Oud 16-02-2012, 12:01
Ayuoju
Ayuoju is offline
hoi ik ben een jongen en ik vraag me af of er meiden zijn die wel eens een jongen hebben opgemaakt en aangekleed als meid.

Ik ben benieuwd of jullie er zijn, en hoe jullie dit gedaan hebben!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2012, 12:07
Verwijderd
Waarom vraag je je dat af?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2012, 13:23
Ayuoju
Ayuoju is offline
Wil er graag meer vanaf weten, en ik dacht laat ik dat de meiden vragen, die weten er veel van af.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2012, 13:55
Diamera
Diamera is offline
Bedoel je het serieus? Op kamp een tijdje terug in de 4e, hebben twee jongens meidenkoffers geplunderd en de bh's en pyjamakleding aangedaan en op hun hoofd vastgemaakt enzo, en zijn toen naar beneden gerend om het te showen. Als wraak werden ze vervolgens opgemaakt en hebben ze ook voor foto's geposeerd. Maar het zag er niet uit, want ze zagen er te mannelijk uit om voor een meisje door te gaan. Dat was ook meer voor de lol, dus daar heb je niets aan. Ik denk niet dat jongens zich daar in het algemeen graag voor laten lenen, eigenlijk.

Ik ben wel benieuwd wat je met die kennis gaat doen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 11:00
Verwijderd
Ja, wat Diamera zegt eigenlijk. Wij hebben dat ook wel eens met kamp-dingen gedaan, maar verder niet echt.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Wil er graag meer vanaf weten
Dat zei je al. De vraag is waarom.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 11:23
Ayuoju
Ayuoju is offline
ik bedoel het serieus ja, een vriendin van mij zegt wel eens (plagerig) dat ik een vrouwelijk figuur heb, lange benen, ronde kont en een vrouwelijk loopje. Nu heeft me dat aan het denken gezet en ik heb voor Carnaval bij een online dameskledingwinkel wat kleren gekocht. Ik wil me voor carnaval nu zo goed mogelijk als meid kleden, met pruik, make up, bh en borsten. Daarom zoek ik tips hoe ik dat het beste kan doen...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 11:42
Verwijderd
Dat zal wel niet de enige reden zijn

Maarehm, nou, gewoon aan een vriendin vragen of je haar kleding mag lenen voor carnaval en of ze kan helpen met selecteren? lastig?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2012, 13:33
Verwijderd
op kamp hadden iemand bij mij inde groep onderbroeken gejat en maandverband ingedaan met rode verf erop geschilderd en ik en nog wat anderen letters gemaakt met sexy en opgehangen in de kantine van dat gebouw.

en op kamp hadden ze de jongens staartjes gemaakt met die mini elastiekjes.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2012, 14:50
Catch
Catch is offline
Wat maakt het uit waarom die jongen zich als meisje wil verkleden?

Ik denk dat je het best advies kunt vragen aan een vriendin die ook wat afweet van kleding. Jongens hebben een ander figuur dan meisjes dus daar moet je rekening mee houden. Ik weet niet of je baardgroei hebt, maar een dekkende foundation kan dat verbergen. Als je een BH aandoet, zorg dan wel dat je borsten 'recht' zitten. Het ziet er niet uit als je ene borst niet gelijk is met de andere. Ik heb dat wel eens zien gebeuren bij mannen in travestie. Misschien moet je daar ook nog vulling voor fixen trouwens, een lege BH zit misschien niet zo lekker en verschuift makkelijk. Verder moet je bedenken of je hakken aan wilt en oefenen met lopen. Als je er echt uit wilt zien als vrouw moet je daar wel op oefenen, anders wordt het een beetje clownesk.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2012, 15:54
Ayuoju
Ayuoju is offline
Citaat:

Ik denk dat je het best advies kunt vragen aan een vriendin die ook wat afweet van kleding. Jongens hebben een ander figuur dan meisjes dus daar moet je rekening mee houden. Ik weet niet of je baardgroei hebt, maar een dekkende foundation kan dat verbergen. Als je een BH aandoet, zorg dan wel dat je borsten 'recht' zitten. Het ziet er niet uit als je ene borst niet gelijk is met de andere. Ik heb dat wel eens zien gebeuren bij mannen in travestie. Misschien moet je daar ook nog vulling voor fixen trouwens, een lege BH zit misschien niet zo lekker en verschuift makkelijk. Verder moet je bedenken of je hakken aan wilt en oefenen met lopen. Als je er echt uit wilt zien als vrouw moet je daar wel op oefenen, anders wordt het een beetje clownesk.
Catch bedankt voor je reactie/begrip! Misschien dat je nog wat meer tips hebt? (evt buiten het forum om) Misschien zou je wat meer over die mannen in travestie kunnen vertellen?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2012, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Niets. Wat maakt het uit om toe te lichten waarom je zoiets zou willen?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2012, 20:04
Hakuna
Hakuna is offline
Ik heb geen meisje of vrouw nodig voor kleding advies, daar ik mij erg vrouwelijk voel weet ik precies welke kleding ik wil dragen en hoe ik alles goed kan combineren.

@ TS, leef je in als vrouw en bezoek ook eens modeblogs en topics waarin meiden en vrouwen over kleding posten, kan je heel veel van opsteken en inspiratie opdoen.

Op mijn lengte en dun figuur staan heel goed, wijd uilopende tuniekjurkjes, leggings, topjes en (gebreide) vesjes. Je moet het gewoon eens uitproberen, dat doe ik ook en op gegeven moment weet je precies wat je wel of niet goed staat.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 03:46
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Catch bedankt voor je reactie/begrip! Misschien dat je nog wat meer tips hebt? (evt buiten het forum om) Misschien zou je wat meer over die mannen in travestie kunnen vertellen?
Hier is genoeg inspiratie en kledingtips te vinden, op dit forum ben ik ook regelmatig te vinden.

http://www.travestie.org/nl/forum/vi...35a9cabfd81777
Met citaat reageren
Oud 20-02-2012, 08:11
Ayuoju
Ayuoju is offline
ok, daar zal ik eens kijken. Ik denk dat je daar geen vrouwen vind of wel? Ik ben ook vooral benieuwd naar de mening van de dames hier over...
Met citaat reageren
Oud 20-02-2012, 13:37
Vowel
Vowel is offline
Mijn mening is dat je je niet moet kleden zoals Hakuna doet, want het ziet er echt niet uit. No offense. Ik denk dat de beste tip is dat je een vriendin moet vragen om samen met jou te kijken wat er mooi staat. Het ligt namelijk helemaal aan je bouw. Ik weet ook niet wat voor budget je hebt als het gaat om kleding kopen. Probeer een vriendin mee te nemen waarvan je zelf vindt dat ze een goede smaak heeft (want het gaat er vooral om dat je het zelf ook mooi/fijn vindt) en ga eens met haar naar de stad. Probeer dingen aan. Ik had begrepen dat het voor carnaval is? Dan maakt het in principe niet eens uit als je vreselijke kleurencombinaties gebruikt. Als je ook hakken wilt dragen moet je daar op leren lopen, dus oefen ermee en vraag tips aan vriendinnen. Ik weet niet hoe ver je het wilt pushen met de vrouwelijke vormen, maar je kunt ook een korset proberen.. Ik weet het echt niet, ik heb nog nooit een man geholpen met vrouwelijke kleding. Ik neem aan dat je bijvoorbeeld niet je benen wilt scheren in het geval van een rok? Koop een panty (of een maillot), het liefst zwart, want dat kleedt af. Oh en er zijn waarschijnlijk genoeg vrouwen/meiden in je omgeving die je wel kunnen helpen met de make-up.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2012, 13:44
Ayuoju
Ayuoju is offline
Nou het was een erg goed geslaagde carnaval haha. Heb op 2 verschillende paren laarzen gelopen, met hoge hak. (respect voor de dames die dat doen iig)

mijn complete outfit: laarzen, jeans, topje, bh, string, pruik, nepborsten. Een korset heb ik niet geprobeerd.

En qua make up; ik kwam nog best ver met mijn eigen skills en wat youtube filmpjes.

Ik heb foto's gemaakt (niet van de make up)
Met citaat reageren
Oud 23-02-2012, 21:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja, heb voor het modellenbureau waar ik werk weleens de visagie gedaan voor een first-time travestiet. Dat was supermoeilijk, hij was helemaal niet gewend aan make-up opkrijgen en zijn huid was ook veel grover dan meisjeshuid.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten