Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben zelf 16 en heb een relatie gehad met iemand van 21. Je zou zeggen vooral vanuit zijn gezichtspunt dat hij met een klein puberend kind een relatie mee had. Maar hij vertelde mij altijd dat ik me veel volwassener gedroeg en dat leeftijd niks zegt. Ik kon met hem altijd gesprekken voeren over van alles en nogwat. Daardoor maakte het eigenlijk niet oud hoe oud ik en hoe oud hij was.
Ik had altijd een grens van maximaal 19 maar ik vind dat het aan de persoon ligt. Het is natuurlijk wel een aparte gedachte een relatie met iemand die in een hele andere 'levensfase' zit maar ik vind dat het moet kunnen. |
![]() |
|
Geen idee, aan jonger doe ik niet in ieder geval. Of althans, ik zie het niet gebeuren. Ik denk niet dat ik verliefd zou kunnen worden op iemand die bijvoorbeeld 28 is oid, die denken al zoveel jaartjes langer dan ik, dat is een raar idee
![]() Het is wat lastig omdat ik in sommige dingen erg volwassen ben en ik sommige dingen weer ontzettend kinderachtig, en om daar een juiste leeftijd aan te plakken, ik weet het niet ![]() Ik ga voor maximaal 4 jaar ouder want na de 21 klinkt zo oud en dan wordt het verschil te groot.
|
Maximaal een jaar ouder dan ik en dat is ook genoeg... Vind het raar lopen al zou ik een jongen zien die met een vriendin van 3 jaar ouder loopt. Liefste zou ik het gewoon op leeftijdsgenootjes houden maar 17 zou wss nog wel kunnen.
@django023 Wel grappig dat jij zegt dat een meisje van 15 waarsschijnlijk kinderlijker is dan jij. Ik zeg niet dat het per sé waar is of dat het ook op jou van toepassing is... Maar gemiddeld gezien worden vrouwen juist iets eerder volwassen. Het verschilt natuurlijk per persoon of dat ook het geval is, maar ik merk persoonlijk ook wel dat meisjes over het algemeen eerder een volwassen houding hebben tegenover verschillende dingen dan jongens dat doen. Het is ook niet voor niks dat als ik een gesprek wil hebben over een onderwerp wat mij gevoelig ligt, ik daar liever met een meisje/vrouw (w/e) over praat dan met een jongen. Ik heb gewoon simpelweg het idee dat vrouwen niet alleen natuurlijk beter zijn hierin, maar ook dat ze er gewoon volwassener tegenover staan. (sorry voor semi-offtopic gezeur xD) |
![]() |
|
Ik trek de grens bij 18 en verder lijkt het me voor nu niet leuk als ik een jonger vriendje heb omdat die vaak wel erg kinderlijk zijn.
|
Ik zou niet zo snel voor jonger gaan, of je moet het gewoon niet merken dat hij jonger is dan. Maar dat wil ik sowieso niet eigenlijk, je moet natuurlijk wel een beetje op hetzelfde niveau zitten als dat is hoe je het het beste kunt zeggen, ook als ie even oud of ouder is. Ik zou zeggen 16-20, ben zelf ook 16 trouwens.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Mijn grens ligt bij een jaar jonger tot zo'n 4/5 jaar ouder. Maar het gaat er voor mij vooral omdat hij qua leven op mijn niveau zit. Een vriendin van mij is bijvoorbeeld 3 maanden jonger en gaat binnenkort trouwen, op iemand als zij (was ze een man geweest) zou ik niet vallen, omdat die al helemaal toe is aan huisje, boompje, beestje en ik nog volop aan het studeren ben, maar er zijn daarentegen ook nog zat mensen die een stuk ouder zijn en die ook nog druk zijn met studeren, dus dat zou dan weer wel kunnen bijvoorbeeld.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
OT: 2, maximaal 3 jaar jonger zou nog net te doen zijn denk ik (voor mij als 17 jarige)
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Liefde en het leeftijdsverschil keepdreaming | 2 | 14-03-2010 18:13 | |
Liefde & Relatie |
stelling ivm leeftijdsverschil vedetje | 33 | 04-05-2006 08:26 | |
Liefde & Relatie |
Groot leeftijdsverschil Neiu | 63 | 16-06-2005 22:38 | |