Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ben ik het grootendeels wel mee eens, maar wat mij betreft wordt die 95% verlaagd naar 70% ofzo. Dan kun je meer mensen uitproberen. En dan kun je goed zien wat je aan ze hebt. Ik ben het ermee eens dat dat niet iemand als hasselbaink moet zijn, maar linksachter is een probleem. Nu neemt hij Bouma mee... is een goed idee, maar waarom niet een keer Van Haaren ofzo uitproberen? Oefenwedstrijden zijn er in mijn ogen voor om te kijken of jonge talenten al rijp zijn voor het grotere werk. Dan moet je niet met alle oudjes, ook al zijn die beter, aankomen en 1 of 2 talenten meenemen. Neem een stuk of 8 talenten mee, kun je veel meer zien!
|
![]() |
wij snappen elkaar
![]() alhowel ik het niet echt tof vind dat ie bouma selecteerd, maar ok advocaat is al vooruitgang op rijkaard en van gaal die met mensen als bousatta, talan, moens en vast nog meer van zulk soort dat was helemaal drama, met zulke mensen erbij wil je je gewoon niet kwalificeren |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En Rijkaard was echt zo verkeerd nog niet (op Euro2000 toch 4e geworden rememberz?) Wordt trouwens eens tijd dat Barry van Galen wordt geselecteerd. ![]() ![]()
|
D'r is zeker iets mis met Van der Vaart, wie wilt er nou niet voor z'n land spelen???
Reiziger, Frank de Boer, Davids, Overmars, Hasselbaink, Stam en Seedorf moeten gewoon allemaal mee omdat het de laatste kans voor ze is om de Europa en/of de Wereld Cup te winnen, geloof me, die kans laten ze niet gewoon liggen, waar een wil is, is een weg..... Gaan Mols en Makaay niet mee????
Laatst gewijzigd op 21-08-2002 om 03:04. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat Dick Advocaat nog behoorlijk aan zijn team moet gaan werken, want voor zo'n elftal wordt zelfs Wit-Rusland niet bang. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[Wielrennen] Algemeen Scott Tracy | 63 | 09-01-2008 09:32 | |
Vrije tijd |
EK Snooker Tofke_H | 1 | 17-06-2006 10:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Me & ms Ninnoc | 53 | 07-09-2003 13:33 | |
Vrije tijd |
stelling:Zoetebier doet Dudek vergeten Onze Zoon | 20 | 06-10-2002 21:52 | |
Vrije tijd |
Tumbling turnen Sasbeest | 8 | 07-08-2002 22:44 | |
De Kantine |
Met welke Bekende Nederlander heb je welles gepraat?:S Snufje | 50 | 29-04-2002 13:39 |