Oud 19-08-2002, 18:12
freggelfreak
freggelfreak is offline
van der vaart heeft zich afgemeld voor het nederlands elftal dat valt weer tegen. nu zullen er wel weer allemaal mensen spelen die gewoon niet in het nederlands elftal horen, zoals melchiot (ok dan deze keer niet geselecteerd maar meestal wel ) en hasselbaink enzo.

ze moeten gewoon de mensen die te oud worden eruit gooien en jeugd een kans geven. talent genoeg. ik dacht dus met mensen eruit gooien aan de namen van onder andere melchiot, reiziger, frank de boer, davids, overmars, hasselbaink en nog wel een paar.

dezen hebben gewoon hun beste tijd wel gehad daarkan je hooguit nog 1 toernooi meer spelen. ga lekker aan de toekomst werken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2002, 18:32
TheMANhimselve
TheMANhimselve is offline
Ben ik het niet helemaal mee eens, ik vind dat je gewoon het materiaal moet opstellen wat op dit moment het beste is.
Het is aan de jeugd om aan te tonen dat ze beter zijn dan de oude rotten.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 20:42
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
11 jeugdige talenten geven nog niet een goed team...
Ik ben ermee eens dat bijv. van der Vaart of Van der Meyde worden geselecteerd maar Advocaat moet de vedetten als Stam en de Boer blijven selecteren zolang ze bij een topclub mee kunnen.
Ik vind trouwens wel dat Advocaat veel spitsen selecteerd:
V.Nistelrooy, Van Hooijdonk, Kluivert, Makaay en Hasselbaink.
Terwijl hij volgens mij 4-3-3 wil gaan spelen... dan is vijf (4 als je kluivert niet meeteld, hij is ook min of meer aanvallende middenvelder) centrumspitsen toch wel erg veel.
Oud 19-08-2002, 22:41
V€ÑØM
V€ÑØM is offline
ben het er gedeeltelijk mee eens, de oude garde moet langzamer hand vervangen worden door de jonkies dat is zo, wat de oudjes zoals de boer daar heb je over 3 jaar niet veel mee aan

advocaat moet gewoon een team maken met de oudere spelers en de jonge talenten
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 09:11
phmpruim
phmpruim is offline
Wat ik niet begrijp is dat er zoveel wordt gezeurd als Advocaat voor een oefenwedstrijd een speler oproept waarvan je je afvraagt wat die in het Nederlands elftal moet. Ik vind dat helemaal niet vreemd. In een oefenwedstrijd staat er niets op het spel, dus waarom zou je niet wat nieuwe spelers een kans geven. Bevallen ze niet, dan roep je ze niet weer op. En als ze heel goed blijken te zijn, dan horen ze juist in het Nederlands Elftal en dan kun je er later nog plezier aan beleven.
Oud 20-08-2002, 18:27
freggelfreak
freggelfreak is offline
Citaat:
phmpruim schreef:
Wat ik niet begrijp is dat er zoveel wordt gezeurd als Advocaat voor een oefenwedstrijd een speler oproept waarvan je je afvraagt wat die in het Nederlands elftal moet. Ik vind dat helemaal niet vreemd. In een oefenwedstrijd staat er niets op het spel, dus waarom zou je niet wat nieuwe spelers een kans geven. Bevallen ze niet, dan roep je ze niet weer op. En als ze heel goed blijken te zijn, dan horen ze juist in het Nederlands Elftal en dan kun je er later nog plezier aan beleven.
wat hij oproept voor een oefeninterland zal voor ongeveer 95% ook zijn groep zijn voor de echte wedstrijden. en als het dan toch oefnwedstrijden zijn, neem dan mensen die er tegen aanzitten en niet van die mensen voor de opvulling (ik zie bijvoorbeeld hasselbaink als opvulling, 30 ofzo, 3e a 4e spits van oranje zet daar dan een jong talent neer. die kan nog ene hoop leren door met oranje mee te trainen
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 19:12
phmpruim
phmpruim is offline
ben ik het grootendeels wel mee eens, maar wat mij betreft wordt die 95% verlaagd naar 70% ofzo. Dan kun je meer mensen uitproberen. En dan kun je goed zien wat je aan ze hebt. Ik ben het ermee eens dat dat niet iemand als hasselbaink moet zijn, maar linksachter is een probleem. Nu neemt hij Bouma mee... is een goed idee, maar waarom niet een keer Van Haaren ofzo uitproberen? Oefenwedstrijden zijn er in mijn ogen voor om te kijken of jonge talenten al rijp zijn voor het grotere werk. Dan moet je niet met alle oudjes, ook al zijn die beter, aankomen en 1 of 2 talenten meenemen. Neem een stuk of 8 talenten mee, kun je veel meer zien!
Oud 20-08-2002, 21:55
freggelfreak
freggelfreak is offline
wij snappen elkaar

alhowel ik het niet echt tof vind dat ie bouma selecteerd, maar ok advocaat is al vooruitgang op rijkaard en van gaal die met mensen als bousatta, talan, moens en vast nog meer van zulk soort

dat was helemaal drama, met zulke mensen erbij wil je je gewoon niet kwalificeren
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 23:35
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
freggelfreak schreef:

advocaat is al vooruitgang op rijkaard en van gaal die met mensen als bousatta, talan, moens en vast nog meer van zulk soort

dat was helemaal drama, met zulke mensen erbij wil je je gewoon niet kwalificeren
Wat heb je tegen Moens? Is een van de beste Keepers van Nederland hoor...
En Rijkaard was echt zo verkeerd nog niet (op Euro2000 toch 4e geworden rememberz?)

Wordt trouwens eens tijd dat Barry van Galen wordt geselecteerd.
Oud 21-08-2002, 03:01
Diesel
Diesel is offline
D'r is zeker iets mis met Van der Vaart, wie wilt er nou niet voor z'n land spelen???

Reiziger, Frank de Boer, Davids, Overmars, Hasselbaink, Stam en Seedorf moeten gewoon allemaal mee omdat het de laatste kans voor ze is om de Europa en/of de Wereld Cup te winnen, geloof me, die kans laten ze niet gewoon liggen, waar een wil is, is een weg.....

Gaan Mols en Makaay niet mee????

Laatst gewijzigd op 21-08-2002 om 03:04.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 06:47
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Diesel schreef:
D'r is zeker iets mis met Van der Vaart, wie wilt er nou niet voor z'n land spelen???

Reiziger, Frank de Boer, Davids, Overmars, Hasselbaink, Stam en Seedorf moeten gewoon allemaal mee omdat het de laatste kans voor ze is om de Europa en/of de Wereld Cup te winnen, geloof me, die kans laten ze niet gewoon liggen, waar een wil is, is een weg.....

Gaan Mols en Makaay niet mee????
mols al 2 jaar niet meer makaay gaat wel mee .
Oud 21-08-2002, 17:26
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
van der Vaart is tog geblesseerd?
Oud 21-08-2002, 20:24
PV
PV is offline
Het is 0-1 geworden voor Nederland... Davids scoorde in de 71e minuut.

Ik heb 3/4 gemist zoiets, dacht dat het om half 9 begon maar bleek 7 uur te zijn naja d'r was weinig aan
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 20:55
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ricksen man of the match tegen Noorwegen.

Davids speelde ook goed (maar alleen 2e helft gespeeld).

Wat doen die zogenaamde voetbalkenners toch weer vreselijk negatief na afloop van de wedstrijd.... vooral die Kees Jansma (Wa een eikel ).
Oud 21-08-2002, 20:59
freggelfreak
freggelfreak is offline
het was nou niet echt een bijster goede wedstijd hoor. en ja als er dan staat dat het om half 9 begint en dan begint het om 7 uur , maar ok ik was wel op tijd, maar ben na de eerste helft maar wat anders gaan doen. waarom kan het nederlands elftal nooit boeien in oefenwedstrijden
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef:
Ricksen man of the match tegen Noorwegen.

Davids speelde ook goed (maar alleen 2e helft gespeeld).

Wat doen die zogenaamde voetbalkenners toch weer vreselijk negatief na afloop van de wedstrijd.... vooral die Kees Jansma (Wa een eikel ).
Nou, ik heb die nabeschouwing dan niet gezien, maar als ze negatief deden dan vind ik dat 100% terecht. Ik heb al lange tijd niet zó'n saaie wedstrijd gezien. Nederland heeft 1 echte kans gehad en die ging er in. Noorwegen 0, als ik me niet vergis.
Ik denk dat Dick Advocaat nog behoorlijk aan zijn team moet gaan werken, want voor zo'n elftal wordt zelfs Wit-Rusland niet bang.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten