Dag iedereen,
Bedankt voor de reacties!
@Hookee & Martino: Allereerst; het is niet mijn bedoeling geweest reclame te maken. Ja, dat zeggen er vast meer

Misschien heb ik mijn eerste bericht wat onhandig opgesteld... Maar goed, de oprichter is een bekende van mij, en de site is in de beta versie pas net in de lucht. Ik was erg positief over zijn idee en ben heel benieuwd hoe onbekenden erop reageren. Ik probeer van wat verschillende mensen reacties te peilen, of er wel animo voor zou zijn. Echte commerciële reclame is op dit punt nog niet aan de orde.
@Linda Prins: waarom denk je dat je nu nog niet zou willen beginnen met zoiets? Omdat je te jong bent? Ik kan me voorstellen dat het voor nabestaanden juist mooi is als je al vroeg begint met informatie verzamelen. Ik heb dat zelf bij dierbaren (wat je zelf ook al zegt), vaak heb je heel weinig informatie over degenen van voor je ze kende bijvoorbeeld, of van voor dat je zelf geboren bent. Is het dan niet juist mooi om dat te kunnen lezen? Ben benieuwd!
@Wout: daar ben je wel zeker van, zeg

Zou je het ook niet overwegen puur voor je nabestaanden? Dat zij er wat aan zouden hebben?
@Reverend: hoe bedoel je? Je bent ook niet te bescheiden om hier even op te reageren, dus dat zal wel meevallen
Groetjes,
Julia