Oud 24-04-2012, 19:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
first :$

Gebruikersnaam Berichten
Quintiano 70
Sarah 58
Lentekriebel 56
Lorelei 29
.sann 26
Martiño 24
Miekje* 23
Chick Rock 23
Uomi 21
Chicka Little 17
deadlock 15
Stefenootje 13
Lusi 13
Strobe! 13
fizzle-fluffy 13
Noedelhap 11
Carn 11
Little Phoebe 9
Panopticon 8
Em. 7
Trimm Trabb 7
Zeppelin 7
Commendatore 6
Klaverhap 4
Schrödinger 3
moesasji 3
Cherry Springs 2
Apate 2
Macrador 2
Pierrot 1
Swlabr 1
Uice 1
Noci 1
Paranoide 1
Toon topic & sluit venste
Advertentie
Oud 24-04-2012, 19:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 24-04-2012, 19:57
Verwijderd
hihi ,dat is best een dom iets om te typen.
Oud 24-04-2012, 20:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat?
Oud 24-04-2012, 20:46
Martiño
Martiño is offline
Wat een sexy topictitel!
Oud 24-04-2012, 21:05
Verwijderd
Mijn vertrouwen in de jeugd daalt drastisch als ik al die topics op Seksualiteit lees.
Oud 24-04-2012, 21:58
Verwijderd
Serieus, wat ben ik een spammert geworden!
Oud 24-04-2012, 22:00
Verwijderd
En ik ben mijzelf heel hard aan het facepalmen hier. Want ik ging mij naarmate de dag vorderde steeds beroerder voelen. En ik was net een potje aan het janken van ellende. Men nam nog even mijn temperatuur op en mijn bloeddruk, best ok allemaal. Komen we er net achter dat ik vanochtend mijn medicijnen ben vergeten. Domme, domme, domme doos dat ik ben. Dus ik heb net mijn pillen gehad en ik hoop mij binnen een half uur toch weer beter te gaan voelen . En dit doe ik dus nooit meer he.
Oud 24-04-2012, 22:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Letten je vriendinnen daar niet ook een beetje op? Of de artsen, ik weet niet of je nog in het ziekenhuis ligt?
Oud 24-04-2012, 22:09
Verwijderd
Ja eigenlijk hadden de verpleegkundigen het hier wel moeten zien, maar die kwamen er dus nu achter. Ik lig overigens niet meer in het ziekenhuis, maar ben nu opgenomen op de psychiatrische afdeling waar ik al lang in behandeling ben. Maar nu puur omdat ik het fysiek thuis nog niet kan redden.
Oud 24-04-2012, 22:10
Verwijderd
Maar goed, normaal gesproken ben ik heel trouw in het pillen slikken. Ik geloof dat dit de eerste keer is dat ik het écht vergeten was en ik slik ze toch al heul lang.
Oud 24-04-2012, 22:14
Verwijderd
Hoi ik ben even enquetes aan het spammen, zouden jullie hem misschien ook willen invullen ? Hij is van een huisgenoot van mij!

https://uleidenss.eu.qualtrics.com/S...LfJY9epVzAagPa
Oud 24-04-2012, 22:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik doe hem alleen als hij leuk is hoor!
Oud 24-04-2012, 22:18
Verwijderd
ingevuld, maar volgens mij wilden ze liever studenten uit Leiden?
Oud 24-04-2012, 22:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat een saaie enquete. Maar ik heb hem toch ingevuld, goed he!
Oud 25-04-2012, 02:07
Uice
Uice is offline
Ik zag net de film Intruders. Carice van Houten speelt daarin een Engels personage, althans, ze praat Engels en er wordt nooit gezegd dat ze niet Engels is. Maar: op een gegeven moment zingen ze Happy Birthday, en aan het einde daarvan roept Carice: "Hieperdepiep: hoera!"

En dat vond ik zo kankerleuk.
Oud 25-04-2012, 06:14
Verwijderd
Citaat:
Wat?
hetklinkt gewoon raar.
Oud 25-04-2012, 06:42
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik zag net de film Intruders. Carice van Houten speelt daarin een Engels personage, althans, ze praat Engels en er wordt nooit gezegd dat ze niet Engels is. Maar: op een gegeven moment zingen ze Happy Birthday, en aan het einde daarvan roept Carice: "Hieperdepiep: hoera!"

Haha wat?
Oud 25-04-2012, 07:47
Uice
Uice is offline
Citaat:
Haha wat?
Ik moest er gewoon goed om lachen.
Oud 25-04-2012, 07:52
Lorelei
Lorelei is offline
Oh, nee, ik reageerde op de hieperdepiep
Oud 25-04-2012, 07:54
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oh, nee, ik reageerde op de hieperdepiep
Oh, ja. Ja, dat deed ze gewoon. De rest van de bioscoop kon er ook om lachen. Het wordt nooit uitgelegd.
Oud 25-04-2012, 08:02
Verwijderd
Citaat:
first :$

Gebruikersnaam Berichten
Quintiano 70
Sarah 58

Mogguh!

Gisteren van 06:00 tot 18:15 gewerkt Dat doen we vandaag toch wel even anders :warface:

Laatst gewijzigd op 25-04-2012 om 08:15.
Oud 25-04-2012, 08:03
Verwijderd
Citaat:

Oud 25-04-2012, 09:04
Verwijderd
Hopen maar dat het vanavond een spetterende avond wordt in de Champions League, want wat Chelsea gisteren liet zien.. pff. Drogba lekker verdedigen randje-16 Antivoetbal
Oud 25-04-2012, 09:26
Verwijderd
met 10 man 2 prachtige goals scoren is best een prestatie
Advertentie
Oud 25-04-2012, 09:34
Verwijderd
Citaat:
met 10 man 2 prachtige goals scoren is best een prestatie
Mwah, beide goals kwamen volstrekt uit de lucht vallen. Mooi afgerond, die eerste, dat dan weer wel. Maar Het Voetbal heeft gisteravond gewoon verloren
Oud 25-04-2012, 09:42
Verwijderd
Ik ben benieuwd of ik vanavond GoT ga kijken of dat Theodoor en enkele vriendjes van hem gaan boogschieten want dan gaan we morgen GoT kijken en gaat vanavond mijn vader langskomen om mij verjaardagscadeautjes te geven omdat hij zaterdag op werkreis was. Dus dat wordt either way een goede avond
Alleen hoop ik niet dat er besloten wordt dat ze éérst gaan boogschieten en we dán GoT gaan kijken want dan wordt het heel laat en ik moet morgen voor 8 uur op m'n werk zijn en ik wou op de fiets en ik wou ook nog slapen vannacht. Maar Theodoor gaat z'n best doen om dat te voorkomen.
Niet voorkomen dat ik slaap vannacht, maar dat het laat wordt.
Oud 25-04-2012, 09:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goeiemorgen!
Oud 25-04-2012, 10:10
Carn
Carn is offline
Ah, Avengers is in de bios
Oud 25-04-2012, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Ah, Avengers is in de bios
is dat die lang aangekondigde film met meerdere superhelden?
Oud 25-04-2012, 10:13
Verwijderd
Citaat:
is dat die lang aangekondigde film met meerdere superhelden?

"We have a Hulk." *nods*

FUCK YEAH!

Laatst gewijzigd op 25-04-2012 om 10:24.
Oud 25-04-2012, 10:27
Carn
Carn is offline
Yep.

En eigenlijk weer een tussenstap naar Iron Man 3 waarschijnlijk. En Thor 2. En Captain America 2. (die zijn allen al bevestigd). Of er ook nog weer n hulkfilm komt weet ik zo niet
Oud 25-04-2012, 10:39
Martiño
Martiño is offline
Avengers Assemble!!
Oud 25-04-2012, 10:40
Martiño
Martiño is offline
Ik wil gaan kijken! Maar ik heb Thor, Captain America en de Hulk niet gezien. Is dat bezwaarlijk?
Oud 25-04-2012, 10:42
Verwijderd
Kijk, dan weet ik waar ik dit weekend mijn bioscoopstrippenkaart voor ga gebruiken
Oud 25-04-2012, 10:52
Verwijderd
Ik wil ook Maar ik wacht nog wel een paar weken. Zodat de bioscoop lekker leeg is
Oud 25-04-2012, 11:20
Martiño
Martiño is offline
Avengersmeet!
Oud 25-04-2012, 11:21
Martiño
Martiño is offline
Ohnee, wacht: een Avengers-assembly!
Oud 25-04-2012, 11:42
Verwijderd
Vanaf donderdag zendt de Nederlandse Publieke Omroep programma's die niet geschikt zijn bevonden voor jeugdige kijkers pas na 22 uur online uit. De overheid heeft de NPO hiertoe verplicht. Het gaat in eerste instantie om twee programma's. Clicketyclick

Paternalisme much?
Oud 25-04-2012, 11:45
Martiño
Martiño is offline
Godgloeiende, wat een betuttelende kutregel. Niet dat ik die programma's bekijk, maar wel irritant dat de overheid bepaalt dat ik niet 's ochtends naar een 16+ programma kan kijken. Ik dacht dat de VVD voor minder van die debiele regeltjes was, nou, daar merk ik veel van!
Oud 25-04-2012, 11:47
Verwijderd
De VVD heeft al jaren niets meer met liberalisme te maken
Oud 25-04-2012, 11:51
Verwijderd
Het gaat helemaal interessant worden wanneer UG gekoppeld wordt aan je BSN/DigiD. Als ze dit serieus willen oppakken is dat noodzakelijk, lijkt me.
Oud 25-04-2012, 11:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Vanaf donderdag zendt de Nederlandse Publieke Omroep programma's die niet geschikt zijn bevonden voor jeugdige kijkers pas na 22 uur online uit. De overheid heeft de NPO hiertoe verplicht. Het gaat in eerste instantie om twee programma's. Clicketyclick

Paternalisme much?
Wtf
Oud 25-04-2012, 12:57
Verwijderd
Citaat:

Paternalisme much?
Dat is in Duitsland al langer zo, maar dan ook bij programma's voor twaalf jaar en ouder. Zo kun je Tatort pas vanaf 20:00 tot 06:00 terugkijken.

Overigens heb ik zelf ook m'n twijfels bij het nut ervan, maar een leeftijdscontrolesysteem aan de hand van bijvoorbeeld DigID lijkt me nog vervelender, omdat je dan kijkers in het buitenland uitsluit.
Oud 25-04-2012, 13:03
Verwijderd
Mwah, "buitenlanders" worden toch for the most part al buitengesloten, toch? Met gemiste uitzendingen, of 't nou commercieel of publiek is.
Oud 25-04-2012, 13:04
Martiño
Martiño is offline
In dat artikel staat al een oplossing genoemd toch?
Oud 25-04-2012, 13:11
Verwijderd
Waar precies voor?
Oud 25-04-2012, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Mwah, "buitenlanders" worden toch for the most part al buitengesloten, toch? Met gemiste uitzendingen, of 't nou commercieel of publiek is.
Normaalgesproken alleen bij ingekochte producties en bepaalde sportuitzendingen. Bijna alles van ZDF en ARD is in Nederland gewoon toegankelijk, en omgekeerd geldt voor uitzendinggemist hetzelfde. Bij de Franse publieke omroep is het momenteel nog wat moeilijker, maar naar eigen zeggen werken ze eraan. Ook bij Arte (Frans-Duits samenwerkingsverband) is er veel dat momenteel niet toegankelijk is.

Overigens ben ik bij de ZDF Mediathek wel programma's tegengekomen die een leeftijdsslot hadden en die daarom niet vanuit het buitenland of bijvoorbeeld alleen vanuit het Duitstalig gebied dan wel Europa toegankelijk waren, echter is dit zeker niet consequent het geval en ik snap dan ook niet helemaal hoe het zit. Maar als programma's puur vanwege een leeftijdsslot niet toegankelijk zijn vanuit het buitenland, is dat een kwalijke zaak.

(Nog even los ervan dat ik sowieso niet blij ben met territoriale begrenzingen in de beschikbaarheid en dat ik van mening ben dat hier toch minstens binnen Europa een oplossing voor gevonden zou moeten worden.)

Laatst gewijzigd op 25-04-2012 om 13:41.
Oud 25-04-2012, 13:23
Verwijderd
Citaat:
In dat artikel staat al een oplossing genoemd toch?
Dat 'open familieslot' vind ik dan wel een prima idee, aangezien het optioneel is en hierdoor o.a. geen mensen, uit bijvoorbeeld het buitenland, uitsluit. Zo'n leeftijdsverificatie voor internetdiensten is problematischer, omdat dat al snel uitdraait op het uitsluiten van buitenlandse gebruikers.
Oud 25-04-2012, 13:41
Lorelei
Lorelei is offline
Ik wil toch even de lucky tv van gisteren met jullie delen (ervan uitgaand dat jullie iig de eerdere met Cohen gezien hebben (en anders moet je onder je steen vandaan komen))

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten