Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() tja ik weet niet wat dat toch vaak is met mannen en auto's, maar denk dat het veel mannen een machtig gevoel geeft, lekker scheuren in zo'n auto.. ![]() Denk wel dat veel mannen een voorliefde zullen hebben voor lekker scheuren enzo in die auto, gewoon te hard naar je werk scheuren bijvoorbeeld... maar ik denk ook dat het pure racen en stoer doen dat dat toch wel een stuk minder wordt na verloop van tijd... en dat je bewuster zult gaan rijden, dat het onverantwoordelijke wat minder wordt en je bewust wordt van je kwetsbaarheid.. (Ik als vrouw heb dat iig wel) Maar natuurlijk heb je altijd uitzonderingen..
|
gelukkig had/heeft mijn vriendje dat niet toen hij de autorijbewijs haalde hij heeft het als ik een hekel aan als mensen het wel doen... . hij deed/doet er niet stoer mee maar als die het wel zou doen zou ik het meteen uit hebben gemaakt of gezegd hebben als jij je tegen een boom wilt rijden doe je dat maar maar niet met mij.. en ik zou hem via boekjes of wat dan ook laten zien wat er kan gebeuren met jongeren die stoer met hun auto.. en als ie dan echt van mij houdt zou die het niet meer doen en als hij het wel nog blijft doen HOUDT ie niet van me.. dus DAG.!!!
|
![]() |
me vriend rijdt ook super link op de weg en dan zeg ik daar ook wat van zegt ie dat ik overdrijff..dan denk ik zoek ut maar uit..je merkt het wel alls je een ongeluk gebeurt dan ben je gelijk genezen mja !! ik kan der nix overzeggen dan wordt ie booz.nu moet je niet gaan denken dat ik nix om um geef omdat ik zij zoek het zelf dan uit maarja wat kan je der tegen doen dan?? sterkte xxx kiss
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ja sorry hoor ik heb geen zin om met iemand in een auto te zitten wie hard rijden stoer vind..
|
Hmm ik ben zelf gek op snelle auto's. Ik heb m'n rijbewijs nog niet maar weet wel dat als ik m'n rijbewijs haal ik niet netjes 100 á 120 op de snelweg ga rijden. Opzich (vind ik) niet erg, zolang ie maar weet wanneer ie hard kan en een beetje verantwoordelijkheidsgevoel heeft.. binnen gebouwde kom netjes aan de snelheid houden en alleen op een lege snelweg een keer doorgassen... dus afhankelijk van de verkeerssituatie.
Zeg dat je om hem geeft, en vraag of ie het alleen doet wanneer het kan en als je niet naast em zit.. hopelijk is ie toch wel zo slim om in te zien dat je op een drukke weg of in onoverzichtelijke situaties niet kunt doorplanken. Verder zou je em een keer naar een slipcursus kunnen sturen, wil ik nog wel gaan doen namelijk... dan weet je hoe je moet reageren op een auto die je niet meer onder controle hebt. Ik zal wel hetzelfde probleem krijgen als ik een auto en vriendin heb ![]()
|
Als mijn vriend als een maloot zou rijden zou ik gewoon niet meer bij hem in de auto stappen, simpel zat en dan is de boodschap ook meteen duidelijk lijkt me zo
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
liefde verloren? Verwijderd | 12 | 04-03-2005 16:06 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal nederlands ikke_ik | 0 | 20-12-2004 19:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Daar is ze weer ^_^ Shitonya | 14 | 03-04-2004 18:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Column over Vrouwen Shitonya | 10 | 26-03-2004 20:33 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |