Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb de agenda van psychologie magazine gekocht. Leek me wel leuk, overal van die weetjes en what not. Maar bij de persoonlijke gegevens (naam, telefoon, bloedgroep, bellen in geval van nood etc) staat ook "wat ik dit jaar wil durven". En overal van die opdrachtjes als lijstjes maken van goede eigenschappen van collega's, en dingen die je eng vindt en zo. Nu heb ik spijt van de aankoop :')
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vond de Psychologie ook altijd wel ok, maar tegenwoordig vind ik het meer meh. De Quest Psychologie vind ik daarentegen wel weer tof. Leuke weetjes ftw
![]()
|
Verwijderd
|
Ja, eerst had de psychologie daadwerkelijk voor leken geschreven artikelen over psychologie, tegenwoordig is het een zelfhulpblad.
De Happinez is ook zo'n blad dat ik echt niet kan lezen. Ook omdat elk artikel erover gaat hoe je Actief moet zijn om Iets te maken van je Leven en dan denk ik 'ok' en gooi ik het blad opzij en ga ik iets leukers doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb ook nog nooit enige kerstversiering gehad in mijn huis. En ik had me altijd voorgenomen om dat zo te laten TENZIJ ik een leuk wit of roze boompje zou tegenkomen en die hebben ze nu bij de hema en ze zijn ook maar 5 euro dus misschien komt het er nog van
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|