, zegt dat vrouwen die menstruatiepijn heel erg vind mietjes zijn?!
Oud 14-01-2011, 23:56
DAH
DAH is offline
Vannacht weer een knappe kramp in m'n benen. Ik was helemaal vergeten hoe ik het het snelst kon verhelpen, en ik had er voor zeker een halve dag last van (op de dag dat we gym hebben. Yeah).
Oud 15-01-2011, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Iedereen met menstruatie pijn.... mietjes

Flame inc
Wordt jij eerst maar eens ongesteld, dan praten we verder
Met citaat reageren
Oud 15-01-2011, 19:49
Volk
Volk is offline
Citaat:
oja, ik vind het dus wel grappig dat degene die zegt dat een slaapvoet zn ergste pijn ooit is, zegt dat vrouwen die menstruatiepijn heel erg vind mietjes zijn?!
Inderdaad, een slaapvoet valt bij mij onder dezelfde categorie als jeuk. Vervelend maar zeker niet pijnlijk.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten