Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
16 allebei, zei is net 30april 16 geworden en ik ben in oktober jarig (en dit jaar) word ik dus 17.
Lengte verschillen wel fors, ik ben ongeveer 1,92 en zij is ''maar'' (zegt ze zelf!) 1,72. Ik vind dit persoonlijk niet erg, hoe denken jullie hierover ? (leeftijd en lengte idd) Alvast bedenkt voor de reactie's! ![]()
|
Ik zou haar laten zitten en voor iemand gaan die je niet dumpt voor de eerste de beste player die langskomt. Iemand die mij dumpt hoeft niet met hangende pootjes terug te komen.
Er zijn redenen waarom het toen uit is gegaan. Als die problemen niet zijn opgelost gaat het alleen nog een keer uit. En uit niets blijkt dat jullie probleem is opgelost. Jij bent blijkbaar niet genoeg voor haar, anders had ze het toen nooit uitgemaakt, en al helemaal niet voor een of andere player. Ik geef het weinig kans. En als jullie al een relatie beginnen denk ik dat ze op een gegeven moment weer met een ander ervandoor gaat. En als dat uit is komt ze weer met hangende pootjes naar jou. Over de lengte, 20 cm verschil is nou niet bepaald gigantisch veel... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nee wat je zegt is waar inderdaad. Het is uitgegaan omdat die player gewoon rot begon te doen etc. Alles wat een ander player figuur ook zou doen. De dikgedrukte zin snap ik niet, typ fout ? Uitgemaakt voor een of andere player ?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Afkappen dus eigenlijk ?
|
Verwijderd
|
@Volk: Hij was verliefd op het meisje. Had haar gezegd dat hij haar leuk vond. Zij zei toen dat ze hem ook wel leuk vond. Maar er was een andere jongen die ze leuker vond, en daar kreeg ze een relatie mee. Die ging na drie maanden uit.
Nu vindt TS haar nog/weer leuk, en zij geeft ook aan hem nog/weer leuk te vinden. Ik zou zeggen: ga ervoor. En snel! Door zo afwachtend te doen, denkt zij blijkbaar dat het jou niet zo veel boeit, en zelf is ze ook niet assertief genoeg blijkbaar. |
![]() |
||
Citaat:
lenge verschil= ok (zo groot is dat gat namelijk helemaal niet. Mijn laatste vriendin was ergens in de 1.50, terwijl ik zelf (net als jij) 1.90+ ben. Na het stukje wat hier vlak boven staat, snap ik de situatie eigenlijk pas echt. Aangezien jullie geen echte relatie hebben gehad, kan je ook niet zeggen dat ze je gedumpt heeft of in de steek gelaten of wat dan ook. Ik zou dus zeggen, ga ervoor, kijk wat er gebeurd en je ziet vanzelf wel hoe het uitpakt. Je kan niet verwachten dat ze gelijk een relatie met je wilt (haar andere relatie is namelijk pas net afgelopen), maar je kan wel leuke dingen met haar gaan doen en wie weet komt er alsnog een relatie uit. |
![]() |
|
deze situatie klinkt eng bekend XD
alleen was ik in de situatie de zogenoemde andere jongen (alleen ben ik geen player ![]() wat jij moet doen is gewoon op d'r af stappen en vragen of ze even mee wil lopen voor een gesprek onder 4 ogen. dan vertel je haar wat je voelt. nee ik weet het, dat is niet makkelijk. maar als je het gedaan hebt voel je je heeel opgelucht ;p
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Help! Eigen boek schrijven. xMia.! | 5 | 21-03-2016 19:03 | |
De Kantine |
Oncorrect taalgebruik #16 Verwijderd | 500 | 16-06-2011 19:31 | |
De Kantine |
Zinloos geweld of een zinloze held anonieme_teddybeer | 16 | 03-09-2003 17:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Toch nog maar een keer BUSH!! Verwijderd | 27 | 13-03-2003 22:07 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |