Oud 07-12-2011, 09:07
Miekje*
Miekje* is offline
Dus. Die van jou wordt vast heel mooi hoor, Snoopy .
Oud 07-12-2011, 09:09
snoopy
snoopy is offline
Dat waag ik te betwijfelen, maar wel heel lief dat je zoveel vertrouwen in me hebt
Oud 07-12-2011, 09:12
Miekje*
Miekje* is offline
Succes met optuigen in ieder geval . Ik heb nu les. Dag!
Oud 07-12-2011, 09:20
Verwijderd
Eind jaren '80 zat ik al lekker te chatten met het zoontje van de andere sysop middels het Bimodem-protocol En ik kan me nog wel herinneren dat ik wél wist hoe ik dieper in de directorystructuur moest gaan met behulp van "CD {directory}" maar (nog) niet wist hoe ik weer terug moest. Dus resette ik de machine steeds in plaats van "CD .." te typen
Oud 07-12-2011, 09:20
Carn
Carn is offline
Oud 07-12-2011, 09:23
Verwijderd
Pff eigenlijk moet ik 'n procedure uitschrijven maar ik heb echt 0 zin. Maar ja, Master of Orion spelen en monitoren bestuderen heb ik gisteren al veel te lang gedaan
Oud 07-12-2011, 09:28
Verwijderd
STINKENDE KUTWINTER. KUTHAGEL. ROT OP ONWEER.

/natgeregend/gehageld, in college gezeten, na een uur weer naar huis mogen, nog steeds zeiknat = bevroren
Oud 07-12-2011, 09:33
snoopy
snoopy is offline

Overigens kom ik er net achter dat het plastic ballen zijn (hoera voor de kat), dus dat is

oh, en ik kom er óók net achter dat zo'n boom er 12 jaar over doet om zo groot te worden als ie nu is. Voel me gewoon schuldig
Oud 07-12-2011, 09:35
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Eind jaren '80 zat ik al lekker te chatten met het zoontje van de andere sysop middels het Bimodem-protocol En ik kan me nog wel herinneren dat ik wél wist hoe ik dieper in de directorystructuur moest gaan met behulp van "CD {directory}" maar (nog) niet wist hoe ik weer terug moest. Dus resette ik de machine steeds in plaats van "CD .." te typen
de tijden van 5 1/4 " floppy's
Oud 07-12-2011, 09:36
Verwijderd
Ik heb in mijn huidige residentie nog nooit enige vorm van kerstversiering gehad. En als het aan mij ligt blijft dat ook zo, tenzij zoon- of dochterlief dat nog erg leuk vindt. Dan wil ik wel een kleine concessie doen in de vorm van een klein kunstboompje.
Oud 07-12-2011, 09:38
Verwijderd
Citaat:
de tijden van 5 1/4 " floppy's
Yeah, daar hebben we fuckloads van gehad. En ook DD (720kB) 3,5" die paps dan ijverig ging solderen om er HD (1,44MB) van te maken
Oud 07-12-2011, 09:41
Verwijderd
Citaat:
STINKENDE KUTWINTER. KUTHAGEL. ROT OP ONWEER.

/natgeregend/gehageld, in college gezeten, na een uur weer naar huis mogen, nog steeds zeiknat = bevroren
*knuffel*
Oud 07-12-2011, 09:47
Verwijderd
Ik heb een slinger aan het rolgordijn gehangen. En candy canes. En over de DECORATIEVE DENNENAPPELS heb ik een laagje nepsneeuw gedrapeerd.
Verder geen kerstboom. Sowieso omdat ik lui ben, en ook vanwege alle grijpgrage pootjes, knuistjes en zwaaiende staarten.
Oud 07-12-2011, 09:47
Miekje*
Miekje* is offline
Nou wat een les . Na een fluttoetsje van een kwartiertje mochten we weer weg.
Oud 07-12-2011, 09:49
Verwijderd
Ik heb de agenda van psychologie magazine gekocht. Leek me wel leuk, overal van die weetjes en what not. Maar bij de persoonlijke gegevens (naam, telefoon, bloedgroep, bellen in geval van nood etc) staat ook "wat ik dit jaar wil durven". En overal van die opdrachtjes als lijstjes maken van goede eigenschappen van collega's, en dingen die je eng vindt en zo. Nu heb ik spijt van de aankoop :')
Oud 07-12-2011, 09:50
Verwijderd
Oei wat walgelijk
Oud 07-12-2011, 09:51
Verwijderd
En confronterend want aan het eind van 2012 is er natuurlijk geen reet van terechtgekomen.
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben nog een schoolmeisje, dus heb ik nog een schoolagenda. Van MAD dit jaar, was iets met beestjes en verder was er niks leuks.
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik heb de agenda van psychologie magazine gekocht. Leek me wel leuk, overal van die weetjes en what not. Maar bij de persoonlijke gegevens (naam, telefoon, bloedgroep, bellen in geval van nood etc) staat ook "wat ik dit jaar wil durven". En overal van die opdrachtjes als lijstjes maken van goede eigenschappen van collega's, en dingen die je eng vindt en zo. Nu heb ik spijt van de aankoop :')
Jezus.
Verwijderd
Behalve als je invult "bevallen van Gnorkelientje"
Oud 07-12-2011, 09:52
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Behalve als je invult "bevallen van Gnorkelientje"
Als één van haar collega's dat voor haar zou willen doen zou dat zéker een goede eigenschap zijn ja!
Verwijderd
Ik ben te lui om m'n natte sokken uit te trekken en ik zit maar tegen mezelf te zeuren dat ik het zo koud heb
Miekje*
Miekje* is offline
Hoe is het eigenlijk met de Gnorkelien? Hoe lang moet je nog, Gnork?
Verwijderd
Citaat:
Als één van haar collega's dat voor haar zou willen doen zou dat zéker een goede eigenschap zijn ja!
Oud 07-12-2011, 09:54
Verwijderd
Niks te klagen wat betreft de Gnorkelien. Nog drie maanden. De tijd begint een beetje te dringen
Advertentie
Oud 07-12-2011, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Oud 07-12-2011, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Ik was ooit lid van dat magazine, maar het werd steeds meer zo'n 'hoe word ik gelukkig?'-blad
Oud 07-12-2011, 09:56
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
De tijd begint een beetje te dringen
Hoe dat zo? Bende gij het nu al zat?
Oud 07-12-2011, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Ik was ooit lid van dat magazine, maar het werd steeds meer zo'n 'hoe word ik gelukkig?'-blad
Ja, zonde
Oud 07-12-2011, 09:58
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vond de Psychologie ook altijd wel ok, maar tegenwoordig vind ik het meer meh. De Quest Psychologie vind ik daarentegen wel weer tof. Leuke weetjes ftw . Ik lees tegenwoordig ook de Flow, maar dat is meer voor creatieve doeleinden.
Oud 07-12-2011, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Hoe dat zo? Bende gij het nu al zat?
Oh nee hoor, het valt me tot nu toe erg mee. Maar ik moet nog een scriptie maken voor die tijd. En zorgen dat 't kind ergens kan slapen enzo
Oud 07-12-2011, 09:59
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Oh nee hoor, het valt me tot nu toe erg mee. Maar ik moet nog een scriptie maken voor die tijd. En zorgen dat 't kind ergens kan slapen enzo
Ach, een kribbe en een stal voldeden ook voor het kindeke Jezus
Oud 07-12-2011, 10:00
Verwijderd
Ja, eerst had de psychologie daadwerkelijk voor leken geschreven artikelen over psychologie, tegenwoordig is het een zelfhulpblad.
De Happinez is ook zo'n blad dat ik echt niet kan lezen. Ook omdat elk artikel erover gaat hoe je Actief moet zijn om Iets te maken van je Leven en dan denk ik 'ok' en gooi ik het blad opzij en ga ik iets leukers doen.
Oud 07-12-2011, 10:00
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh op die manier . Ja dat kan inderdaad wel krap worden.
Oud 07-12-2011, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Ja, eerst had de psychologie daadwerkelijk voor leken geschreven artikelen over psychologie, tegenwoordig is het een zelfhulpblad.
De Happinez is ook zo'n blad dat ik echt niet kan lezen. Ook omdat elk artikel erover gaat hoe je Actief moet zijn om Iets te maken van je Leven en dan denk ik 'ok' en gooi ik het blad opzij en ga ik iets leukers doen.
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
De Happinez word ik inderdaad ook helemaal kriebelig van
Verwijderd
Sowieso staan bij de 'psychologie' sectie in de boekenwinkel hier alleen maar zelfhulpboeken. En bij de 'gezondheid' sectie staan alleen maar dieetboeken.
Verwijderd
Van de Happinez ga ik echt een beetje overgeven. Mijn oud-huisgenoot had een abonnement en af en toe bladerde ik er dan even in en dan deed ik :kots: en dan was het weer klaar.
Verwijderd
Hu ja, de Happinez. Ik kon niet op de naam komen. Lekker crea met een z op 't eind
Oud 07-12-2011, 10:02
snoopy
snoopy is offline
Grmbl, mijn katten zijn koukleumpjes. Ze gaan bijna nooit op de kattenbak, maar nu het zo koud is ineens wel.
Verwijderd
Ik moet nog 1001 studiedingen doen voor de baby komt, maar ik voel eigenlijk helemaal geen druk... Niet heel handig
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
De Flow is een Kijk Hoe Creatief Vrouwen Zijn-blad en Neem Tijd Voor Jezelf en Natuurlijk Kun Jij Dit Ook! sommige artikelen zijn wel interessant, maar het overgrote deel verknip ik (letterlijk). Omdat er nu eenmaal zoveel mooie en leuke afbeeldingen inzitten .
Oud 07-12-2011, 10:03
Verwijderd
Terwijl ik helemaal niet van tijdschriften verwacht dat ze diepzinnig zijn, want ik kan prima de Cosmo of de Linda lezen. Maar dat pretendeert tenminste niet meer te zijn dan het is
Verwijderd
Wat zal ik vanavond gaan eten? Ik overweeg chili con carne. Maar ik sta open voor alternatieven!
Carn
Carn is offline
Citaat:
omdat elk artikel erover gaat hoe je Actief moet zijn om Iets te maken van je Leven.
Fascinerend dat dat advies dus een verdien-model oplevert, je kan ook gewoon een tegeltje aan de wand hangen met een soortgelijke spreuk erop.
Oud 07-12-2011, 10:04
Verwijderd
Tegenwoordig is de Quest het enige blad dat ik lees. En ik heb natuurlijk een abonnement op de Ars Aequi, maar dat is gewoon om de coole jurist uit te hangen, niet om te lezen
Oud 07-12-2011, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Hu ja, de Happinez. Ik kon niet op de naam komen. Lekker crea met een z op 't eind
degene die het blad heeft opgericht heet Inez! Daar denk ik altijd aan als ik dat blad zie en dan denk ik kon ik maar zoiets leuks met mijn naam.
Oud 07-12-2011, 10:05
Verwijderd
Ik vind de Quest ook altijd leuk
Oud 07-12-2011, 10:06
Verwijderd
De Quest schijnt vooral mannen als doelgroep te hebben, maar ik ken eigenlijk vooral vrouwen die 'm lezen
Oud 07-12-2011, 10:06
Verwijderd
Ik heb ook nog nooit enige kerstversiering gehad in mijn huis. En ik had me altijd voorgenomen om dat zo te laten TENZIJ ik een leuk wit of roze boompje zou tegenkomen en die hebben ze nu bij de hema en ze zijn ook maar 5 euro dus misschien komt het er nog van
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten