Oud 03-08-2011, 09:46
papierclip
papierclip is offline
Ben ik veel ouder dan de rest van de 1e jaars al ga ik nog fulltime HBO beginnen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2011, 10:01
Verwijderd
Op je 25ste, ik gok dat je wel ouder zal zijn. Ik denk dat het heel erg is overigens, dat is iets anders. Er zitten altijd ruime verschillen in hoe oud mensen zijn als ze beginnen met een studie.

Maar maak je je daar druk om dan? Het lijkt me niet dat je het kunt vermijden namelijk , het is gewoon iets waar je mee om zal moeten gaan.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 10:11
nature_lover
nature_lover is offline
ik was 22 toen ik aan de hts begon... geen probleem, doen wat je hart je ingeeft!!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 10:43
Martiño
Martiño is offline
Je leeftijd is geen probleem, veel studenten zijn 20+.
De vraag is of je gemotiveerd genoeg bent om weer fulltime in de collegebanken te gaan zitten, maar dat geldt voor alle leeftijden. Als je het graag wilt moet je het vooral doen.
Oud 03-08-2011, 16:24
Vice
Vice is offline
Dat is natuurlijk ook afhankelijk van de opleiding. Bij mij op de kunstacademie zaten er genoeg 25+ studenten die de opleiding fulltime deden.
Oud 03-08-2011, 17:04
apk
apk is offline
Ik ben 25 en ga in september beginnen aan mijn eerste jaar van een voltijd hbo opleiding (pedagogiek.)
Ben benieuwd hoe het gaat bevallen. Maar ik heb er zin in.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 23:33
aero
aero is offline
Helemaal niet Ik ga op mijn 22ste zelfs nog switchen naar een ander HBO studie nu ik naar mijn 3de jaar ga van mijn huidige HBO studie. Ik had toentertijd zelfs 2 heren van begin 30 in mijn klas zitten. Zo heb je een ongesproken norm op kunstacademies dat je het best als jonge 20er kunt beginnen aan een studie. Je bent nooit te oud om te leren.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten