Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En t gaat nog steeds over XP hiero ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu heb ik inderdaad ook geen bronnen gegeven, maar hier staat beschreven dat je pas bij meer dan 512Mb vreemde out of memory errors kunt verwachten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik had t iig over de begintijden van Win98 en testen gaven toen aan dat er vanaf 256 geen snelheidswinst en in sommige gevallen zelfs verlies optrad... maar uiteraard zijn er gaan bronnen meer voor gezien de tijd die dat geleden is en misschien is t idd niet (meer) zo. No offense iig, ik vond alleen dat je zonder argumenten ineens een tegengestelde mening verkondigde en daar reageerde ik ff op! No offense ![]() *EINDE OFFTOPIC* *adviseert nog steeds 256MB bij te plaatsen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En die laatste zin snap ik al helemaal niet? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe meer geheugen hoe beter, zoals Unexplained al zei.
Helemaal met Windows XP. M.a.w. gooi dat ding lekker vol, en laat je niet in de luren leggen door mensen die blaten dat 't geen effect zal hebben. Dat zal het namelijk wél. 't Zal zeker merkbaar zijn in games en zware applicaties. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En tuurlijk is hoe meer hoe beter. Maar een basic gebruiker zal het verschil van 512 naar 768 echt niet zo hard merken dat het de aanschaf waard is, zeker niet omdat je er in de toekomst gezien nix meer mee kan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Gewoon lekker een reepje van 256 MB SDRAM er bij zetten, zo duur is dat ook niet, alhoewel de prijzen de laatste tijd wel flink gestegen zijn, kan me nog herinneren dat ik ooit een 128 MB reep Apacer gekocht had voor 25 gulden (jah gulden jah), nieuw
![]() En DDR geheugen is maar 8% sneller in vergelijking met SD-RAM. En hoe meer geheugen, hoe beter, maar boven de 512 MB zul je het niet echt meer merken, tenzij je zoals al gezegt is, flink aan het photoshoppen bent. Ikzelf vind 256 MB echt te weinig in XP, ik heb nu 512 MB DDR, terwijl ik hier voor (in mijn vorige pc) 640 MB SDRAM had, maar het verschil merk ik iig niet. Ikzelf photoshop wel flink, en heb dat geheugen echt nodig. En dat het boven de 512 MB instabiel zou worden is ook bullshit, in Windows 98 is dat wel, maar XP heeft daar absoluut geen last van. Ik raad aan 256 MB SDRAM te kopen, dat is voldoende. ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Airflow Antec 300 in stoffige omgeving. Severus | 9 | 09-12-2011 12:13 | |
Software & Hardware |
EULA Microsoft balkey | 52 | 20-09-2007 20:57 | |