Oud 05-10-2011, 20:09
VirtualRainbow
VirtualRainbow is offline
.

Laatst gewijzigd op 11-10-2011 om 13:08. Reden: opgelost
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2011, 20:19
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Kan makkelijk.
Nu even de OP lezen.
Oud 05-10-2011, 20:19
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Bij nader inzien is het toch niet zo'n goed idee.
Oud 05-10-2011, 20:21
Thomas.
Thomas. is offline
Ik vind het erg link, om zo met iemand af te spreken die je bijna niet kent. Hij kan net zo goed verkeerde gedachten hebben...
Oud 05-10-2011, 20:23
Verwijderd
Nee,8 jaar is opzich niet zo n groot verschil als je 22 en 30 bent enzo.Maar 16 en 24 is toch wel...
en bovendien hij heeft hele andere interesses dan jij,en bedenk ook nog dat ie op 24 jarige leeftijd nog geintereseerd is in tieners van 16.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 20:25
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Die gast lijdt aan efobilie.
Oud 05-10-2011, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Die gast lijdt aan efobilie.
ha-ha,scherp.
als je niks meer te zeggen hebt,schrijf je hier maar niet.Ze heeft denk ik serieuse reacties nodig

Edit: daten met mensen van internet is opzich al heel riskant,dsu ja
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 20:31
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
ha-ha,scherp.
als je niks meer te zeggen hebt,schrijf je hier maar niet.Ze heeft denk ik serieuse reacties nodig

Editaten met mensen van internet is opzich al heel riskant,dsu ja
Nou ik zou het erg hulpzaam gevonden hebben als iemand zij dat ik met een efobiel zou omgaan en zou willen afspreken.

En wat jij zegt, erg riskant. Spreek anders met vrienden van jou af om er heen te gaan als je écht wilt
Oud 05-10-2011, 20:38
x_Liselotte
x_Liselotte is offline
Ik vind het leeftijdsverschil geen punt, maar hij zal wel moeten respecteren dat je 16 bent. :-) Als hij dat niet doet, is hij niet de moeite waard. Ik zou het in elk geval altijd met je ouders overleggen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 21:07
miekmuis
miekmuis is offline
Ik vind het vooral een beetje twijfelachtig dat hij al heeft aangegeven dat hij 'verder' wil gaan, zeker gezien het feit dat jij zo'n stuk jonger bent.
Oud 05-10-2011, 22:44
Verwijderd
Dat is ook mijn punt, ja. Dat hij op meisjes van zestien valt is twijfelachtig, maar zou bij een geweldige klik en wederzijdse verliefdheid niet per se een probleem moeten zijn. Maar zijn gedrag klinkt meer alsof hij op internet zoekt naar meisjes om gemakkelijk mee te scoren, beetje te daten, niks vasts. Dat hoeft niet zo'n punt te zijn, als je daar ook achter staat, maar ik denk dat de gemiddelde zestienjarige misschien een beetje te kwetsbaar is nog daarvoor..? Helemaal als je denkt dat het misschien een relatie wordt, want die kans lijkt me erg klein eerlijk gezegd...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2011, 04:45
Akhlys
Akhlys is offline
Met een kerel via internet afspreken op jouw leeftijd lijkt me ook erg riskant. Ik zou het persoonlijk dan ook niet doen, ondanks dat de spanning/verleiding erg groot is. Verder vind ik een verschil van 8 jaar niet zo verschrikkelijk bijzonder. Las in een eerdere reactie 22 en 30, dat zie je genoeg

Offtopic: Moeten we niet een keer een algemeen topic maken over leeftijdsverschil of is die er al? We krijgen er de laatste maanden zoveel vragen over?
Oud 06-10-2011, 05:43
Lotte^^
Lotte^^ is offline
Het komt zo over alsof hij alleen maar wilt afspreken voor seks.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2011, 07:03
Verwijderd
Citaat:
Het komt zo over alsof hij alleen maar wilt afspreken voor seks.
Inderdaad. Alleen al dat hij nu al heeft aangegeven dat hij waarschijnlijk 'verder' wil gaan. Moeten jullie niet eerst eens kijken hoe het in het echt klikt? Ipv nu al zeggen dat je waarschijnlijk verder wil gaan. En dan nog, als jij niet wil dan moet hij dat ook gewoon respecteren.
En verder vind ik je heel erg twijfelachtig over komen. In zo'n situatie lijkt het me helemaal niet handig om af te spreken met een oudere jongen terwijl je twijfelt.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2011, 10:19
Lorelei
Lorelei is offline
Nog buiten het leeftijdsverschil en zo, is het toch sowieso een beetje vreemd dat hij tegen een onbekend meisje op internet zegt: hai, ik wil je ontmoeten en ik wil daarna verder gaan! Bij mij zouden de alarmbellen gaan rinkelen (ook als-ie 18 of zelfs 16 was).
Oud 06-10-2011, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Nog buiten het leeftijdsverschil en zo, is het toch sowieso een beetje vreemd dat hij tegen een onbekend meisje op internet zegt: hai, ik wil je ontmoeten en ik wil daarna verder gaan! Bij mij zouden de alarmbellen gaan rinkelen (ook als-ie 18 of zelfs 16 was).
Dit idd.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2011, 10:47
Definite
Definite is offline
Niet doen.
Oud 06-10-2011, 10:50
Verwijderd
Wat Lorelei zegt. Doe maar niet.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2011, 11:23
Verwijderd
Sounds legit.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2011, 11:24
MItchdecoole
MItchdecoole is offline
niet doen kijk 16+19 of 16+13 is ok maar dit zal ik niet doen
Met citaat reageren
Oud 06-10-2011, 11:28
Verwijderd
Citaat:
niet doen kijk 16+19 of 16+13 is ok maar dit zal ik niet doen
Dus als hij 19 was, dan zou jij zeggen dat ze 'm rustig zou kunnen gaan ontmoeten en dat het helemaal niet gek is dat hij het nu al heeft over 'verder gaan' etc? Al was hij 16, dan nog zou ik het in dat geval niet doen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2011, 13:48
Em.
Em. is offline
Gewoon puur het leeftijdsverschil van 16 en 24 zou in een enkel geval (maar meestal dus niet) kunnen/lukken. Maar dan moet diegene van 24 wél respect hebben voor de grenzen en het jonger zijn van de 16-jarige en absoluut NIET 16-jarigen aanspreken over internet en dan (zonder elkaar ooit echt gezien te hebben!) gaan praten over 'verder gaan' en 'afspreken'. Dat is foute boel. Sowieso, een jongen die via internet heel leuk en aardig doet en toch wel laat merken dat ie wel wil afspreken en wel wat verder wil gaan, kun je beter links laten liggen. En er zeker niet mee afspreken. Want wat zit er in het hoofd van zo iemand - als ie op zijn 24e met 16-jarige meisjes seks wil hebben die hij niet eens echt kent? Ik denk ook niet dat hij echt verliefd op je is, of je om zo'n reden zou willen ontmoeten. Ik denk dat het hem echt alleen om het verdergaan te doen is, en om één of andere reden (omdat die onzeker zijn? onschuldiger? omdat hij op veel jonger valt?) dan graag met een veel jonger meisje.
Oud 06-10-2011, 13:52
bierkoning
bierkoning is offline
Niet doen idd, tenzij je graag een keertje intiem wil zijn met hem, en hem daarna nooit meer wil zien. Dat zal zijn visie waarschijnljik ook zijn....
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten