Oud 26-01-2012, 16:49
Joran Darkholme
Joran Darkholme is offline
Hey
Ik ben 15 en ik ben nogal mager. Dat was vroeger geen probleem maar tegenwoordig wil ik ook wat gespierder zijn, een bredere borstkas en mss wel een sixpackje. Ik doe elke dag in mijn kamer wat oefeningen. 40 keer pompen en dan nog de oefening op onderstaande link:
http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474
Nu mijn vraag: Is dat genoeg training of moet ik toch meer doen en als ik hiermee blijf doordoen hoelang zal het dan duren tegen dat ik al een zichtbaar verschil zie denkje ?
alvast bedankt
daaaaaaaaag
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 20:12
bambambam
bambambam is offline
Het verschilt van persoon tot persoon, vroeger deed ik iets gelijk aan die workout elke twee dagen.
Bij mij duurde het toen zo´n 2 maanden voor een beetje resultaat en na 3 maanden aardig zichtbaar. Maar als je er even mee stopt, gaat het allemaal weer weg.
Mijn vetpercentage is trouwens wel extreem laag, en dat maakt best veel uit.

Kijk trouwens uit dat je geen last van je onderrug krijgt, wat bij mij het geval was waardoor ik moest stoppen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 10:58
klooterkip
klooterkip is offline
Je kan dit volhouden, het is een goede basis, maar meer niet. Als je echt resultaat wil moet je naar een sportschool gaan OF je kan thuis blijven oefenen, maar je moet wel veel meer spiergroepen aanpakken (en gewichten kopen) dan alleen je borst-en buikspieren. Het ziet er niet uit en je kan (zoals diegene voor me al zei) last krijgen van bijvoorbeeld je onderrug. Vergeet ook niet dat je voeding extreem belangrijk is, als je slecht eet maar wel sport komt er geen verschil.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten