Oud 11-10-2011, 14:39
kevin.581
kevin.581 is offline
wie is jullie ergste leeraar?

Zeg ff welke leeraar, wat hij voor vak geeft en vertel wat over hem wat zo erg aan hem is.

Bij ons is het meneer Aerdts van Techniek op het Bonnefantencollege. Als je 1 ding niet bij je hebt, mag je 2 uur regels gaan overschrijven. Zelf (nog) nooit gebeurd.

Laatst gewijzigd op 11-10-2011 om 14:56.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2011, 14:51
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
Mr De jong van Simulatie, hij is echt té rustig, hij let niet eens of er remoer is ofzo
Oud 11-10-2011, 14:55
Verwijderd
Is de Nederlands leraar zo saai, dat je niet eens leert dat leraar met 1 e is, in plaats van 2?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2011, 15:24
Verwijderd
Pff,haat aan dit soort topics!

Kevin stoere jongen!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2011, 16:02
Verwijderd
Hmm, ergste leraar. Ik heb nooit echt dé ergste leraar gehad geloof ik. In de 2e had ik een leraar voor natuur- scheikunde en hij kon er werkelijk niks van. Hij beheerste de stof zelf niet, kon geen orde in de klas houden, sprak slechts Nederlands en we hebben eigenlijk het hele jaar niks bij hem gedaan.
En een leraar van Engels. Ik mocht de les niet meer bij hem in omdat de school dingen verkeerd aan hem teruggekoppeld had. Niemand kan met hem opschieten, die man doet maar wat en kan ook geen les geven. Doordat hij verkeerde dingen tegen mij gezegd heeft wordt hij nu ook helemaal zenuwachtig als hij met me praat. Niet echt goed als leraar zijnde denk ik zo. Ik heb dus vooral een hekel aan leraren die niet helemaal snappen wat ze aan het doen zijn geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2011, 16:21
DoNine
DoNine is offline
Mijn wiskunde lerares vorig jaar: Van Norel. Ze zei dat ik nooit iets deed in haar les (had altijd mn hw af..) en dat ik achterlijk was... alleen omdat ze geen les kon geven...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2011, 16:29
SjaakAfhaak
SjaakAfhaak is offline
Ik heb alleen maar leuke leraren gelukkig!
Behalve dan, dat er gisteren eentje zei dat ie m´n schoenen lelijk vind!

Laatst gewijzigd op 13-02-2014 om 08:32.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 03:20
Silvano08
Silvano08 is offline
De Engels lerares die nu gelukkig met pensioen is gegaan. Namen noem ik liever niet.

Erg ouderwets, keek heel slecht na, haatte mij en was heel saai...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 16:08
merle15
merle15 is offline
Mijn lerares Frans.. Die heeft al de pik op me sinds de 3e (zit nu in de 5e), noemt me vaak genoeg dom, terwijl ik met een beetje leerwerk makkelijk een 9 haal bij haar, want Frans kan ze zelf amper.
Ik moet wel bekennen dat ik me inmiddels ook niet meer zo inzet, haha.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 19:47
AzN
AzN is offline
Ik heb 'n docent die je op ieder moment 't woord kan geven.. Geef je geen of 'n incorrect antwoord, laat ie je vaak ook duidelijk merken hoe 'dom' hij dat vindt. Zo word je weliswaar gemotiveerd om bij de les te blijven en de studiestof goed door te nemen, maar persoonlijk vind ik 't erg vervelend. Ik zit continue op 't puntje van m'n stoel.
Oud 12-10-2011, 20:51
Bird.
Bird. is offline
Mijn maatschapijlerares van vorig jaar, man man man, wat stonk die uit haar mond.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 08:33
Zanzonyx
Zanzonyx is offline
Mijn lerares Commerciële economie. Ze dwaalt zo ongelooflijk af @_@
Daarnaast heeft ze altijd kritiek op alles en iedereen.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 21:32
chazzy
chazzy is offline
Mijn lerares nederlands zat al spugend in mijn face te schreeuwen dat ze spuugzat van mij was.(ik haal altijd lage cijfers op nederlands omdat ik canadees ben en dus slecht nederlands kan,en daardoor heeft zij de pik op mij)toeb ik dus zij dat ze niet in mn gezicht moest spugen zij ze : gaan we nu ook nog brutaal doen! Ga er g*dverd*omme maar uit.vergezeld door een paar ziektes die ze mij toewenste liep ik de klas dus uit,ben naar mn mentor gegaan,die heeft gezorgd dat de lerares een gesprek met de directeur moest aangaan en nu heeft ze iemand anders als pispaaltje
Oud 14-10-2011, 17:49
Verwijderd
Ik had een zeer incompetente Conrector die toevallig ook mijn geschiedenis-docente was. Al vanaf de allereerste dag dat ik die school in liep had ze mij onredelijk behandeleld. Eruit sturen voor geen reden, geďrriteerd zijn om niets omdat ze een zure kut is en extra streng mijn huiswerk controleren.

Nu kon ik daar allemaal nog wel mee leven, maar het bleek dus al snel dat deze vrouw een zeer vervelende jood was die het nodig vond haar onzinnige religie aan ons op te dringen. Zo kregen we overdreven veel gejank over de holocaust omdat de rest van de oorlog blijkbaar niet relevant was voor die tante. Met kerst moesten we dan om 8 uur aanwezig zijn en gingen we matzes eten :')

Verschrikkelijk vervelend en stom mens en ik hoop dat ze volgende maand aanwezig is bij de reünie. Ik heb haar namelijk nog wat dingen te zeggen en ik ga een stuk eerlijker zijn dan ik vroeger had gedurfd.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2011, 18:45
piraat013
piraat013 is offline
Soms heb je van die leraren die nog minder weten dan leerlingen daar heb ik echt een hekel aan .Je vraagt iets aan de leraar dat moet ik navragen ,en dan echt met alles bijna .Snap je iets moeilijks niet in het boek, vraag je het aan hem : zegt hij ik moet de uitgever gaan mailen, want ik snap het zelf ook niet .Aan de ene kant is het best hilarisch maar toch daar schiet je vrij weinig mee op economie leraar btw !
Met citaat reageren
Oud 14-10-2011, 18:48
piraat013
piraat013 is offline
Citaat:
Ik had een zeer incompetente Conrector die toevallig ook mijn geschiedenis-docente was. Al vanaf de allereerste dag dat ik die school in liep had ze mij onredelijk behandeleld. Eruit sturen voor geen reden, geďrriteerd zijn om niets omdat ze een zure kut is en extra streng mijn huiswerk controleren.

Nu kon ik daar allemaal nog wel mee leven, maar het bleek dus al snel dat deze vrouw een zeer vervelende jood was die het nodig vond haar onzinnige religie aan ons op te dringen. Zo kregen we overdreven veel gejank over de holocaust omdat de rest van de oorlog blijkbaar niet relevant was voor die tante. Met kerst moesten we dan om 8 uur aanwezig zijn en gingen we matzes eten :')

Verschrikkelijk vervelend en stom mens en ik hoop dat ze volgende maand aanwezig is bij de reünie. Ik heb haar namelijk nog wat dingen te zeggen en ik ga een stuk eerlijker zijn dan ik vroeger had gedurfd.
Ik zei jou al helemaal voor mij dat je die juffrouw temt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten