Oud 31-03-2012, 16:27
Kenan010
Kenan010 is offline
WAARSCHUWING VOOR IEDEREEN DIE IETS BIJ www.douche4u.nl wilt kopen voor zijn of haar badkamer

ik heb een stoomcabine met whirlpool besteld bij douche4u op 20/7/2011 week 42 zou het geleverd worden week 43 kreeg ik een telefoontje dat het nog besteld moet worden bij de fabriek en dat ik de stoomcabine week 6 zou krijgen in 2012 nu is het inmiddel week 8 en nu hebben ze weer de smoes er ligt veel sneeuw in italie maar hij is onderweg week 9 hebt u het zeker.

LIEVE ALLEMAAL KOOP NOOIT IETS OP BESTELLING BIJ DOUCHE4u ZE KOMEN TOCH HUN AFSPRAKEN NIET NA EN ALS JE TE VEEL BELT KRIJG JE NOG EEN GROTE BEK OOK VAN EEN OF ANDERE GOZER. NOU DIE HEB IK ALLES VERWENST WAT DE DANIEL DEN HOED NIET KAN GENEZEN.
Advertentie
Oud 31-03-2012, 16:35
Verwijderd
Heb je al aangifte gedaan?
Oud 31-03-2012, 18:40
Verwijderd
Tip: gebruik de leestekens eens wat vaker.
Tip 2: ik denk dat niet heel veel scholieren een stoomcabine met whirlpool zullen bestellen. Maar dat is een hele grove aanname.
Oud 01-04-2012, 18:10
Verwijderd
stop de persen
Oud 01-04-2012, 19:00
Axel11
Axel11 is offline
Ik zie niet in waar dit topic heen zou moeten: wat is de vraag of het discussiepunt? Als je in een topic slechte (of goede) ervaringen met bedrijven in woonartikelen wil uitwisselen, kun je dat openen.
Oud 12-04-2012, 12:06
Douche4u
Douche4u is offline
Goedemiddag,

Wij willen graag even reageren op een Topic die Kenan010 hier heeft geopend. http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1856532

Het is erg jammer dat de concurrentie op deze manier klanten bij ons weg probeert te houden, maar helaas het gebeurd. Dit omdat wij de cabines, rechtstreeks vanaf de fabriek leveren en daardoor dus gewoon de beste prijzen hebben.

Wij leveren al onze cabines binnen 3 weken bij de klant !

Onderhand had Kenan010 al bijna 7 maanden gewacht op zijn cabine. Niemand wacht zo lang op een cabine, en ieder normaal denkend mens had zijn bestelling al lang geannuleerd.

Het is jammer dat mensen niet op een eerlijke manier zaken kunnen doen, en dit soort fratsen uit moeten halen.

Wij vragen U daarom niet te luisteren naar dit soort oplichtpraktijken.

Met vriendelijke groet,
Douche4u

Laatst gewijzigd op 12-04-2012 om 12:15. Reden: Telefoonnummers zijn niet toegestaan.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten