Wie een aantal topics van mij heeft gezien weet dat ik recentelijk wat teleurstellingen heb moeten verwerken. Kwam erop neer dat een Italiaanse seks met mij wilde. Ik heb haar gevraagd en we zijn gaan neuken, maar van een vriendin hoorde ik dat ze vond dat ik niet zo verlegen moet doen. Afijn, ze reageert niet meer op mijn smsjes.
Kijk, als een jongen met iemand naar bed wil, dan aanbidt hij haar, plaatst haar op een voetstuk en hij accepteert haar en hij neemt haar hoe ze is. Dat is seksuele aantrekkingskracht. Het lijkt echter wel alsof meisjes niet op een persoon vallen, maar op gedragingen. Zij vinden iemand pas seksueel aantrekkelijk als die persoon zich op een bepaalde manier gedraagt. Jongens moeten zich altijd "bewijzen" bij meisjes. Een jongen kan een meisje behoorlijk missen, zelfs als hij haar weken niet heeft geneukt. Meisjes daarentegen lijken altijd direct over een jongen heen te zijn, helemaal als ze de jongen even niet neuken of als ze geneukt worden door een ander. Dat haat ik wel van vrouwen. Die "voor jou 10 anderen" attitude die ze vaak (niet altijd) hebben.
Sorry dat ik zo generaliseer, maar zijn vrouwen niet ontzettend kil als het om seks gaat?
|