Advertentie | |
|
![]() |
|
Je kunt er niet voor zorgen dat meisjes vanzelf op jou af komen. Kan gewoon niet, punt.
Het is voor meisjes misschien nog wel moeilijker om op jou af te stappen, omdat meisjes in mijn beleving niet per se uitgaan om jongens te versieren, maar juist om versierd te worden en aandacht te krijgen. Als ze dan naar je toe komen zouden ze je wel heel heel erg leuk moeten vinden, en dan lopen ze alsnog het risico afgewezen te worden en dat is voor hun extra genant. Doe je een keer iets dat men niet van je verwacht, wordt je nog afgewezen ook. Als je met mensen wil praten of kennismaken, moet je gewoon zelf op ze afstappen. Dat geldt voor meisjes natuurlijk ook, maar goed, misschien durven ze niet en wil lang niet iedereen kennis met je maken. Kweek gewoon wat lef.
|
Volgens mijn collega helpt het als je middenin de club gaat staan met je net-nieuw-gekochte-horloge van 650 euro... (hij heeft m ook niet laten verzekeren)
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ontopic: Er is geen drankje dat ervoor zorgt dat vrouwen massaal op je afkomen (nee, AXE werkt ook niet ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ot idd wat Vowel ook zegt. Niet zo mieterig doen en gewoon een gesprekje gaan voeren met iemand die je tegenkomt, ze bijten heus niet, en dan wimpelen ze je af, of ze gaan een gesprek met je aan.
|
Je helemaal insmeren met stroop.. (oh nee, da's voor insecten).
Je moet niet alle reclames van Axe geloven (of alle reclames for that matter). Ten eerste lijkt het er op dat het jou niet uitmaakt welk meisje op je afloopt, dat is al een verkeerde insteek. Ik mag hopen dat je interesse/voorkeur hebt voor één meisje. Richt je daar dan op. Er is niets minder afstotend voor meisjes dan een "douche" die probeert meisjesmagneet te zijn. Meisjes willen zich speciaal voelen. En stel met je horloge, pet, kilt, marine uniform of mannuhluhke snor krijg je het voor elkaar om meisjes aan te trekken, wat denk je dan te gaan doen? Durf je dan wèl je smoel open te trekken? Oftewel; werk eerst aan je zelfvertrouwen, dan heb je geen gadgets nodig. |
![]() |
|
Verwijderd
|
kom op mensen niet zo kinderachtig reageren, hij heeft een serieuze vraag dus:
Ik snap denk ik je probleem wel, ik ben een meisje dus ik weet hoe meisje in elkaar zitten duhh! maar meiden durven niet altijd even snel op jongens af te gaan, en zeker als je zo knap bent denken ze dat je ze of zal uitachen, of dat je al bezet bent... het heeft dus niet altijd een voordeel als je knap bent!!! Maar je kan toch gewoon op een meisje afstappen ?!! dat zullen ze zeker weten niet erg vinden hoor !!! succes !!!!!!! xx meisje (scholiermavo) |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat zoeken meisjes? firestartah | 15 | 12-08-2012 21:49 | |
Liefde & Relatie |
nooit een relatie mark_h | 165 | 25-05-2007 22:39 | |
Seksualiteit |
aantrekkelijk aan meisje blurred | 152 | 04-09-2004 23:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Boek: Islamitisch meisje doet het met Leraar Silvia19 | 25 | 01-05-2004 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Tips voor meisjes/jongens Ijke | 24 | 07-02-2004 15:21 | |
Liefde & Relatie |
Oogcontact l00k At Me | 12 | 29-05-2003 19:32 |