Oud 27-01-2012, 09:21
Verwijderd
Hoi allemaal,
Willen jullie me helpen met m’n huiswerk voor Nederlands? Ik moet een artikel schrijven in een schoolkrant. En heb nog heel veel te doen. Ik moet namelijk binnen 1 week economie, Duits, Engels af hebben en dat zijn samen 5 hoofdstukken Dat krantenartikel moet over de kledingvoorschriften die een school stelt. Bijvoorbeeld uniform, geen sportpak aan naar school, geen korte rokjes aan etc. Wat vind jij? Wat mag niet en wat juist wel?

In je artikel schrijf je dus wat jij van kledingvoorschriften op school vindt.
• In de inleiding beschrijf je een voorbeeld dat bij het onderwerp hoort.
• In de kern noem je tenminste 3 voordelen en 3 nadelen.
• In het laatste deel geef je argumenten, waardoor jij op jouw standpunt uitkomt. Je moet tenminste 3 argumenten gebruiken.
• Zorg dat je tekst tenminste 3 alinea’s heeft.

Alvast harstikke bedankt! Julie helpen me echt d’r mee!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2012, 10:39
Verwijderd
Je denkt toch niet dat iemand een artikel voor je gaat schrijven?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Je denkt toch niet dat iemand een artikel voor je gaat schrijven?
Nee natuurlijk niet,maar bij voorbeeld alleen paar meningen geven vind ik het al goed. Wat iemand vind van schoolkleding. Verder doe ik zelf het werk want het moet natuurlijk van mij afkomen en niet van iemand anders
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 10:45
rallone
rallone is offline
Ik vind het niks iedereen die er het zelfde bij loopt. bijvoorbeeld rood shirt of zo en dan een leraar: ejh jij daar met je rode shirt dan kijkt iedereen. ik wil zelf ook bepaalen wat ik aan doe. niet dat school dat bepaald
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 11:06
Verwijderd
God, deze standpunten zijn werkelijk overal op het internet te vinden .

Gebruik google eerst eens zou ik zo zeggen, of zoek hier op de site. Genoeg mensen die hier betogen over hebben geschreven.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het niks iedereen die er het zelfde bij loopt. bijvoorbeeld rood shirt of zo en dan een leraar: ejh jij daar met je rode shirt dan kijkt iedereen.
....wat?

Citaat:
Verder doe ik zelf het werk want het moet natuurlijk van mij afkomen en niet van iemand anders
Je doet niets dus
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 11:23
Verwijderd
Citaat:
....wat?

Je doet niets dus
Uhm ik vraag hun mening,daar maak ik een soort van samenvatting van. En dan moet ik het nog in een krant plaatsen. Als je een artiekel schrijft is het wel zo fijn om veel meningen te hebben om een goede artiekel te kunnen maken. Dan weet je waar over je schrijft en wat mensen er van vinden. Niet dat mijn artiekel zn kut artiekel word. Ik krijg un punt ervoor. En zit in mn laatste jaar. Dus bemoei je niet met dingen die je niet weet. En word 1x lekker wakker en kom dan online,om dingen te schrijven. Want net asl gister kwam er onzin uit Dankje
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 12:40
Verwijderd
Ik word elke dag lekker wakker om online dingen te schrijven? Als ik me er niet mee moet bemoeien waarom maak je dan een topic op een publiek forum?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 12:43
rallone
rallone is offline
zodat andere mensen er dingen op kunnen posten waar zij iets aan heeft denk ik
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Nee natuurlijk niet,maar bij voorbeeld alleen paar meningen geven vind ik het al goed. Wat iemand vind van schoolkleding. Verder doe ik zelf het werk want het moet natuurlijk van mij afkomen en niet van iemand anders
Je hebt daar zelf toch wel een mening over? En anders dan lul je een eind in de ruimte, meot goede voor/tegen argumenten (of je het er nu mee eens bent of niet) kom je een heel eind. En het is lullig dat je nog een artikel moet schrijven en ook nog heel veel andere dingen moet doen, maar life's a bitch. Dat zul je nog wel vaker tegenkomen, kwestie van doorbikkelen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 20:17
Verwijderd
Wat altijd goed werkt is om te laten zien wat je zelf al hebt, dan kunnen mensen hier daar feedback op geven en mog andere dingen aandragen. Zeggen;'Dit is de opdracht.' komt erg over als;'Maak mijn huiswerk!', en dat gaat niemand voor je doen

De opdracht lijkt me heel helder. Zoek eens uit of er op jouw eigen school bepaalde kledingregels gelden, dan beschrijf je die in je inleiding bijvoorbeeld. Bedenk daar dan voor- en nadelen bij en je bent al een heel eind!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2012, 11:01
Silvano08
Silvano08 is offline
Heb je niet een eigen, uitgesproken mening? Is het zo moeilijk om je mening over kledingvoorschriften te formuleren? Ik denk dat wanneer je even goed doorwerkt, je binnen driekwartier wel klaar kan zijn met deze opdracht.

Om je toch een beetje te helpen, mijn mening:

Ik vind dat iedereen er bij moet kunnen lopen zoals hij/zij dat zelf wil, en dat de school dit deel van de vrijheid wat elk mens zou moeten bezitten niet mag onderdrukken. Daarnaast moeten er natuurlijk wel grenzen gesteld worden aan het toelaatbare: kleding die door een groot deel van de rest als aanstootgevend kan worden ervaren moet niet toegestaan zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2012, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Heb je niet een eigen, uitgesproken mening? Is het zo moeilijk om je mening over kledingvoorschriften te formuleren? Ik denk dat wanneer je even goed doorwerkt, je binnen driekwartier wel klaar kan zijn met deze opdracht.

Om je toch een beetje te helpen, mijn mening:

Ik vind dat iedereen er bij moet kunnen lopen zoals hij/zij dat zelf wil, en dat de school dit deel van de vrijheid wat elk mens zou moeten bezitten niet mag onderdrukken. Daarnaast moeten er natuurlijk wel grenzen gesteld worden aan het toelaatbare: kleding die door een groot deel van de rest als aanstootgevend kan worden ervaren moet niet toegestaan zijn.
Je bent een schat!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2012, 20:48
Imn
Imn is offline
Dus als iemand je helpt, is het een schat.
Als iemand zegt dat je niet te gemakzuchtig moet zijn, val je meteen aan.

Keep up the good work. Dat perfecte cijfer komt vanzelf uit de lucht vallen voor je
Met citaat reageren
Oud 29-01-2012, 20:51
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Je bent een schat!
Your welcome

Nu moet je de rest nog doen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic