Oud 04-02-2012, 10:46
x0obunzo0x
x0obunzo0x is offline
Hallo iedereen,

Ik zit eigenlijk vast met iets waar ik niet uitkom en ik probeer er zelf uit te komen maar het lukt met niet misschien dat een van jullie een tip heeft ofzo.

Het begon allemaal toen k een meisje ontmoete en ze was de waren voor mij tenminste dat is wat ik dacht ik had 2 maanden een geweldige relatie met haar tot ze het onverwachts uitmaakte. ik was er kapot van (nog steeds denk ik aan haar) na 3 maanden had ze alweer een andere en bleek een vriend van mij te zijn. ik kreeg ruzie met haar en had het contact verbroken.

Na een tijd zijn we weer gaan praten en zijn nu goede vrienden maar goede vrienden weet ik niet we praten altijd over de tijd die we samen hadden en dat we het jammer vinden dat t zo moest gaan.,

Laatst bood ze haar excuses aan dat ze het had uitgemaakt en dat ze me zoveel pijn had gedaan en dat ze er ook om moest huilen wat ik daarna ook moest
Nu praten we verder en elke dag zeggen we wel iets over ons verleden terwijl haar vriendje er niks van weet.

Misschien kan een van jullie mij helpen wat er in haar hoofd rondspeelt of een van die dingen dat zou ik echt op prijs stellen.

Groetjes,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2012, 10:56
Verwijderd
Ze doet liever die vriend van je, maar wil ondertussen toch vriendschappelijk zijn met jou.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2012, 11:19
Volk
Volk is offline
Ze wil je gewoon als een vriend, daarom is ze met die ander en niet met jou. Ik denk wel dat het voor jou makkelijker zou zijn als jullie het niet steeds over het verleden hebben. Probeer die gesprekken dus te vermijden, ondertussen is er alles al over gezegd denk ik zo. Tijd om verder te gaan met je leven, dat heeft zij namelijk ook allang gedaan.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2012, 11:24
x0obunzo0x
x0obunzo0x is offline
Maar waarom zegt zei dan ook steeds dat ze t jammer vind en dat ze liever niet had gewild dat het zo was gegaan en toch emotioneel word als t zover komt..
Met citaat reageren
Oud 04-02-2012, 11:26
Volk
Volk is offline
Citaat:
Maar waarom zegt zei dan ook steeds dat ze t jammer vind en dat ze liever niet had gewild dat het zo was gegaan en toch emotioneel word als t zover komt..
Omdat ze het jammer vindt dat het zo is gegaan. Ze vindt het jammer dat ze jou ook pijn heeft gedaan en dat raakt haar ook omdat ze ook om je geeft. Daar moet je niet meer achter zoeken. Dat ze het jammer vindt dat het zo is gegaan betekent niet dat ze je terug wil. Het is gegaan zoals het is gegaan, daar valt niks meer aan te doen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2012, 11:33
Schrödinger
Schrödinger is offline
Contact verbreken.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2012, 15:25
HOI-hoi-HOI
HOI-hoi-HOI is offline
weetje, dat is best kut. zet je er overheen, ik denk dat je het kunt vergeten dat ze nog iets met je wil.
ik vind het trouwens wel lullig dat ze het nou doet met een vriend van je..
en je kunt ons wel vragen om wat er in haar hoofd afspeelt, maar volgens mij weet ze dat zelf het beste.
dus vraag het haar? ;D
Oud 04-02-2012, 16:14
Volk
Volk is offline
Citaat:
weetje, dat is best kut. zet je er overheen, ik denk dat je het kunt vergeten dat ze nog iets met je wil.
ik vind het trouwens wel lullig dat ze het nou doet met een vriend van je..
en je kunt ons wel vragen om wat er in haar hoofd afspeelt, maar volgens mij weet ze dat zelf het beste.
dus vraag het haar? ;D
O wat lullig toch dat ze haar geluk opzij niet opzij heeft gezet voor iemand met wie ze toch haar leven niet wilde delen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2012, 19:12
elmiiiir
elmiiiir is offline
ik vind ook lullig dat ze met een vriend van je doet, en dat na 3 maanden, en we worden allemaal emotioneel als we over iets praten dat verdriet had gedaan, ze wil je niet terug misschien wilt ze alleen met je praten omdat ze zich schuldig voelt en probeer niks meer achter te zoeken en ga verder met je leven, dat heeft ze allang ook gedaan... (he volk )
Met citaat reageren
Oud 04-02-2012, 19:27
Verwijderd
Het waren twee prachtige maanden. Nu: contact verbreken en verder gaan.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2012, 09:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je had twee maanden met haar, toen was ze drie maanden vrij en toen kreeg ze weer een relatie.. dat kun je haar toch niet kwalijk nemen? De pauze duurde langer dan de relatie.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2012, 10:41
elmiiiir
elmiiiir is offline
hij neemt hr niet kwalijk, hij vraag zich af wat in hr hoofd speelt, omdat ze er altijd over het verleden praat, volgens mij moet je gewoon niet de kans geven om over het verleden te praten, je mag best bevriend mt hr zijn, maar neemt een andere houding en laat merken dat je hr keus respecteer en verder zet je er overheen en doe leuke dingen met je vrienden en zoek een andere leuke vriendin
Met citaat reageren
Oud 05-02-2012, 20:57
x0obunzo0x
x0obunzo0x is offline
Citaat:
hij neemt hr niet kwalijk, hij vraag zich af wat in hr hoofd speelt, omdat ze er altijd over het verleden praat, volgens mij moet je gewoon niet de kans geven om over het verleden te praten, je mag best bevriend mt hr zijn, maar neemt een andere houding en laat merken dat je hr keus respecteer en verder zet je er overheen en doe leuke dingen met je vrienden en zoek een andere leuke vriendin
Dankjewel allemaal heb hier echt veel aan gehad !!!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2012, 23:24
EZBlade
EZBlade is offline
Ook aan het gebrek aan klinkers?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten