Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo. Beetje chatten met vrienden helpt. Vooral met vrienden die het ook niet snappen
![]() |
![]() |
|
@Mutant: Jammer dat het voorbij is omdat hij er even niet voor je kon zijn. Ik had de indruk dat jullie het verder wel goed konden vinden samen.
OT: Hier gaat het goed. Ik vind het heerlijk dat hij met me kan meeleven als ik wolluis op mijn planten tegenkom. Hij snapt dat mijn plantjes belangrijk voor me zijn en vind het ook helemaal niet erg om de laptop af te staan (als hij klaar is met zijn potje) zodat ik op kan zoeken wat ik moet doen. Hij vind het niet erg dat ik dan even drie kwartier helemaal in paniek loop te ijsberen en naar de planten kijk en opsom wat ik er allemaal zo geweldig aan vind en wat ik zo erg zou missen als ze dood zouden gaan. Ik vind het fijn dat hij zo goed met mijn gekkigheden om kan gaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij heeft het afgekapt. Omdat de lijn van friends with benefits vervaagd was. En hij dat niet meer trok. Omdat het niet 100% wederzijds was. Maar die vervaging heeft hij zelf in de hand geholpen door me mee te nemen naar zijn ouders, oma, mee te gaan met Valentijn met mijn ouders, te regelen dat ik vorig weekend meekon terwijl ik daar in den beginne niks mee te maken had,... Vriendje/dinnetje dingen doen dus. En het was niet de afspraak dat we meer zouden zijn, dus nu wil hij het niet meer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
*knuf* @ mutant, je weet me te vinden he?
ot: ik kan merken dat er bij hem iets niet lekker zit en vraag hem er soms naar, maar hij zegt dat er niks is. Ik gok dat ie zelf niet door heeft wat er is en dat het met zijn afscheid te maken heeft, ik snap het ook wel denk ik. Verder gaat de relatie eigk heel erg goed, en lijkt momenteel (gek genoeg) het enige dat een beetje stabiel is in het leven. Toch moet ik me af gaan leren hem te willen wegduwen als het even slecht gaat, en leren dat hij die kant ook mag zien.
|
Verwijderd
|
Ik kan nog steeds weinig enthousiast worden van de mensen hier. Al lijkt er voor volgende week eindelijk wel wat leuks in de planning te staan. Maar dat maakt deze week al helemaal uitzitten. En het schiet natuurlijk niet op als ik te eigenwijs ben om hem zelf te smsen. Maar ik heb als laatste wat laten horen door zijn mail te beantwoorden, dus ik vind dat hij nou weer wat mag laten horen
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Klote!
Maar nu heb je weer tijd om te investeren in jezelf, in plaats van je energie te richten op een ander. En neem de tijd ervoor. Focus je op jezelf in plaats van op anderen. Zodra je steviger kan vertrouwen op het geloof in jezelf, heb je steeds minder de bevestiging van een ander nodig en dat gaat relaties in de toekomst alleen maar ten goede komen. Voor nu: heel veel sterkte! Laatst gewijzigd op 18-04-2014 om 06:14. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wees gerust, ik heb echt niet de behoefte om nu een nieuwe relatie te beginnen. Eerst moet dat klote-gevoel van 'ik hou van hem en hij niet van mij' slijten. Iig heb ik het niet op een zuipen gezet gisteren. Maar het doet pijn... En mijn hele huis staat vol met zijn spullen
![]() Hij wil het overigens nog face to face bespreken, maar ik vraag me af wat er nog te bespreken valt. Het steekt dat hij niet eens de moeite heeft genomen de telefoon te pakken om me te bellen, terwijl hij altijd diegene was die zulke dingen niet via msn wou bespreken. Hij wil gewoon vrienden zijn, maar ik denk niet dat ik dat op korte termijn kan. Maar bedankt iig. |
![]() |
|
sterkte mutant. vind t jammer voor je!
![]() ot: met mn relatie gaat alles goed nu. ![]() ![]() ![]()
|
zucht.. als we beide geïrriteerd zijn krijgen we zo makkelijk woorden om niks.
Maar nu is het wel heel erg uit de hand gelopen, ik ben boos weggegaan, ik voel me rot, ben nog steeds kwad, maar vertik het om te smsen.. zucht
|
Verwijderd
|
^Ja, leuk is dat he?
![]() @Mutant: Jammer dat het zo loopt. Sterkte ermee! ot: Hij is vet lief want ik smste hem gisteren offie toch écht niet eerder kon komen vandaag en toen kreeg ik terug 'ja hoor!' en nou biljkt dattie de hele week heeft overgewerkt om vanmiddag vrij te hebben en dus issie rond etenstijd hier en niet pas Heel Erg Laat <3 |
![]() |
|
heb mn koppigheid maar aan de kant gezet en toch gesmst, hij is langs gekomen, we hebben het uitgepraat en t is van ons beiden gewoon overreactie geweest.
Heb wel gezegd dat ik denk dat we elkaar dit weekend beter ff niet kunnen zien, we hebben elkaar nu bijna 2 weken continu gezien en ik merk dat dat toch wel heel veel energie vreet. Was niet de bedoeling en kwam allemaal zo uit.. maar een weekendje voor mezelf is nu wel ff welkom ![]()
|
Verwijderd
|
Hihi, vandaag mijn ex en zijn vriendin gezien (die van vorig jaar wat een maand bij mij heeft ingewoond). Ik reed achter ze en moest even inhouden omdat er een tegenligger aankwam en dacht, godver, dat is hij. En toen ik er voorbijreed, idd. Mij ma zei dat ik keihard had moeten claxoneren en dan lieflijk zwaaien ^^. Vraag me wel af wat hij hier moet.
Overigens sprak hij me gisteren nog aan op msn of dat ik zondag nog mee ging. Ik zei dat ik dat niet ging trekken. En later smste ik waarom hij zich wel druk kon maken over een vriendin en niet over mij hoe het ging. Hij smste dat hij wist hoe ik me voelde. En later dat ik beter verdiende dan een mongool als hij. Ik heb gesmst dat hij geen mongool is en dat ik oud genoeg ben om zelf uit te maken wat ik wel en niet wil. Volgende week ga ik een keer bij zijn ouders eten, zonder hem. Die snappen het hele plaatje ook niet en ik heb die mensen graag. Dus dat wil ik allemaal niet uit mijn leven bannen. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben een soort van verliefd en ik heb het idee dat hij mij ook heel leuk vindt en het is zo frustrerend om te weten dat het nooit iets zal worden, omdat we allebei uberhaupt te koppig zijn om ons kwetsbaar op te stellen tegenover de ander.
![]() Dus het blijft nu telkens maar bij kijken en gelijk weer wegkijken en vooral doen alsof we elkaar niet zien. |
![]() |
|
Gisteren gehad over iets wat hij niet leuk vindt, en opzich wist ik dat wel maar niet dat hij het zó erg vindt. Gezegd dat dat allemaal in het verleden ligt, en ik nu bij hem ben. Hij zei dat hij mij gewoon zo leuk vindt en het daarom zo erg vindt (ahh), en bang is me kwijt te raken. Hem duidelijk gemaakt dat dat echt niet gaat gebeuren, en dat ik heel veel van hem hou. Toen was het wel weer goed gelukkig
![]() We gaan binnenkort een weekendje weg, 3 volle dagen alleen met hem, super veel zin in!! Nu zie ik hem dit weekend weer niet, pff het lijkt wel alsof ik dat steeds moeilijker ga vinden..
|
Ons laatste weekendje samen voor de komende drie maanden. Nu begint het toch wel eng te worden. Ben ook al de hele week afscheid aan het nemen van iedereen.
Soms ben ik een beetje in paniek en dan denk ik: straks vind ik het daar helemaal niet leuk of leer ik niemand kennen die ik aardig vind. of: straks mislukt mijn hele onderzoek en dan kan ik niet afstuderen. of: straks vindt mijn vriendje me vast niet meer leuk als ik thuis kom. en dat soort dingen, en dan moet ik echt mijn best doen om het allemaal een beetje te relativeren.
|
Verwijderd
|
^ Succes, het komt vast allemaal wel goed! Die 3 maanden zijn zo voorbij, let maar op. Wat voor onderzoek ga je eigenlijk doen, en waar als ik mag vragen?
OT: Jaaa hoor. Vanmorgen een smsje gestuurd hoe het ging en of ie al wist wanneer ie z'n cijfer zou krijgen. Had niet verwacht snel antwoord te krijgen, maar ik weiger nu van Facebook te moeten halen wat ie voor z'n scriptie heeft. Dahag. Ik weet mooi van niks tot ik het van hem zelf hoor. En zo niet, dan ben ik er echt helemaal klaar mee, en kan ie z'n afstudeerkado ook vergeten. |
![]() |
|
Ik ga naar Hongarije om onderzoek te doen voor mijn scriptie. Ik wil in kaart brengen hoe een onderdeel van het cultuurhoofdstad-programma daar georganiseerd is vorig jaar. Voor het onderzoek ben ik dus best afhankelijk van andere mensen en of ze me willen helpen, dus dat is op zich al spannend.
OT: we hebben samen uitgeslapen en hij zei dat hij lekker voor mij gaat koken vanavond ![]()
|
Waarom vind ik het toch zo moeilijk om te zeggen dat ik hem echt echt leuk vind.. En waarom vind ik hem eigenlijk leuk, ik wil helemaal geen relatie. En mijn type is hij ook niet.. Ach jah en verder wel of geen vrienden blijven. Diep van binnen weet ik dat ik het af moet kappen maar het is z'n shit moment, al maakt deze vriendschap me ook niet echt beter.
|
Verwijderd
|
@Igfy: Kan me voorstellen dat het spannend is, dat is het altijd als je alleen voor langere tijd uit je eigen omgeving weggaat. Het klinkt iig ontzettend interessant, en het wordt vast gaaf! Geniet er maar lekker van, gaat goedkomen
![]() @T.M. PM je met een beetje geluk deze week terug ![]() ot: Goed weekend. Soms heeft hij echt de communicatievaardigheden van een keukenstoel, maar uiteindelijk kunnen we dat toch samen oplossen en erover praten en dat is fijn. Gistermiddag een hele tijd gekletst over ons en wat we zouden doen als de ander weg zou gaan ofzo. En we kwamen tot te conclusie dat dit zo groot en mooi en echt en wauw en anders is, dat we beiden geen genoegen meer zouden nemen met minder ![]() |
![]() |
|
Weekje vakantie met vrienden/vriendinnen is naar mijn gevoel niet echt geslaagd, maar misschien irriteer ik me wel gewoon aan teveel kleine dingetjes. Ik kan gewoon erg slecht tegen mensen die alles op zichzelf betrekken en constant aandacht zitten te vragen. Op liefdesgebied verder weinig spannende dingen. Weer contact met het meisje waar ik zware ruzie mee heb gehad en (helaas) nog steeds hopeloos verliefd op ben, maar puur vriendschappelijk dit keer. Het voelt wel weer heel fijn om leuke en vooral lange gesprekken met haar te hebben. Verder van de week even sms contact gehad met het meisje dat weer terug is bij haar ex. Dat was zo vlak voor de vakantie wel even een klap, maar hoop voor haar dat het nu wel goed gaat tussen hun.
Merk wel dat ik mezelf weer een beetje aan het wegcijferen ben, maar ach, ik vermaak me wel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ igfy: klinkt heel leuk! En komt vast allemaal goed! OT: Hij belde vrijdag, en we hebben gister tot veel te laat zitten Skypen ![]() |
![]() |
|
Vrijdagavond besloot ik dat ik geen zin had om tot zondag te moeten wachten om hem weer te zien, dus zaterochtend naar hem toe gegaan en waren we het weekend samen
![]() Verliefd!!
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
En oh, donderdagavond had ik een flinke discussie met zijn zusje over Jong Nederland en je mag overal aankomen, maar niet aan mijn kindjes/het bestuur/het idee erachter/heel Jong Nederland, eigenlijk. Tenminste niet als je r nog maar een maand bij zit. Wat dat betreft zit het snel-mening-vormen wel echt in de familie en is dat af en toe best vermoeiend, vooral omdat ik niet kan denken 'ja nou, dan laat maar.' Maar uiteindelijk werd gezegd wat we zo stom vonden aan de ander en toen zei ze 'Ja, maar de reden waarrom ik zo doe is omdat ik best wel van discussieren houdt, vooral met familie, dus ik zie je echt wel al als familie. Ik ben blij met jou als schoonzusje!' 'Eeehhh...
![]() En hij is een beetje zielig, want zijn beste vriend is al vijf maanden weg en hij heeft sinds z'n veertiende geen carnaval meer gevierd zonder hem. Dus hij voelt zich een beetje verloren nu... Maar hij gaat zaterdag met mam en pap en vriendinnen van haar en mij mee, en dat is wel gaaf, want dat zijn stiekem wel de beste carnavalsuitgaansmaatjes op de zaterdag ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|