Oud 21-03-2011, 21:20
Tapir3
Tapir3 is offline
hee ik ben gwn nieuwsgierig, maar eeeh zitten hier ook meisjes op.
want ik ken wel een paar meisjes die het wel leuk vinden om black ops te doen en ik vond dat best speciaal dus ben benieuwd hoe het hier zit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2011, 19:03
UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
ik ken er wel een paar maar verder vind ik het maar een raar verschijnsel...
Oud 22-03-2011, 20:38
Verwijderd
Er zijn genoeg meisjes die gamen, alleen lopen ze er meestal niet mee te koop, zeker tijdens het spelen/op het internet, omdat je anders constant jongens/mannen hebt die omschakelen naar hun 'OMG EEN MEISJE'-modus. Wat irritant is.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 20:50
Tapir3
Tapir3 is offline
Citaat:
Er zijn genoeg meisjes die gamen, alleen lopen ze er meestal niet mee te koop, zeker tijdens het spelen/op het internet, omdat je anders constant jongens/mannen hebt die omschakelen naar hun 'OMG EEN MEISJE'-modus. Wat irritant is.
ja snap ik wel, maarja ik denk ook niet dat dat snel over zou gaan als alle meisjes stiekem mannen gaan spelen en er van die perverts zijn die vrouwen gaan spelen
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 20:54
MiBe
MiBe is offline
Heb met Unreal Tournament nog een keer een 5v5 clanwar gehad waarbij ik de enige jongen in het team was...
We wonnen nog ook
Oud 22-03-2011, 22:33
Jefar
Jefar is offline
Het internet. Waar mannen vrouwen zijn, vrouwen er niet zijn en kleine meisjes FBI agenten zijn
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 22:44
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Zo, stukje waarheid. Ik heb jaren terug dungeon master (een administrator/moderator zeg maar) gespeeld bij een paar servers voor Neverwinter Nights, maar we hebben serieus mensen moeten bannen omdat ze spontaan seksuele opmerkingen gingen maken en daar ook niet mee ophielden ook. Internet, natuurlijk, maar desondanks sloeg ik stijl achterover van hoe debiel het er aan toe ging.

Met als moment van opperste verbazing iemand die zat te kankeren dat iemand die hij dacht dat een vrouw was, een man speelde, en daar ook seksuele roleplay mee deed. Dat vond hij niet kunnen. Terwijl hij dat typte speelde hij zelf een vrouwelijk character die precies hetzelfde deed. Nu is dat gebeuren überhaupt al niet mijn kop thee, maar toen het ook nog zo begon te zeuren was hij al snel weg.

Gemiddelde leeftijd van dat soort klanten schat ik alleen niet ouder dan 16 jaar. Ik kan me niet voorstellen dat dat soort pubergedrag veel langer blijft bestaan.
Batave
Batave is offline
Mijn vriendin heeft een tijd lang op hoog niveau StarCraft gespeeld, niet zo veel meer de laatste tijd.
Vice
Vice is offline
Ik game wel, maar niet online.
Oud 22-03-2011, 22:45
Batave
Batave is offline
Oh, en een studiegenote van me is echt een hardcore gamer.
Oud 22-03-2011, 22:47
MiBe
MiBe is offline
Wat studeer je?
Oud 22-03-2011, 22:48
Batave
Batave is offline
Theater-, Film- en Televisiewetenschappen.
Oud 22-03-2011, 22:51
Vice
Vice is offline
Citaat:
ik ken er wel een paar maar verder vind ik het maar een raar verschijnsel...
Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat er meisjes/vrouwen zijn die gamen.
Oud 22-03-2011, 23:21
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Theater-, Film- en Televisiewetenschappen.
Oh klinkt wel interessant. Gamende vrouwen verwacht je eerder bij informatica of gamedesign of iets dergelijks.
Oud 23-03-2011, 07:23
Rob
Rob is offline
Mijn vriendin speelt games, maar niet online. Als ze dat doet, is het via een guest account op de XBox.
Oud 23-03-2011, 17:53
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Mijn vriendin heeft een tijd lang op hoog niveau StarCraft gespeeld, niet zo veel meer de laatste tijd.
Ik wist niet dat je iets met een Koreaan had!
Oud 23-03-2011, 18:45
Batave
Batave is offline
Niet zo'n hoog niveau .
Oud 23-03-2011, 20:28
Verwijderd
Ik ben begonnen met 'gamen' op mijn 7e en wel met Sokoban en Paratroopers op de pc (daarvoor al wel Duckhunt en zo gespeeld, maar ik had zelf geen nintendo). Daarna was het Captain Comic en andere spellen van die tijd. Dune 1 en Simcity. Ik heb ooit iets met zombies gespeeld ergens rond mijn 12e, daarbij liep ik gillend de kamer uit. Dan weet ik dat ik gek was van Myst op mijn 15e en de spellen daarna (Riven tenminste, de rest viel tegen). GTA-reeks, Dune-reeks, Starcraft en uiteindelijk was daar het hemelse BF2. 2 jaar bijna nonstop in mijn vrije tijd gespeeld, verschillende clans gehad, tot nr 4 het opgaf. Nu heb ik een PS3, een Wii en een pc. GTAIV kan me nog steeds boeien, evenals WOW tegenwoordig, maar ik kijk echt uit naar BF3.

Ter info: sokoban:

Paratroopers:
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 20:48
Tapir3
Tapir3 is offline
Citaat:
Ik ben begonnen met 'gamen' op mijn 7e en wel met Sokoban en Paratroopers op de pc (daarvoor al wel Duckhunt en zo gespeeld, maar ik had zelf geen nintendo). Daarna was het Captain Comic en andere spellen van die tijd. Dune 1 en Simcity. Ik heb ooit iets met zombies gespeeld ergens rond mijn 12e, daarbij liep ik gillend de kamer uit. Dan weet ik dat ik gek was van Myst op mijn 15e en de spellen daarna (Riven tenminste, de rest viel tegen). GTA-reeks, Dune-reeks, Starcraft en uiteindelijk was daar het hemelse BF2. 2 jaar bijna nonstop in mijn vrije tijd gespeeld, verschillende clans gehad, tot nr 4 het opgaf. Nu heb ik een PS3, een Wii en een pc. GTAIV kan me nog steeds boeien, evenals WOW tegenwoordig, maar ik kijk echt uit naar BF3.

Ter info: sokoban:
[afbeelding]

Paratroopers:
[afbeelding]
ik vind dat echt tof.
groot respect
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 21:54
AnneElise
AnneElise is offline
Heb je speciale games in je hoofd? Ik namelijk ook een meisjesgamer!
X
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 21:57
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hehe.

Ik heb een tijdje samen met een vriend van me en een meisje dat we online tegen kwamen gegamed. Een van de eerste keren dat we met haar speelden leek ze me te gaan verslaan, en riep ze in de chat 'haha je wordt verslagen door een meisje'. Toen ik haar daarna toch nog versloeg heb ik teruggeroepen 'haha je bent verslagen door een jongen.'

Verder heb ik met meerdere meisjes gegamed en dat was alleen maar tof. Ik snap dat moeilijke gedoe niet zo.
Oud 23-03-2011, 22:16
Thinus
Thinus is offline
Tja het blijft natuurlijk een vreemd fenomeen. In het spel wat ik speel (sof2) is er maar een meisje en een vrouw in de hele community. En voor zover ik weet zijn er ook niet veel andere meisjes geweest die dit spel serieus hebben gespeeld, maarja fps is natuurlijk ook geen populair genre bij vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 07:50
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Toen ik 16 was had ik ik een goede vriendin die me altijd dik inmaakte met Age of Mythology en die ook WoW speelde, ik weet nog of ze nog steeds gamed maar ik denk van wel.

Gamende meisjes zijn trouwens zo vreemd nog niet,
Oud 24-03-2011, 08:24
DAH
DAH is offline
Citaat:
Toen ik 16 was had ik ik een goede vriendin die me altijd dik inmaakte met Age of Mythology en die ook WoW speelde, ik weet nog of ze nog steeds gamed maar ik denk van wel.

Gamende meisjes zijn trouwens zo vreemd nog niet,
Age of Mythology!!!

Gamende meisjes. Je hoort er niet veel van, maar ik weet gewoon dat er meer dan genoeg zijn. Maar veel van de meiden die ik ken spelen liever games als Mario en Harry Potter, dan Call of Duty: Black Ops, laat ik maar zeggen.
Oud 24-03-2011, 13:49
Verwijderd
Ik heb ze wel meegemaakt hoor, gamende bitches. Helaas kunnen ze er weinig van en zijn ze 9 van de 10 keer dik en lelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2011, 15:06
Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik heb ze wel meegemaakt hoor, gamende bitches. Helaas kunnen ze er weinig van en zijn ze 9 van de 10 keer dik en lelijk.

Oud 25-03-2011, 03:09
Verwijderd
Ik had wel trouwens een best leuke zweedse chick uit de guild zover gekregen om foto's van haar bil te sturen
Met citaat reageren
Oud 25-03-2011, 03:23
MiBe
MiBe is offline
Men fy fan vad skönt
Oud 26-03-2011, 13:59
Changshan
Changshan is offline
Ik zet m'n vriendin af en toe achter Assassin's Creed Brotherhood, omdat ik anders steeds moet wachten tot zij er is, voor ik verder mag spelen. Ze vindt het verhaal te leuk, dus heeft ze nu een eigen sessie.
Oud 26-03-2011, 14:18
Verwijderd
Ik speel vaak Morrowind, NFS en op de playstation GT5. Oh, Age of Empires heb ik ook nog gespeeld toen ik 14 was.
Spellen zoals MOHAA of Farcry vind ik niets aan maar dat komt misschien door het gebrek aan dat y- chromosoom.

Laatst gewijzigd op 22-04-2011 om 13:36. Reden: typefout waar ik 100 keer overheen gekeken heb
Met citaat reageren
Oud 26-03-2011, 16:01
DAH
DAH is offline
Citaat:
Ik speel vaak Morrowind, NFS en op de playstation GT5. Oh, Age of Empires heb ik ook nog gespeeld toen ik 14 was.
Spellen zoals MOHAA of Farcry vind ik niets aan maar dat komt misschien door het gebrek aan dat y- chromoom.
Morrowind, Age of Empires En je geeft MOHAA als voorbeeld! Awesome!
Oud 27-03-2011, 14:58
Verwijderd
als the sims onder gamen valt dan ben ik dr ook zo een
maar ws bedoel je dat nietXD
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 17:21
Aphrodite013
Aphrodite013 is offline
chicks die gamen zijn tof
al snap ik ook wel dat ze het niet snel zullen toegeven..

xbox360: Wet, Fear, helo, Infernal, left4death, fable, battlefield, bullet witch, bioshock, Gears of war, Cod, Fairytale fights.. zijn de spellen die ik nu vooral speel

Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 13:51
Edelweiss
Edelweiss is offline
ik speel heel soms LoL als ik me verveel, en ik hebook weleens GTA gespeeld
verder niet
maar het is af en toe wel leuk, niet te vaak want dan word het saai/stom
toen ik net een lol account had aangemaakt waren er wel wat jongens verbaast (uit m'n klas), maar dat is al wel weer over, ik heb het meer aangemaakt als uitprobeersel, en het bleek dus wel leuk te zijn

maar ik ga dus echt niet wow ofzo spelen, dat vind ik echt lelijk
en ik zal het idd ook niet zo snel toegeven
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 22:39
Jefar
Jefar is offline
LoL is?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 01:23
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
League of Legends.
Oud 28-04-2011, 08:15
kim berge
kim berge is offline
Ik speel zelf op de dslite en dsixl veel Sims maar ook CSI op de PS2 tony hawk's
pro skater 4 en spongebob squarepants recente of the flying dutchman
Bij tony hawk versla ik alle jongens die dit thuis met mij dit spel spelen online mag ik niet van mijn ouders dus dat is wel eens vervelend en op de pc Sims 2 rollercoaster 1 en 2 en als ik een gekken bui heb dan Freddy fish en de gestolen trompetschelp
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 09:09
Lotte^^
Lotte^^ is offline
Ik speel wel eens C&C generals zero hour, trackmania, red alert 3, NFSU en tycoon spellen.
En op de Xbox360 guitar hero, bomberman, plants vs zombies.
Verder vind ik vrij veel multiplayer spellen wel leuk, ik hou er niet van om echt alleen tegen de computer te gamen zeg maar. En ik hou ook niet van shooters.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 20:55
Luts
Luts is offline
Er zijn meer meiden die gamen dan je denkt.
Vind hier mede gamers
Oud 01-05-2011, 23:41
Vice
Vice is offline
Ik ben op dit moment helemaal verslaafd aan Pokémon.
Oud 02-05-2011, 12:28
Verwijderd
Ik vind het vreemd dat nog steeds zo veel mensen het vreemd vinden dat meisjes gamen. Ik ken er genoeg. En dan heb ik het dus niet alleen over dikke, lelijke meisjes - dat is ook zo'n naar vooroordeel, trouwens.

Zelf game ik al zo lang als ik me kan herinneren. Toen ik heel klein was vooral op de NES, SNES, Sega, etc. Daarna vooral op de pc. Ik heb ontzettend veel lol gehad met Heretic en Hexen, en daarna met Duke Nukem en Wolfenstein en Doom. Maar ook met Warcraft (geen WoW overigens), Dune en games als Black & White en Spellforce. Call of Duty, Battlefield, Enemy Territory. Fps zijn geweldig. Ik heb met halve hartverzakkingen Doom3 en F.E.A.R gespeeld. Heerlijk is dat. FarCry was ook wel te doen, hoewel lang zo spannend niet. Dan hebben we nog Amnesia: The Dark Descend. Nou, iedereen die zich lekker wil doodschrikken zou dat spel moeten spelen.

Mmorpg's zijn ook leuk. Ik heb jaren Ragnarok gespeeld. Via via kwam ik daarmee in aanraking en ik heb het met een stel vrienden heel lang gespeeld.

De laatste tijd game ik veel minder, maar niet omdat ik het niet meer leuk vind. Gewoon veel minder tijd.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 14:07
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik ben op dit moment helemaal verslaafd aan Pokémon.
Maar Pokémon is dan ook wel erg tof.
Oud 03-05-2011, 18:09
justine1997
justine1997 is offline
tuurlijk game ik: ik heb alle spelletjes van call of duty!!! en ik speel zeer zeker online!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten