heeej,
Ik zit nu in havo 5 en doe dit jaar examen.
Ik heb alleen geeen idee wat ik hierna wil gaan doen.
ik dacht aan een sociale studie, sph, of pedagogiek,
alleen weet niet zo goed of dit wel bij mij past. Ook dacht ik aan een economische
studie, want ik heb een e&m profiel, maar ook hier twijfel ik heel erg over. gewooon omdat het te economisch wordt..
het lieft wil ik een tussenjaar doen, maar ik kwam er te laat achter dat het mogelijk was om een highschool year te doen, dus hier is het volgens mij al te laat voor..?, en dat kost enorm veel geld. Een heel jaar werken lijkt me ook niet echt wat.
ik heb al gekeken naar andere alternatieven, en zag dat yfc een tussenjaar had. Je gaat dan volgens mij met andere jongeren op kamers met moet ook werken. Dit idee lijkt me op zich heel leuk, alleen ben ik niet gelovig, en dit is voor christenen.
Weet iemand misschien een organisatie waar zoiets kan, alleen dan ook voor niet-christenen? of heeft iemand nog een leuk idee wat ik volgend jaar kan geen doen????????
ik weet het namelijk echt nog niet. Naar het buitenland lijkt me echt super leuk!, alleen ben ik 17, dus reizen kan nog niet, en ook dit kost super veel geld.
groetjes
|