het klinkt maybe weerzinwekkend, en dat is het ook, maar ik denk er serieus over na.
Ik heb al mijn hele leven last gehad van psychische problemen, ik heb eigenlijk wél altijd kinderen willen hebben later.
Nu is het wel zo, dat ik een vriendin (waar ik hoogstwaarschijnlijk wel bij blijf..) ook psychische problemen heeft. Nou vind ik persoonlijk wel dat er met enkel mijn problemen wel te leven is, maar als ik later kinderen krijg, en ik maak een soort "dodelijke cocktail".. daar moet ik echt niet aan denken! Zoiets wil ik dat kindje gewoonweg niet aandoen.
ik heb al geruime tijd seks met mijn vriendin, met alleen condoom, de pil krijgt ze niet van haar nogal strenge ouders. Ik praat al vanaf vóór dat we seks hebben over het "wat als je zwanger raakt?" maar dat heeft ze altijd een beetje ontweken. Tot ik er een paar dagen terug over begon, toen zei ze dat ze zeker geen abortus zou laten doen als dat gebeurde.
ik schrok me rot want ik was er vanuit gegaan dat ze dat wel zou willen doen..
Ik ben wel héél oplettend bij de seks, ik vul de condoom na afloop altijd met water om scheurtjes te vinden(nog geen enkele gehad though)
ik ben bang dat als de condoom scheurt en ze de map neemt, ze die uitkotst en dr wat groeit in dr buik.
Maybe klink ik heel erg para ofzo, maar ik wil gewoon écht niet dat ik iemand een slecht leven aandoe omdat ik met mijn lul heb moeten zwaaien
seks is wel echt essentieel in onze relatie, omdat we beiden niet echt goed zijn in verbaal onze gevoelens te uiten, dus dan word t al snel lichamelijk
al een hele lap tekst, maar wat ik wilde weten; is het uberhaupt mogelijk als je minderjarig bent?