Mijn mening is dat je je niet moet kleden zoals Hakuna doet, want het ziet er echt niet uit. No offense. Ik denk dat de beste tip is dat je een vriendin moet vragen om samen met jou te kijken wat er mooi staat. Het ligt namelijk helemaal aan je bouw. Ik weet ook niet wat voor budget je hebt als het gaat om kleding kopen. Probeer een vriendin mee te nemen waarvan je zelf vindt dat ze een goede smaak heeft (want het gaat er vooral om dat je het zelf ook mooi/fijn vindt) en ga eens met haar naar de stad. Probeer dingen aan. Ik had begrepen dat het voor carnaval is? Dan maakt het in principe niet eens uit als je vreselijke kleurencombinaties gebruikt.

Als je ook hakken wilt dragen moet je daar op leren lopen, dus oefen ermee en vraag tips aan vriendinnen. Ik weet niet hoe ver je het wilt pushen met de vrouwelijke vormen, maar je kunt ook een korset proberen.. Ik weet het echt niet, ik heb nog nooit een man geholpen met vrouwelijke kleding. Ik neem aan dat je bijvoorbeeld niet je benen wilt scheren in het geval van een rok? Koop een panty (of een maillot), het liefst zwart, want dat kleedt af. Oh en er zijn waarschijnlijk genoeg vrouwen/meiden in je omgeving die je wel kunnen helpen met de make-up.