Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat altijd goed werkt is om te laten zien wat je zelf al hebt, dan kunnen mensen hier daar feedback op geven en mog andere dingen aandragen. Zeggen;'Dit is de opdracht.' komt erg over als;'Maak mijn huiswerk!', en dat gaat niemand voor je doen
![]() De opdracht lijkt me heel helder. Zoek eens uit of er op jouw eigen school bepaalde kledingregels gelden, dan beschrijf je die in je inleiding bijvoorbeeld. Bedenk daar dan voor- en nadelen bij en je bent al een heel eind! |
![]() |
|
Heb je niet een eigen, uitgesproken mening? Is het zo moeilijk om je mening over kledingvoorschriften te formuleren? Ik denk dat wanneer je even goed doorwerkt, je binnen driekwartier wel klaar kan zijn met deze opdracht.
Om je toch een beetje te helpen, mijn mening: Ik vind dat iedereen er bij moet kunnen lopen zoals hij/zij dat zelf wil, en dat de school dit deel van de vrijheid wat elk mens zou moeten bezitten niet mag onderdrukken. Daarnaast moeten er natuurlijk wel grenzen gesteld worden aan het toelaatbare: kleding die door een groot deel van de rest als aanstootgevend kan worden ervaren moet niet toegestaan zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Verwijderd | 500 | 11-01-2007 14:18 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' naam onbekend | 501 | 26-11-2005 23:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoofddoeken verbod patricalientje | 452 | 04-11-2005 20:34 | |
Terreur teistert scholier koelieboelie | 191 | 27-06-2005 01:59 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Baden-Wurttemberg verbiedt leraren hoofddoek te dragen ThaFox | 196 | 18-11-2003 14:02 |