Ik had woensdag een herkansing schoolexamen Economie, ik had er 3 uur de tijd voor maar na één uur was ik er al klaar mee. Maar later hoorde ik dat er nog wat extra bronnen voor de toets werden gebracht nadat ik weg was. De extra bronnen waren gebracht omdat de docent die vergeten was in de toets te zetten.
Dus mijn probleem is dat ik de bronnen niet heb meegekregen tijdens de toets, en dus de opgaven zonder de juiste bronnen heb gemaakt.
Voordat ik de vraag krijg van hoe heb je de vragen beantwoord zonder de juiste bronnen?
Nou simpel, docenten halen de opgaven uit oude eindexamens, daarbij veranderen ze getallen, bronnummers.. Nou dacht ik tijdens de toets dat de docent de bronnummers verkeerd had veranderd geplaatst en dat de bronnen er juist bij waren maar onder andere bronnummers (want er waren wel een aantal bronnen bij de vraag maar niet allemaal).
De bronnen zijn maar voor 3 vragen, nou denken mensen dat 3 vragen niet uit maakt maar dat zijn wel 6 punten van de 55.
Ik ben langsgegaan bij de examensecretariaat en hoorde van de één dat het mijn schuld is (

) en van de ander hoor ik dat het niet mijn schuld is.
Maar mijn vraag is dus: Hoe kan ik dit probleem oplossen? En kan/moet ik nog die 6 punten krijgen ondanks dat mn antwoorden fout waren?
Als mijn startpost niet te begrijpen is, graag hieronder vermelden.