Oud 31-10-2011, 20:09
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Plugs en stretcher setje:

Chirurgisch stalen tunnels van 4 t/m 10 millimeter en chirurgisch stalen stretchers van 6 t/m 10 millimeter. Ik heb m'n oorlellen van een oorbel (0.5mm) tot 4mm laten oprekken in een piercingshop en daarna zelf gestretcht. De tunnels zijn single-flared, makkelijk in te brengen en op z'n plek gehouden door een (meegeleverd) elastiekje. Bij voorkeur verkoop ik het hele setje in 1 keer natuurlijk.

Prijzen:

Tunnels:

4mm: €2,-
6mm: €2,-
8mm: €3,-
10mm: €3,-

Stretchers:

6mm: €5,-
8mm: €6,-
10mm: €6,-

Complete set: €22,-

Setje chirurgisch stalen tunnels, 10mm.

Hetzelfde type tunnel als de uitvoering in chroom, maar dan zwart. Gekocht terwijl ik nog aan het stretchen was omdat ik dacht op 10mm te stoppen.

Prijs: €12,-

Setje houten pluggen, 10mm.

Gekocht terwijl ik nog aan het stretchen was omdat ik dacht op 10mm te stoppen. Ik heb geen idee van welke houtsoort ze precies zijn gemaakt maar ze dragen extreem comfortabel zoals van houten pluggen verwacht mag worden. Amper gedragen omdat ik vrij snel na 10mm al weer doorstretchte.

Prijs: €35,-

Setje pluggen van poly-acryl, 10mm

Hetzelfde verhaal als bij de houten pluggen eigenlijk, wel wat goedkoper uiteraard.

Prijs: €15,-

Complete chirugisch stalen stretchset, 12mm.

Handig setje van een expander die je direct op 1 van de 2 eyelets kunt schroeven. Je stretcht je piercing, schroeft de expander van de eyelet, schroeft de achterkant van de eyelet weer op z'n plaats en klaar is kees, rinse and repeat.

Prijs: €15,-

Setje tunnels van poly-acryl, 12mm.

Mooie zwarte tunnels met witte accenten. In een opwelling gekocht maar toch niet helemaal mijn stijl en dus nooit gedragen.

Prijs: €20,-

Alle prijzen zijn gebaseerd op aankoop of, in geval van variatie, nieuwprijs. Bij interesse laat een bericht achter of stuur me een PM.

Laatst gewijzigd op 31-10-2011 om 20:16.
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten