Oud 20-04-2012, 17:47
Boeitjouwwat
Boeitjouwwat is offline
Heey allemaal,
Ik vroeg me af waar meisjes op vallen en wat een echte afknapper is, doe ff een sneelle reactie daar heb ik genoeg aan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2012, 17:52
Stinkdier
Stinkdier is offline
Snelle reacties.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 17:57
Verwijderd
Op knappe jongens je moet een beetje houvast hebben dus gespierd hoef niet super gespierd zijn Verder val ik op een lieve jongen hij moet je met respect behandelen af en toe leuke cadeautjes zou ik ook leuk vinden maar dat hoef niet perse Ik val op jongens met stekels, justin bieber achtige kapsel, of gewoon kort haar meestal val ik op jongens met lang haar Wat meiden afkeuren is als je smerig bent dus je laat fucking veel scheten en boeren of je stinkt en zo
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 18:05
Em.
Em. is offline
Afknappers zijn bijvoorbeeld onverzorgd zijn, heel dom zijn, heel erg vol over jezelf zijn en (daardoor) geen aandacht voor andere mensen hebben en meer van dat soort dingen.

Als je dit topic trouwens aanmaakt om heel snel te leren hoe je meisjes 'scoort', denk ik trouwens niet dat puur reacties m.b.t. 'mijn droomjongen ziet eruit als' of 'wat ik echt haat is' je echt gaan helpen. Ik neem tenminste aan dat je wel een beetje weet wat not-done/onaantrekkelijk is, en puur beschrijvingen als 'blauwe ogen en zwart haar en iets groter dan ik ben' heb je ook niets aan. Uiteindelijk gaat het er vooral om dat je een klik hebt met iemand en dat jullie dan verliefd op elkaar worden en ik denk niet dat reacties van onbekenden over hun ideale/absoluut niet ideale jongen op een forum je daarbij nou echt gaan helpen.
Oud 20-04-2012, 19:55
Boeitjouwwat
Boeitjouwwat is offline
Weetik, ik vroeg het me gewoon af, en je kaniemands gedrag ook beschrijven
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 20:58
arPos
arPos is offline
het schijnt overigens dat vrouwen als eerst naar je handen en dan naar je voeten kijken.
Oud 20-04-2012, 20:58
Verwijderd
whahahahah is dat zo?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 21:08
SweetGirl___
SweetGirl___ is offline
Afknappers zijn :

1) Als hij dom is.
2) Een hoge dunk van zich zelf heeft.
3) Onverzorgd
4) Onrespectvol
5) Onprettige geur enz enz
Oud 20-04-2012, 21:11
Verwijderd
above idd waar
Met citaat reageren
Oud 21-04-2012, 07:25
delphine :-*
delphine :-* is offline
irritant doen, met meerdere meisjes flirten, gemeen doen, ego, etc...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2012, 12:06
Verwijderd
Ja goh, meisjes vinden het niet leuk als een jongen een eikel is. Relevant.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2012, 12:22
Verwijderd
Ik val op jongens die een knap of lief gezicht hebben
die niet vloekt
die wel goed weet wat hij wil maar al té bijdehand
die liever niet rookt of drinkt
die sportief is een een mooi lichaam heeft ( dus een beeteje six-pack is altijd welkom)
die smaak heeft voor mode
die lief is voor z'n meisje
die niet alleen maar met meisjes omgaat want daar woden de meeste meisjes jaloers van
die lekker ruikt!
succes !
x
Met citaat reageren
Oud 21-04-2012, 12:36
Verwijderd
Above
Met citaat reageren
Oud 21-04-2012, 14:22
Volk
Volk is offline
De vraag zoals in de openingspost zou ik een afknapper vinden. Dus een jongen die op zoek gaat naar wat meisjes wel en niet willen in plaats van op zijn gevoel af te gaan en verliefd te worden op iemand en met haar gaan uitzoeken hoe hun combinatie het beste werkt.

Onzekerheid is ook een afknapper voor mij, heb liever iemand die niet steeds bevestiging zoekt. Parfum vind ik ook niet echt een pluspunt. Liever een zweetgeur dan een opgespoten luchtje.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2012, 01:06
arPos
arPos is offline
Citaat:
whahahahah is dat zo?
Dat stond in een 'uch' betrouwbaar vrouwenblad.
Oud 23-04-2012, 10:49
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
het schijnt overigens dat vrouwen als eerst naar je handen en dan naar je voeten kijken.
Betrapte mezelf er een tijd geleden op dat ik naar handen kijk. Voeten interesseren me dan weer helemaal niets. Oh en het gezicht en het totaalplaatje

OT ja niemand valt op hetzelfde, of knapt op hetzelfde af. Oorbellen bij mannen bijvoorbeeld vind ik een afknapper, net als zo'n vuilniszak-jas, asociaal gedrag, onaangename geur, egoïstisch, gespierd en nog wel meer. Maar er zijn zat mensen die bepaalde dingen waar ik op afknap juist wel leuk vinden.
Oud 23-04-2012, 12:59
Jootje2097
Jootje2097 is offline
meisjes houden ervan als:
- jongens zichzelf zijn, dus zich niet constant lopen uit te sloven om indruk te maken
- dat hij er verzorgd uitziet, dus niet een ik-ben-net-uit-bed look
- dat hij humor heeft, niet te bijdehand
- dat hij ook een beetje een beschermer is, dus dat als je vriendin bijv word aangevallen dat jij die kerel dan flink te grazen neemt en voor je vriendin opkomt
- die wel een beetje sportief is, dus niet 1x in de week een uurtje hardloopt, maar wel wat meer
- een mooie body (liefst een six-pack), dus wel een beetje gespierd
- coole kleding, dus geen kringloopwinkel kleren
- lekker ruikt, en niet ruikt naar zweet, rook, of onaangename luchtjes
- ook een beetje op z'n taalgebruik let, dus niet als een gek met kanker ofzo loopt te schelden
- die goed is voor zijn vriendin, dus wel een beetje romantisch, daar houden meisjes namelijk van
- die goed weet wat hij wil, dus niet erg onzeker

ik hoop dat je er wat aan hebt.
succes!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 14:15
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
- jongens zichzelf zijn, dus zich niet constant lopen uit te sloven om indruk te maken
- dat hij ook een beetje een beschermer is, dus dat als je vriendin bijv word aangevallen dat jij die kerel dan flink te grazen neemt en voor je vriendin opkomt
- die wel een beetje sportief is, dus niet 1x in de week een uurtje hardloopt, maar wel wat meer
- ook een beetje op z'n taalgebruik let, dus niet als een gek met kanker ofzo loopt te schelden
- die goed is voor zijn vriendin, dus wel een beetje romantisch, daar houden meisjes namelijk van

succes!
Precies, hier houden alle meiden van. Dus als je aan een van deze eisen niet voldoet, kun je een vriendin in de toekomst wel vergeten, helaas!
Oud 23-04-2012, 17:41
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ik val op eehm.. jongens die een lief koppie hebben en een lage stem, tenminste niet zo'n kinderachtig stemmetje xP owja en humor is wel leuk ^^
waar ik op afknap is jongens die niet goed voor zichzelf zorgen, onhygienisch zijn, boeren laat enz.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 18:43
arPos
arPos is offline
de meeste vrouwen zeggen wel dat ze niet van jongens houden die "onverzorgd" zijn en boeren/scheten laten of schelden maar in de praktijk doen de meeste jongen dat wel en accepteren die vrouwen het toch tot op bepaalde hoogte.

Waarschijnlijk onder het mom van "ach die gozers zijn van het zwakkere geslacht, die kunnen er ook niets aan doen dat ze halve holbewoners zijn".

Waar het m.i. meer op neer komt is dat mijn vriendin het prima vind dat ik onverzorgd ben, rook, boer en ruft alleen ik moet het achterwege laten als ik met haar over straat loop en me dan dus een elegantie moet aanmeten omdat anders de reputatie schade lijdt.

Het is immers niet wie je bent maar hoe je bekeken wordt en wie je kent.
Oud 23-04-2012, 19:55
Number95
Number95 is offline
Wees lief en zie d'r goed uit, verder geen gezeik.

Vind 't overigens prima als jij je kleren uit de kringloopwinkel haalt hoor, hangt d'r gewoon vanaf wat voor kleren je daar uitzoekt.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 20:47
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
+

humor
hygiëne
intelligentie
respect
groter
serieus wanneer het nodig is
kleine hoeveelheid slordigheid, geen pietje precies, controlefreak of perfectionist

-
achja, het omgekeerde van het +lijstje, i guess.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 20:56
MOMENTUM
MOMENTUM is offline
Citaat:
True.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2012, 23:03
Volk
Volk is offline
Citaat:
Bij mij klopt dat. Voeten boeien me totaal niet, handen en vooral vingers vind ik veel interessanter.

Citaat:

succes!
Niet waar
Met citaat reageren
Oud 25-04-2012, 12:30
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Bij mij klopt dat. Voeten boeien me totaal niet, handen en vooral vingers vind ik veel interessanter.

Niet waar
volk gaat meer voor de net uit bed, stinkende, onzekere, dikbuikige man

Maar idd niet ieder meisje/vrouw valt op hetzelfde, bijna op ieder potje past een dekseltje
Oud 25-04-2012, 13:02
Duvelke_024
Duvelke_024 is offline
WAT NIET AANTREKKELIJK IS:
Bierbuik
Slechte adem
Rotte tanden
Stoer doen (over geld,onderwijs etc)
Gezicht haar
Oksel haar
Geslachtsdeel haar
Dat die stinkt
Onzeker

WEL AANTREKKELIJK:
Leuke lach
Mooie tanden
Gespierd (niet al te..maar ook niet weinig)
Strak buikje
Geschoren gezicht
Lekker geurtje
Oud 25-04-2012, 13:24
Em.
Em. is offline
Sommige meisjes vinden het juist weer niet aantrekkelijk als iemand helemaal geen haar bij z'n geslachtsdeel heeft en juist wel aantrekkelijk als iemand haar op z'n gezicht heeft. Dus ook dat geldt weer niet voor iedereen.

En als ik iemand echt leuk zou vinden, zou ik ook niet zo heel veel geven om of ie nou juist wel of juist niet gezichtshaar heeft en welke kleur ogen en alles.
Oud 25-04-2012, 13:28
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Ik vind mijn vriend zijn okselhaar aantrekkelijk. Geen idee waarom.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2012, 13:36
Verwijderd
Citaat:
WAT NIET AANTREKKELIJK IS:

Rotte tanden

WEL AANTREKKELIJK:

Mooie tanden

Oh echt, je vindt rotte tanden niet aantrekkelijk maar mooie tanden wel?

Ik vind meisjes met piemels dan ook niet aantrekkelijk, voor als dat nog niet duidelijk was.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2012, 14:06
Qimm
Qimm is offline
nou ja, tussen rotte tanden en mooie tanden is ook nog een grijs (geel?) gebied natuurlijk, verder vind ik rotte tanden inderdaad onaantrekkelijk, maar mooie tanden niet perse aantrekkelijk. Scheve tanden of spleetjes zijn niet mooi, maar vind ik niet onaantrekkelijk.
Oud 25-04-2012, 14:06
xxaerxx
xxaerxx is offline
Citaat:
Heey allemaal,
Ik vroeg me af waar meisjes op vallen en wat een echte afknapper is, doe ff een sneelle reactie daar heb ik genoeg aan

Maakt niet uit gaat om innerlijk en niet om uiterlijk
Met citaat reageren
Oud 25-04-2012, 18:55
Qimm
Qimm is offline
hij vraagt toch naar afknappers? en kut innerlijk is ook best een afknapper. Verder gaat het ook altijd om uiterlijk.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten