Ja, wel enorm balen, ik denk dat ze dat doen, omdat het niet eerlijk zou zijn tegenover anderen die wel het hoofdstuk af hebben, Ja, joh....wen er maar aan, probeer de volgende keer je hoofdstuk wel af te hebben, dat is het enige wat ik je als advies kan meegeven, tja het is niet eerlijk, maar ja zo gaat dat nou eenmaal, daaar zul je later ook mee te maken krijgen als je later bij een bedrijf werkt, dat je op je donder krijgt van je werkgever chef of baas, als het werk niet af is gekomen....niet dat ik je de les wil voorlezen hoor, maar probeer het opgegeven hoofdstuk de volgende keer af te krijgen, probeer daar aan te werken, probeer de lesstof nog beter te leren, dan kost het minder denk tijd, om het te maken, of als je een vraag niet weet sla die dan even over, en maak de opgaven die je wel kent, en als je die opgaven af hebt, kun je altijd terug komen bij die vraag, of opdracht waar je op bent vast gelopen, maar als blijft hangen bij die moeilijke opgave kost het alleen maar tijd, en red je het niet binnen de opgegeven tijd, de andere opgaven of vragen te maken.....Succes de volgende keer.