Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoi
![]() ![]() https://uleidenss.eu.qualtrics.com/S...LfJY9epVzAagPa |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben benieuwd of ik vanavond GoT ga kijken of dat Theodoor en enkele vriendjes van hem gaan boogschieten want dan gaan we morgen GoT kijken en gaat vanavond mijn vader langskomen om mij verjaardagscadeautjes te geven omdat hij zaterdag op werkreis was. Dus dat wordt either way een goede avond
![]() Alleen hoop ik niet dat er besloten wordt dat ze éérst gaan boogschieten en we dán GoT gaan kijken want dan wordt het heel laat en ik moet morgen voor 8 uur op m'n werk zijn en ik wou op de fiets en ik wou ook nog slapen vannacht. Maar Theodoor gaat z'n best doen om dat te voorkomen. Niet voorkomen dat ik slaap vannacht, maar dat het laat wordt. |
![]() |
|
Yep.
En eigenlijk weer een tussenstap naar Iron Man 3 waarschijnlijk. En Thor 2. En Captain America 2. (die zijn allen al bevestigd). Of er ook nog weer n hulkfilm komt weet ik zo niet ![]()
|
Verwijderd
|
Vanaf donderdag zendt de Nederlandse Publieke Omroep programma's die niet geschikt zijn bevonden voor jeugdige kijkers pas na 22 uur online uit. De overheid heeft de NPO hiertoe verplicht. Het gaat in eerste instantie om twee programma's. Clicketyclick
![]() |
![]() |
|
Godgloeiende, wat een betuttelende kutregel.
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens heb ik zelf ook m'n twijfels bij het nut ervan, maar een leeftijdscontrolesysteem aan de hand van bijvoorbeeld DigID lijkt me nog vervelender, omdat je dan kijkers in het buitenland uitsluit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens ben ik bij de ZDF Mediathek wel programma's tegengekomen die een leeftijdsslot hadden en die daarom niet vanuit het buitenland of bijvoorbeeld alleen vanuit het Duitstalig gebied dan wel Europa toegankelijk waren, echter is dit zeker niet consequent het geval en ik snap dan ook niet helemaal hoe het zit. Maar als programma's puur vanwege een leeftijdsslot niet toegankelijk zijn vanuit het buitenland, is dat een kwalijke zaak. (Nog even los ervan dat ik sowieso niet blij ben met territoriale begrenzingen in de beschikbaarheid en dat ik van mening ben dat hier toch minstens binnen Europa een oplossing voor gevonden zou moeten worden.) Laatst gewijzigd op 25-04-2012 om 13:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|