hai hallo, dit is helemal nieuw en ben niet zo'n voorstander maar heb een probleem en een mening nodig dus dan maar meteen zo:
Ik heb een jaar lang een relatie gehad met mijn exvriend. Dat is na heel vaak ruzie (door alcohol) uitgegaan. Het heeft een half jaar geduurd voor het weer goed ging en we zijn weer verliefd, en bij elkaar.
Mijn probleem: Ik heb alleen een beetje tijdens het goedmaken met een andere jongen gezoend, heb echter niet tegen mijn exvriend gezegd..Die andere jongen studeert bij mij op school en mijn exvriend komt ook studeren. Heb nooit toen het gebeurde tegen mijn ex gezegd dat het goed was en we weer bij elkaar waren…. Maar hij weet het dus niet.
Ik heb heel veel spijt en schuld gevoel en heb het gevoel dat ik het hem moet vertellen, zoiets is alleen al eerder gebeurd en toen was ie heel boos. Nu is alles helemaal goed dus ik weet dat het alles zou verpesten en hij verdient dit helemaal niet.
Dus wat moet ik doen, maak ik me te druk en is t geen vreemdgaan. of moet ik het toch vertellen?
|