Oud 23-05-2012, 20:13
Dasherman
Dasherman is offline
Kent iemand nog games waarin niet Engels, maar Latijn wordt gebruikt? Lijkt me grappig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2012, 23:12
DAH
DAH is offline
Dat lijkt me vooral in echt oude games, die over Romeinen gaan oid...
Oud 24-05-2012, 08:00
Verwijderd
Die zullen zeer slecht verkocht, en dus niet gemaakt worden. Denk ik. En mij lijkt het niet grappig maar eerder irritant.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 14:19
Dasherman
Dasherman is offline
Jammer
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 16:08
Schrödinger
Schrödinger is offline
Er zijn natuurlijk zat games waarin Latijn of Latijnse termen voorkomen (ik noem een Rome: Total War). Maar games die volledig in het Latijn zijn ken ik niet en ik zou ook niet weten waarom je niet gewoon een Engelstalige game zou spelen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 16:13
Dasherman
Dasherman is offline
Doe ik ook, maar het leek me leuk om een keer te proberen
Met citaat reageren
Oud 25-05-2012, 09:40
Verwijderd
Je kan natuurlijk op een of andere abandonwaresite Colonization downloaden. De bestanden met alle teksten die erin gebruikt worden zijn plain text en kan je zelf vertalen naar Latijn.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2012, 11:51
Not for Sale
Not for Sale is offline
Oud 25-05-2012, 12:49
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Je kan natuurlijk op een of andere abandonwaresite Colonization downloaden. De bestanden met alle teksten die erin gebruikt worden zijn plain text en kan je zelf vertalen naar Latijn.
Het is toch niet zó ongewoon dat de localisation bestanden toegankelijk zijn? Dat ken ik van zoveel games
Oud 25-05-2012, 18:39
Verwijderd
Civ V. Heeft geen goede kritieken gehad van de fanatics. Hoe vind jij 'm?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2012, 19:48
FerryTrance
FerryTrance is offline
Age of Mythology ofzo. Is grieks of latijns.
Oud 25-05-2012, 20:44
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Civ V. Heeft geen goede kritieken gehad van de fanatics. Hoe vind jij 'm?
Is een prima game hoor, op veel punten is het wel een verbetering t.o.v. Civ 4. Er zijn ook wel een paar minpunten (minder uitgebreid, brakke A.I.), maar er komen natuurlijk uitbreidingen om de fans uit te melken. In de volgende uitbreiding komt religie terug, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2012, 20:51
DAH
DAH is offline
Citaat:
Age of Mythology ofzo. Is grieks of latijns.
Het spel is gewoon in Engels en enkele andere conventionele talen. Volgens mij niet Latijn en heel misschien modern grieks.
Oud 26-05-2012, 13:25
Changshan
Changshan is offline
Harry Potter, veel science fiction games. Als je iets totaal nieuws moet bedenken, kom je kennelijk 9/10 keer alsnog uit bij Latijn...
Oud 26-05-2012, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Is een prima game hoor, op veel punten is het wel een verbetering t.o.v. Civ 4. Er zijn ook wel een paar minpunten (minder uitgebreid, brakke A.I.), maar er komen natuurlijk uitbreidingen om de fans uit te melken. In de volgende uitbreiding komt religie terug, geloof ik.
Een (hele) tijd terug las ik dat ze de AI zouden verbeteren. Ik ben een Civ fan van het eerste uur. Door de slechte kritieken van de fanatics heb ik mijn tijd en geld voor Civ 5 niet willen investeren. Nu wacht ik inderdaad wel op de nieuwe editie, en dan kijk ik hoe het er voor staat.

Ik zal er verder hier geen Civ topic van maken.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2012, 15:30
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Het spel is gewoon in Engels en enkele andere conventionele talen. Volgens mij niet Latijn en heel misschien modern grieks.
Je hoort ze wat Oud-Grieks mompelen en je leert wat meer over de verhalen, al is de campagne een mengelmoes van alle verhalen bij elkaar, waarbij er dus geen één meer echt klopt.
Oud 26-05-2012, 16:58
DAH
DAH is offline
Citaat:
Je hoort ze wat Oud-Grieks mompelen en je leert wat meer over de verhalen, al is de campagne een mengelmoes van alle verhalen bij elkaar, waarbij er dus geen één meer echt klopt.
Ja, maar het is niet veel diepgaander dan o.a 'proletos'. In.AoE3 zeiden de Nederlanders ook weinig meer dan 'Mijnheer? Ja. Ik doe het. Ja?'
Oud 26-05-2012, 21:10
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Ja, maar het is niet veel diepgaander dan o.a 'proletos'. In.AoE3 zeiden de Nederlanders ook weinig meer dan 'Mijnheer? Ja. Ik doe het. Ja?'
'Iek bin gewond, iek kan me niet meer bewegen!' Was hilarisch inderdaad, net zoals overigens in Empire TW.

Anyway, voor Griekse en Romeinse verhaaltjes kun je beter infovenstertjes met achtergrondinfo openklikken.
Oud 27-05-2012, 22:26
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Anyway, voor Griekse en Romeinse verhaaltjes kun je beter infovenstertjes met achtergrondinfo openklikken.
Tot de expansion pack, en al die beschrijvingen die ze daarin toevoegen opeens allemaal verzonnen zijn.

Hoewel ik die atlanteans altijd leuk heb vinden spelen.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten