Oud 19-05-2011, 18:30
-Richard-
-Richard- is offline
Goedeavond ,
Hierbij vraag ik jullie toch om raad, lang over gedubt en gedacht, maar ik weet echt niet meer wat ik ermee aan moet.

Meer dan een jaar geleden vond ik een meisje leuk, na dit haar verteld te hebben gaf ze ook toe mij leuk te vinden. Nou alles liefleukenaardig dus. Ging (naar mijn idee) heel goed tussen ons en ik begon al aan de toekomst te denken (en ik hield zelfs al van haar). En was ook nog een andere jongen in het spel, en ik ben ten opzichte van meisjes toch wat minder.. Tja hoe moet je dat zeggen, spontaan. Na ongeveer een maand heeft het meisje voor die andere jongen gekozen. Ik wist inmiddels al wat voor jongen het was. Een zogeheten Player. En nee ik ben niet bang om hem zo te noemen, dit bleek later ook helemaal te kloppen.

Nou toen lag mijn wereld in duigen, en ik was in een dipje. Ik werd totaal niet levens moe maar ik moest even niets meer van het woord liefde hebben.
Na 3 maanden was het uit tussen hun.

Ik ben er nooit goed in geweest om geen contact met haar te hebben.

Nu atm dus is het eigenlijk wel weer begonnen, we begonnen elkaar meer te spreken.
Ik heb gezegt dat ik om haar geef, op wat voor manier heb ik er niet bij gezegd. Nu blijkt het dat zij mij nog steeds leuk vind.

Maar nu weet ik dus totaal niet wat ik er mee aan moet. Want leuk vind ik haar dus (zeker) wel. Nu is het eigenlijk niet zo dat ik kan zeggen dat ik van haar hou (wat ik toen dus wel kon), en dit heeft ze indirect al wel duidelijk gemaakt tegen over mij. Soms als ik savonds aan haar denk, dan voel ik wat voor haar.. Maar wat dat is ? Geen idee...! En de volgende dag is dat gewoon weer helemaal weg.

Dus waar heb ik last van en kunnen jullie me aub raad geven ?

Alvast hartelijk bedankt!

Laatst gewijzigd op 19-05-2011 om 19:18.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2011, 18:33
Edelweiss
Edelweiss is offline
Je vind d'r nog leuk.

Go for it!
Vraag d'r mee uit ofzoow.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 18:36
MarcA
MarcA is offline
Ten eerste denk ik dat niemand echt kan vertellen wat er met je is, dat weet alleen jijzelf
Wat ik wel vind is dat ze je enorm heeft laten vallen toen ze voor die andere jongen heeft gekozen. Maar ik snap je probleem niet helemaal:
Zij vindt jou leuk en jij haar ook, maar jij weet nog niet zeker op wat voor manier toch?
Praat er met haar over dat je niet zeker weet wat je voor haar voelt En spreek gewoon een paar keer met elkaar af zolang jullie het allebei leuk vinden. Misschien kom je er dan wel achter wat je voor haar voelt.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 18:38
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Wat ik wel vind is dat ze je enorm heeft laten vallen toen ze voor die andere jongen heeft gekozen.
^had ik er nog niet bijgezet, maar is wel zo
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 18:39
-Richard-
-Richard- is offline
Citaat:
Ten eerste denk ik dat niemand echt kan vertellen wat er met je is, dat weet alleen jijzelf Maar ik kan het gevoel gewoon niet beschrijven...
Wat ik wel vind is dat ze je enorm heeft laten vallen toen ze voor die andere jongen heeft gekozen. Maar ik snap je probleem niet helemaal:
Zij vindt jou leuk en jij haar ook, maar jij weet nog niet zeker op wat voor manier toch? Agree
Praat er met haar over dat je niet zeker weet wat je voor haar voelt En spreek gewoon een paar keer met elkaar af zolang jullie het allebei leuk vinden. Misschien kom je er dan wel achter wat je voor haar voelt.
Kzal eens kijken.

edit; Dat ze me heeft laten vallen weet ik ook. Ik ben er ook totaal klaar mee geweest. Toen had ik het ook zeker gehad.
Maar nu is toch het tegendeel weer aan het komen.

Als iemand nog een reactie wil plaatsen, Voel je vrij. Het is allemaal hulp!
Oud 19-05-2011, 18:43
Edelweiss
Edelweiss is offline
Vraag d'r mee uit, kijk wat er van komt, en als het goed uit pakt is het leuk. Zo niet, pech.

Ps; Hoe oud zijn jullie?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 18:48
-Richard-
-Richard- is offline
16 allebei, zei is net 30april 16 geworden en ik ben in oktober jarig (en dit jaar) word ik dus 17.

Lengte verschillen wel fors, ik ben ongeveer 1,92 en zij is ''maar'' (zegt ze zelf!) 1,72.
Ik vind dit persoonlijk niet erg, hoe denken jullie hierover ? (leeftijd en lengte idd)

Alvast bedenkt voor de reactie's!
Oud 19-05-2011, 18:58
Volk
Volk is offline
Ik zou haar laten zitten en voor iemand gaan die je niet dumpt voor de eerste de beste player die langskomt. Iemand die mij dumpt hoeft niet met hangende pootjes terug te komen.

Er zijn redenen waarom het toen uit is gegaan. Als die problemen niet zijn opgelost gaat het alleen nog een keer uit. En uit niets blijkt dat jullie probleem is opgelost. Jij bent blijkbaar niet genoeg voor haar, anders had ze het toen nooit uitgemaakt, en al helemaal niet voor een of andere player. Ik geef het weinig kans. En als jullie al een relatie beginnen denk ik dat ze op een gegeven moment weer met een ander ervandoor gaat. En als dat uit is komt ze weer met hangende pootjes naar jou.

Over de lengte, 20 cm verschil is nou niet bepaald gigantisch veel...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 19:01
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Ik zou haar laten zitten en voor iemand gaan die je niet dumpt voor de eerste de beste player die langskomt. Iemand die mij dumpt hoeft niet met hangende pootjes terug te komen.

Er zijn redenen waarom het toen uit is gegaan. Als die problemen niet zijn opgelost gaat het alleen nog een keer uit. En uit niets blijkt dat jullie probleem is opgelost. Jij bent blijkbaar niet genoeg voor haar, anders had ze het toen nooit uitgemaakt, en al helemaal niet voor een of andere player. Ik geef het weinig kans. En als jullie al een relatie beginnen denk ik dat ze op een gegeven moment weer met een ander ervandoor gaat. En als dat uit is komt ze weer met hangende pootjes naar jou.

^wijziging; mee eens
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 19:03
-Richard-
-Richard- is offline
Citaat:

Wij hebben nooit wat met elkaar gehad hé .
Nee wat je zegt is waar inderdaad. Het is uitgegaan omdat die player gewoon rot begon te doen etc. Alles wat een ander player figuur ook zou doen.

De dikgedrukte zin snap ik niet, typ fout ? Uitgemaakt voor een of andere player ?
Oud 19-05-2011, 19:08
Volk
Volk is offline
Citaat:
Wij hebben nooit wat met elkaar gehad hé .
Nee wat je zegt is waar inderdaad. Het is uitgegaan omdat die player gewoon rot begon te doen etc. Alles wat een ander player figuur ook zou doen.

De dikgedrukte zin snap ik niet, typ fout ? Uitgemaakt voor een of andere player ?
huh? Jullie hebben nooit iets gehad maar het is wel uitgegaan en je bent wel gedumpt?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 19:09
-Richard-
-Richard- is offline
Je vat het verkeerd op .

Tussen die jongen en haar is het uitgegaan, niet tussen mij en haar. En als een meisje voor een ander kiest ben je toch gedumpt ? Dat dacht ik althans!
Oud 19-05-2011, 19:14
Verwijderd
ik snap er niks meer van.
Hadden jullie nu al wat? Want zonee: ben je niet gedumpt, en ook nooit geweest. Zoja, nooit meer aan beginnen, want dan is het wachten tot ze het de volgende keer weer doet.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 19:20
-Richard-
-Richard- is offline
Wij hadden niets, we hadden het wel erg gezellig.
Oud 19-05-2011, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Goedeavond ,
Hierbij vraag ik jullie toch om raad, lang over gedubt en gedacht, maar ik weet echt niet meer wat ik ermee aan moet.

Meer dan een jaar geleden vond ik een meisje leuk, na dit haar verteld te hebben gaf ze ook toe mij leuk te vinden. Nou alles liefleukenaardig dus. Ging (naar mijn idee) heel goed tussen ons en ik begon al aan de toekomst te denken (en ik hield zelfs al van haar).

Na ongeveer een maand heeft het meisje voor die andere jongen gekozen.
Maar, hoe kun je nu zo snel van iemand houden, als je er nog niet eens een relatie mee hebt?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 19:27
-Richard-
-Richard- is offline
Citaat:
Maar, hoe kun je nu zo snel van iemand houden, als je er nog niet eens een relatie mee hebt?
Dat zou ik ook niet weten, maar het was zo. Kan ik verder ook niet veel aan doen.
Afkappen dus eigenlijk ?
Oud 19-05-2011, 22:36
Verwijderd
@Volk: Hij was verliefd op het meisje. Had haar gezegd dat hij haar leuk vond. Zij zei toen dat ze hem ook wel leuk vond. Maar er was een andere jongen die ze leuker vond, en daar kreeg ze een relatie mee. Die ging na drie maanden uit.

Nu vindt TS haar nog/weer leuk, en zij geeft ook aan hem nog/weer leuk te vinden.

Ik zou zeggen: ga ervoor. En snel! Door zo afwachtend te doen, denkt zij blijkbaar dat het jou niet zo veel boeit, en zelf is ze ook niet assertief genoeg blijkbaar.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2011, 21:41
-Richard-
-Richard- is offline
Bedankt voor je reactie
Oud 21-05-2011, 07:03
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
16 allebei, zei is net 30april 16 geworden en ik ben in oktober jarig (en dit jaar) word ik dus 17.

Lengte verschillen wel fors, ik ben ongeveer 1,92 en zij is ''maar'' (zegt ze zelf!) 1,72.
Ik vind dit persoonlijk niet erg, hoe denken jullie hierover ? (leeftijd en lengte idd)

Alvast bedenkt voor de reactie's!
Leeftijdsverschil= ok
lenge verschil= ok (zo groot is dat gat namelijk helemaal niet. Mijn laatste vriendin was ergens in de 1.50, terwijl ik zelf (net als jij) 1.90+ ben.

Na het stukje wat hier vlak boven staat, snap ik de situatie eigenlijk pas echt. Aangezien jullie geen echte relatie hebben gehad, kan je ook niet zeggen dat ze je gedumpt heeft of in de steek gelaten of wat dan ook. Ik zou dus zeggen, ga ervoor, kijk wat er gebeurd en je ziet vanzelf wel hoe het uitpakt. Je kan niet verwachten dat ze gelijk een relatie met je wilt (haar andere relatie is namelijk pas net afgelopen), maar je kan wel leuke dingen met haar gaan doen en wie weet komt er alsnog een relatie uit.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2011, 18:26
Sebastien
Sebastien is offline
deze situatie klinkt eng bekend XD
alleen was ik in de situatie de zogenoemde andere jongen (alleen ben ik geen player )

wat jij moet doen is gewoon op d'r af stappen en vragen of ze even mee wil lopen voor een gesprek onder 4 ogen. dan vertel je haar wat je voelt. nee ik weet het, dat is niet makkelijk. maar als je het gedaan hebt voel je je heeel opgelucht ;p
Oud 21-05-2011, 18:53
Diamera
Diamera is offline
Citaat:
wat jij moet doen is gewoon op d'r af stappen en vragen of ze even mee wil lopen voor een gesprek onder 4 ogen. dan vertel je haar wat je voelt. nee ik weet het, dat is niet makkelijk. maar als je het gedaan hebt voel je je heeel opgelucht ;p
Ik vind van niet eigenlijk, ze weet toch al dat je wat voor haar voelt en misschien gaat ze het dan opdringerig vinden ofzo. Ik zou haar vragen om gewoon samen eens iets gezelligs te doen, dan kun je jezelf van je beste kant laten zien en laat je toch ook zien dat je interesse in haar hebt. En misschien draait het wel op iets uit.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2011, 22:20
-Richard-
-Richard- is offline
Ze heeft volgende week een feest, dus dan zullen we zien wat er van komt .

Allemaal hartelijk bedankt, ik laat het weten
Oud 26-05-2011, 23:44
urjenn
urjenn is offline
doen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten