Oud 15-03-2012, 20:20
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Hello to y'all,

ik zit de laatste tijd ergens mee en ik dacht: laat ik het posten:')

Ik ben nu ongeveer een maand met mijn liefje (17) en het is erg gezellig, allebei smoorverliefd en we hebben steeds zorgeloze en hilarische momenten enzovoort.
Nu, het probleem, wat niet echt een probleem-probleem is, maar kom.

Hij is steenrijk. Heeft alle luxeproducten die je je maar kan inbeelden, gigantisch villa, je weet wel: al die richbitch stuff enzo. Hijzelf is er totaal niet mee bezig, is geen snob ofzo (gelukkig maar, anders hadden we nooit een relatie)

Probleem: ik niet. Ik heb een normaal rijtjeshuis, draag zelden dure merkkleren,.. We hebben het zeker goed thuis, maar in vergelijking met hem voel ik me "straatarm".

Afgelopen maanden ben ik steeds naar zijn thuis gegaan, achja wat wil je:') maar sinds een korte tijd wil hij ook wel eens bij mij langskomen, en mijn familie wil hem ook wel eens ontmoeten.
Maar ik ben zo bang voor zijn reactie, ik voel me zo gewoontjes.
En ja, zijn exen waren ook richbitches en ik weet dat het niks uitmaakt, maar ik voel me er belachelijk onzeker over.
Awkward weetje: bij mijn vorige relatie duurde het een halfjaar vooraleer hij bij mij thuis mocht...

Hoe geraak ik van mijn onzekerheid af? Iemand die in hetzelfde schuitje zat als mij?
Maakt dat extreem veel uit voor jongens?
Post er maar op los!
Thanks.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2012, 20:26
klooterkip
klooterkip is offline
Ik ben een jongen en het maakt me echt geen zak uit. Zelf hebben we het goed, maar we zijn niet stinkend rijk en elke jongen is anders, dus ik weet niet zeker of het ook voor hem geld. Maar je kan er gerust vanuit gaan dat het hem ook niet uitmaakt, hij heeft heus wel een idee dat jij geen multi-miljonair bent en hij wil met jou, niks om je zorgen over te maken dus.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 20:36
Diamera
Diamera is offline
Ik herken het, maar er is maar één ding dat echt opluchting biedt: praat er met hem over! Het zal hem waarschijnlijk echt niets uitmaken en hij zal het vast totaal niet nodig vinden om je er ongerust over te maken want dat is het ook niet, maar het is echt veel geruststellender als je het van hem hoort
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 20:40
AzN
AzN is offline
Als hij op jou afknapt na 'n bezoekje aan jou thuis, weet jij voldoende: per direct dumpen.
Oud 15-03-2012, 21:20
Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
Citaat:
Als hij op jou afknapt na 'n bezoekje aan jou thuis, weet jij voldoende: per direct dumpen.
Dit.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 21:21
honkballertje
honkballertje is offline
Jongens maakt het volgens mij niet zoveel uit of je nou in een duur huis etc woont of niet.
Ik heb het hier thuis zeker niet verkeerd en het boeit me echt totaal niet in het wel of niet houden van mijn vriendin. Al leefden ze bij haar thuis van alleen maar uitkeringen, dat zou voor mij niet uit maken. Als je als jongen (of meisje) iemand tegen komt waarvan je denkt dat hij/zij goed bij je past en het klikt goed enzo, dan maak je je toch niet druk over in wat voor financiële situatie ze daar thuis verkeren?
Volgens mij is dat meer iets van vorige eeuwen waarin standen echt belangrijk waren. Tegenwoordig hecht men daar (in mijn beleving) geen waarde meer aan.
En zoals AzN zegt, als hij toch afknapt op een bezoekje aan jou thuis (waarvan ik de kans echt 0.001% schat aangezien je zegt dat hij zelf totaal geen snob is) gelijk dumpen die handel.
Maak je er niet zo druk om
Oud 15-03-2012, 21:23
Martiño
Martiño is offline
Hij weet waarschijnlijk toch al dat je niet in een villa woont? Het zal hem wel zijn opgevallen dat je weinig merkkleding draagt, maar dat weerhoudt hem er niet van om met je om te gaan?
En wat is er mis met een rijtjeshuis? Je zegt zelf al dat je vriendje niet opschepperig is over zijn rijkdom (of feitelijk, de rijkdom van zijn ouders, hij is zelf niet rijk). Kan me dan ook niet voorstellen dat hij het een probleem vindt dat zijn vriendinnetje in een rijtjeshuis woont.
Oud 16-03-2012, 08:53
Carbi
Carbi is offline
Zelfde verhaal met mijn vriendin, ze heeft zelf niet eens een huis (ze zat op kamers omdat haar vader zuiplap is en haar moeder woont in portugal) daarom is ze bij mij komen wonen. en het zou niemand uit moeten maken hoeveel geld iemand anders heeft.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2012, 10:47
Em.
Em. is offline
Als het nou jouw eigen huis (en zijn eigen huis!) was, dan ging het er tenminste echt om dat jij armer was dan hij/minder ver gekomen en dat hij wel heel veel geld verdiend had. Maar zelfs dan nog zou ik het hartstikke stom vinden als hij dáárop zou afknappen, hij valt toch op jou, en niet op je geld? En als dat laatste wel zo was, was ie vast wel op je afgeknapt vanwege het ontbreken van allerlei luxe dingen. En dat is dus niet zo! Wat trouwens wel heel stom zou zijn 'oh jij hebt geen geld dus ik vind je niet leuk', maar vanwege geld van je ouders is het helemaal stom.
Oud 16-03-2012, 11:51
Verwijderd
Niet te druk om maken joh. Je leven is geen disney film.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2012, 15:11
Schrödinger
Schrödinger is offline
Waarom zou het hem iets kunnen schelen hoe veel geld je ouders hebben?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2012, 18:09
arPos
arPos is offline
ik vermoed dat hij het bij jou thuis veel gezelliger gaat vinden.
Oud 18-03-2012, 12:40
Omar207
Omar207 is offline
Als hij echt van je houdt, dan zal hij er niet op afknappen, en zal hij het idd gezelliger dan bij hem thuis gaan vinden. Zo ja, hij knapt wel af, dan moet je hem echt dumpen...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 12:13
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Achja, jullie hebben natuurlijk helemaal gelijk:')

Nu is het minder moeilijk om over de drempel te stappen, thanks to y'all!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten