Advertentie | |
|
![]() |
|
ijs! <3
Helaas kan ik niet te veel roomijs eten, omdat ik niet zo goed tegen melkproducten kan. Maar een (nep-)cornetto op zijn tijd is heerlijk, of een schepijsje (al weet ik bij mijn nieuwe huis nog geen ijszaak in de buurt). Sorbetijs eet ik niet zo vaak (stuk duurder...), maar is ook lekker (vooral mango). En met heet weer eet ik het liefst een waterijsje, dat lest de dorst meteen een beetje. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb tegenwoordig een ijsmachine en dat ding is ook fantastisch ![]()
|
Verwijderd
|
Als het echt heel warm is, ben ik vooral gek op waterijs of sorbetijs; iig zonder room/melk. En dan het allerliefst citroenijs, omnomnom <33 Of van die perenijsjes <3 Maar op wat minder warme dagen, vind ik roomijs ook erg lekker, van magnums tot schepijs; ik vind het prima
![]() Citroenijs maak ik wel vaak zelf met een ijsmachine, ik doe er dan vaak wel een heel klein beetje room door. En ander ijs is ook super makkelijk daarmee te maken, gewoon kwark met zo'n pakje bosvruchten uit het vriesvak bijvoorbeeld. Of mango-ijs. Super makkelijk en super lekker ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Tegenwoordig eet ik zelden of nooit meer ijs, maar als kind was ik er dol op: Speedy, Jive, Winner Taco, Maxibon, Pezitos, Fido Dido ijs (zo'n opduw-ijsje)
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Lekkerste Ola IJsje <poll> levi's | 50 | 01-06-2004 16:09 |