Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
meisjes houden ervan als:
- jongens zichzelf zijn, dus zich niet constant lopen uit te sloven om indruk te maken - dat hij er verzorgd uitziet, dus niet een ik-ben-net-uit-bed look - dat hij humor heeft, niet te bijdehand - dat hij ook een beetje een beschermer is, dus dat als je vriendin bijv word aangevallen dat jij die kerel dan flink te grazen neemt en voor je vriendin opkomt - die wel een beetje sportief is, dus niet 1x in de week een uurtje hardloopt, maar wel wat meer - een mooie body (liefst een six-pack), dus wel een beetje gespierd - coole kleding, dus geen kringloopwinkel kleren - lekker ruikt, en niet ruikt naar zweet, rook, of onaangename luchtjes - ook een beetje op z'n taalgebruik let, dus niet als een gek met kanker ofzo loopt te schelden - die goed is voor zijn vriendin, dus wel een beetje romantisch, daar houden meisjes namelijk van - die goed weet wat hij wil, dus niet erg onzeker ik hoop dat je er wat aan hebt. succes! |
![]() |
||
Citaat:
|
de meeste vrouwen zeggen wel dat ze niet van jongens houden die "onverzorgd" zijn en boeren/scheten laten of schelden maar in de praktijk doen de meeste jongen dat wel en accepteren die vrouwen het toch tot op bepaalde hoogte.
Waarschijnlijk onder het mom van "ach die gozers zijn van het zwakkere geslacht, die kunnen er ook niets aan doen dat ze halve holbewoners zijn". Waar het m.i. meer op neer komt is dat mijn vriendin het prima vind dat ik onverzorgd ben, rook, boer en ruft alleen ik moet het achterwege laten als ik met haar over straat loop en me dan dus een elegantie moet aanmeten omdat anders de reputatie schade lijdt. Het is immers niet wie je bent maar hoe je bekeken wordt en wie je kent.
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar idd niet ieder meisje/vrouw valt op hetzelfde, bijna op ieder potje past een dekseltje ![]()
|
![]() |
|
WAT NIET AANTREKKELIJK IS:
Bierbuik Slechte adem Rotte tanden Stoer doen (over geld,onderwijs etc) Gezicht haar Oksel haar Geslachtsdeel haar Dat die stinkt Onzeker WEL AANTREKKELIJK: Leuke lach Mooie tanden Gespierd (niet al te..maar ook niet weinig) Strak buikje Geschoren gezicht Lekker geurtje
|
Sommige meisjes vinden het juist weer niet aantrekkelijk als iemand helemaal geen haar bij z'n geslachtsdeel heeft en juist wel aantrekkelijk als iemand haar op z'n gezicht heeft. Dus ook dat geldt weer niet voor iedereen.
En als ik iemand echt leuk zou vinden, zou ik ook niet zo heel veel geven om of ie nou juist wel of juist niet gezichtshaar heeft en welke kleur ogen en alles.
|
nou ja, tussen rotte tanden en mooie tanden is ook nog een grijs (geel?) gebied natuurlijk, verder vind ik rotte tanden inderdaad onaantrekkelijk, maar mooie tanden niet perse aantrekkelijk. Scheve tanden of spleetjes zijn niet mooi, maar vind ik niet onaantrekkelijk.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
vraagje aan (ervaren) meisjes DriesDW | 5 | 23-11-2015 20:32 | |
Lifestyle |
vraagje aan meisjes (ben erg onzeker ) anoniempje993 | 6 | 28-02-2015 07:09 | |
Liefde & Relatie |
ff vraagje aan de jongens.. Verwijderd | 39 | 07-07-2012 22:26 | |