![]() |
|
Verwijderd
|
Er komt blijkbaar weer een nieuwe Sims. Deze gaat over de middeleeuwen, met quests, minder controle en een specifieke rol in het koninkrijk. Wat vinden jullie? Qua idee vind ik het een beetje lijken op Morrowind. Zouden ze er meer mensen mee trekken?
http://www.ea.com/nl/de-sims-middele...001065140aRCRD |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Heb het spel ook en valt me tot nu toe tegen.
Ben wel veel positieve dingen tegen gekomen, maar ik mis de vrijheid die the sims normaal had. Nu ben ik pas klaar met mn eerste queest dus ik heb maar een klein beetje gezien. Toch ben ik bang dat je de hele dag bezig bent je doelen te halen ipv je eigen leven te leiden. (Houd in gedachten dat ik nog maar een zeer klein gedeelte heb gespeelt en ik het dus fout kan hebben) Ik zag ook niet echt een groot schala aan spullen die je kunt kopen of kleding voor je personages. (Hero's) Ben nog niet zover dat ik een eigen huis kan bouwen dus ik weet niet hoe het daarmee zit. Als ik verder speel geef ik mischien wat duidelijker informatie. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is natuurlijk een heel beperkt Sims-spel, maar ik vind het thematische eraan leuk en het feit dat je met quests bezig bent. Kan me voorstellen dat het wel saai wordt, maar ik ben nu nog bezig met de eerste speloptie (in het menu kies je dan voor iets met Beginnings oid, alle andere opties zijn nog op slot) en dat vind ik erg vermakelijk. Je kan geen dingen bouwen, geloof ik, maar dat mis ik niet zo, het ziet er mooi uit allemaal. Ik zag wel dat ze zo'n 50 euro vragen voor het spel; dat vind ik veel te duur. Ik zou er misschien 30 voor over hebben.
Als je houdt van heel vrij spelen, dan is het denk ik niet leuk, maar ik vind juist die afwisseling met quests wel eens leuk, dat mis ik in de gewone sims-spellen wel een beetje. |
![]() |
||
Citaat:
Als een spel een euro of vijftien a twintig zou kosten zou het aantal verkochte spellen omhoog schieten.
||
Citaat:
|
![]() |
Ik vind (gratis) downloaden een godsgeschenk.
Je hele leven naait de overheid en de 'industrie' je in al je gaten, dan vind ik dit toch wel eens een mooi extra'tje. Om even ontopic te blijven: Die queests zijn best leuk en het is eigelijk best wel een fijne afwisseling die middeleeuwen. Minpunten: Geen mogelijkheid om zelf huizen te bouwen, elke dag moet je 2 kleine opdrachten doen anders heeft dat effect op je 'concentratie' (bepaals hoe goed je alles doet), weinig dingen die je kunt kopen (vroeger had je om eten te maken verschillende koelkasten om eten te maken nog een aanrecht nodig plus wasbak of wasmachine voor de borden en nu heb je alleen maar een openhaard want de borden verdwijnen gewoon), de huizen die je krijgt zijn klein en makers waren te lui om trappen te maken (je stapt beneden in de deur opening en komt boven gewoon weer eruit). Dit zijn maar een paar van de minpunten. Ik vind dat het spel snel en slordig is gemaakt. (Uitbuiting van het gerne) Relaties opbouwen was bij de vorige Sims bv een langsdurig proces, maar je kunt in dit spel zou je volgens mij al in 1 dag iemand leren kennen en daarna trouwen... (Nog niet geprobeerd maar ik denk haast wel zeker). Om een groot verhaal klein te maken: dit spel is de titel The Sims niet waardig. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Noch illegaal kopiëren, noch de opstelling van anti-kopie activisten vormen een oplossing. Die oplossing ligt er ergens tussenin.
|
Minder geld vragen voor de games. Een tijd geleden was een nieuwe game 40,- en nu is 'ie 59,99 en in de toekomst loopt het vast nog wel door. Als je algeheel failiet kan gaan aan het kopen van een game, zou ik denken dat het handiger is voor de game-industrie om de prijs lager te houden. Als het meer kost gaan meer mensen downloaden, zo simpel is het. Dat moet de game-industrie wel zien, zou ik zeggen.
De illegale downloaders moeten ook zien dat ze dus stelen. Door zo'n game te kopen steun je het bedrijf financieel, dat betekend dat ze nieuwe games kunnen maken. Idem dito voor muziek en films.
|||
![]() |
Je hebt geen idee van wat voor rekeningen ik de laatste tijd krijg, die kraakpand is mn enige optie.
Citaat:
60 euro = 132 gulden Kent iemand een spel van vroeger die zoveel koste? Toen C&C Red Alert 2 uit kwam (anno 2000) koste het spel 100 gulden. (Had het toen nog gekocht ook) Maar ik heb het spel gewoon 2 jaar gespeeld en dat kan een spel van nu niet meer waarmaken voor zijn prijs. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Da's 45 euro. Eigenlijk zijn spelletjes bijzonder weinig gestegen qua prijs, als je bedenkt hoeveel tijd dat geleden is.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je praat peop. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Om even ontopic te gaan, ik ben wel benieuwd of er ook andere versies van The Sims komen. Persoonlijk heb ik het niet zo met het thema 'middeleeuwen'.
|
I love sims2,
volgens mij is de sims middeleeuwen een soort sim eilandverhalen maar dan met middeleeuwen. Hier heb je ook quests en zo maar wel heel snel uitgespeeld (naar mijn mening 2 a 3 dagen) en daarna kun je vrij spelen, vrij spelen na aan quest gebonden te zijn is toch minder leuk. Ik heb gehoord dat je bij middeleeuwen alleen maar quest heb en geen ''vrij'' spelen. Bouwen kun je ook niet meer maar wel je huis inrichten. Ook kun je na verloop van tijd uitzieken welke richting je uit gaat: heks, ridder, beul, vorst, spion en vast wel meer. Lijkt me best wel cool, maar ja eerst leren voor examen en dan helemaal in de sims2 of sims middeleeuwen ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
De Sims 3 topic Stuiterbal88 | 240 | 10-12-2010 17:36 |