Oud 13-08-2002, 14:07
0verch1ll
0verch1ll is offline
hoe vaak heb ik het nu al niet gehoord.. ik ben te lui..
kga nu naar 5 VWO zonder ooit iets te hebben gedaan en 2 keer bijna blijven zitten.. thuis voer ik geen flikker uit mn ouders worden gek van me ik doe alleen "leuke" dingen zoals uitgaan en dingen die ik leuk vindt voor de rest ben ik toch de recordhouder "heerlijkinznvervelingopgaandebankliggendeniksuitvoerendeuitslaper " .. herkent iemand dit? zit er zelf trouwens niet zo mee, maar ach een reactie zou leuk zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2002, 14:19
Verwijderd
ach.. gaat wel weer over
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 14:21
damaetas
damaetas is offline
ouders paar weekjes op vakantie sturen, jij alleen:

ofwel slibt alles dicht en zit je gevangen in je eigen rommel, ofwel zorg je voor jezelf.

zoek iets dat je wil doen.
(ik heb zelf in het middelbaar ook nooit iets gedaan, dat hoort zo, tis gewoon te makkelijk)
Oud 13-08-2002, 14:27
0verch1ll
0verch1ll is offline
mm ik heb een soort hobby nodig ja.. moet weg achter deze roestbak
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 14:29
Rioto
Citaat:
0verch1ll schreef:
kga nu naar 5 VWO zonder ooit iets te hebben gedaan en 2 keer bijna blijven zitten.. thuis voer ik geen flikker uit mn ouders worden gek van me ik doe alleen "leuke" dingen zoals uitgaan en dingen die ik leuk vindt voor de rest ben ik toch de recordhouder "heerlijkinznvervelingopgaandebankliggendeniksuitvoerendeuitslaper " .. herkent iemand dit? zit er zelf trouwens niet zo mee, maar ach een reactie zou leuk zijn
ben je een copycat van mij of zo .. ik doe ook geen reet
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 14:31
0verch1ll
0verch1ll is offline
misschien is het wel besmettelijk..
zag ik jou laatst niet fietsen?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 14:47
Sommetje
Sommetje is offline
Ik heb er zelf geen last van, maar ik kan me wel heel erg ergeren aan luie mensen.
Oud 13-08-2002, 14:51
0verch1ll
0verch1ll is offline
danku..
ik kan er ook niks aan doen.. ben opzich wel sportief maar vooral in de vakantie als ik niet voetbal/fitness (ja dat doe ik normaal wel ) doe ik dus hélémáál níks
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 15:06
Rioto
Citaat:
0verch1ll schreef:
danku..
ik kan er ook niks aan doen.. ben opzich wel sportief maar vooral in de vakantie als ik niet voetbal/fitness (ja dat doe ik normaal wel ) doe ik dus hélémáál níks

Mooi man ... waarom zou je druk doen als het niet hoeft right
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 15:23
0verch1ll
0verch1ll is offline
Citaat:
Maypole schreef:

Mooi man ... waarom zou je druk doen als het niet hoeft right
zo kun je het ook zien

ik denk dat ik een skateboard oid ga kopen en daar een beetje mee klooien zodat ik tenminste wat met mn tijd doe.. lijkt me lol
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 16:01
UnUsual
UnUsual is offline
mjaa ik heb er ook best wel last van eigenlijk
ga ook over naar 5 vwo zonder iets gedaan te hebben..
je krijgt er straks echt wel last mee hoor, ik doe ook alles wat gedaan moet worden op het ALLERLAATSTE moment, dus slaaptekort maybe enzo..

ik moet nu nog een taak doen voor 1 september, maar ik weet niet wanneer ik ga beginnen

soms is het inderdaad ook wel lekker hoor, zo'n relaxed leventje..
geniet er wel van eigenlijk
Oud 13-08-2002, 16:04
0verch1ll
0verch1ll is offline
Citaat:
UnUsual schreef:
mjaa ik heb er ook best wel last van eigenlijk
ga ook over naar 5 vwo zonder iets gedaan te hebben..
je krijgt er straks echt wel last mee hoor, ik doe ook alles wat gedaan moet worden op het ALLERLAATSTE moment, dus slaaptekort maybe enzo..

ik moet nu nog een taak doen voor 1 september, maar ik weet niet wanneer ik ga beginnen

soms is het inderdaad ook wel lekker hoor, zo'n relaxed leventje..
geniet er wel van eigenlijk
todat het mis gaat gelukkig bij mij nog niet gebeurd....
ik kan me niet zoveel zorgen maken en durf ook veel domme dingen..
ben beetje overchilled vaak.. weet niet of dit positief of negatief is
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 16:33
Rioto
Citaat:
0verch1ll schreef:

zo kun je het ook zien

ik denk dat ik een skateboard oid ga kopen en daar een beetje mee klooien zodat ik tenminste wat met mn tijd doe.. lijkt me lol
ja bijvoorbeeld , ik speel dan gitaar , als ik dat ding niet had ..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 16:54
Verwijderd
Citaat:
0verch1ll schreef:
ik ben ook zo lui als de neten...
en ik kan er nix aan veranderen...
tis meer een hele slechte eigenschap denk ik...
in de 1ste had ik goede punten, 2de minder, 3de slechte punten, ik ging nog maar net over, en nou ga ik dus naar de 4de, heb geen zin om iets te doen , maar het is me examenjaar, dus ik weet het niet....
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 17:59
Rioto
Citaat:
Dark Girl! schreef:

ik ben ook zo lui als de neten...
en ik kan er nix aan veranderen...
tis meer een hele slechte eigenschap denk ik...
in de 1ste had ik goede punten, 2de minder, 3de slechte punten, ik ging nog maar net over, en nou ga ik dus naar de 4de, heb geen zin om iets te doen , maar het is me examenjaar, dus ik weet het niet....
op school doe ik opzich wel m,n best , maar zodra ik thuis ben , plof ik nee en pak m,n gitaar er bij , helaas dat m,n ouders blijven zeiken dat ik een bij baantje moet zoeken
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 18:15
Rhinus
Rhinus is offline
Ik ben ook lui. Ik kan er wel mee leven. Zonder luie mensen zou er geen auto zijn. Dus..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 18:18
Kazanka
Kazanka is offline
dat bent ik duz oowk, alleen ben er de laatste tijd niet echt meer trots op. Lange tijd heb ik geen ene tering gedaan. School boeide allemaal niet, alleen gitaar spelen vond ik nog de moeite waard om te doen. De cijfers gingen wel een stuk omlaag, maar heb alsnog net op 't randje me vwo gehaald.
Deze vakantie ook helemaal niks gedaan, behalve een paar feesten. Ook niet weg op vakantiej ofzow, gewoon elke dag slapen, tv, gitaar en vriendin. Ik vond 't allemaal best zo, maar
nu me vriendin weg is, zie ik tog in dat beetje gitaar en slapen niet genoeg is om voor te leven.

Zal dus nieuwe hobby enzow moeten zoeken, alleen luiheid is dan weer probleem.
Oud 13-08-2002, 18:19
Rioto
Citaat:
Kazanka schreef:
dat bent ik duz oowk, alleen ben er de laatste tijd niet echt meer trots op. Lange tijd heb ik geen ene tering gedaan. School boeide allemaal niet, alleen gitaar spelen vond ik nog de moeite waard om te doen. De cijfers gingen wel een stuk omlaag, maar heb alsnog net op 't randje me vwo gehaald.
Deze vakantie ook helemaal niks gedaan, behalve een paar feesten. Ook niet weg op vakantiej ofzow, gewoon elke dag slapen, tv, gitaar en vriendin. Ik vond 't allemaal best zo, maar
nu me vriendin weg is, zie ik tog in dat beetje gitaar en slapen niet genoeg is om voor te leven.

Zal dus nieuwe hobby enzow moeten zoeken, alleen luiheid is dan weer probleem.
idd dat is bij mij ook zo behalve wat een vriendin betreft maar ja wat moet je dan
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 18:26
Kazanka
Kazanka is offline
Citaat:
Maypole schreef:

idd dat is bij mij ook zo behalve wat een vriendin betreft maar ja wat moet je dan
dat weet ik niet, het leven opgeven kan, maar moet ook wel andere oplossing zijn
Oud 13-08-2002, 19:21
Rioto
Citaat:
Kazanka schreef:

dat weet ik niet, het leven opgeven kan, maar moet ook wel andere oplossing zijn
Gast hou op over die CRAP met het leven op geven , dan ben je maar een mietje , als je er echt wat aan wilt doen luk je dat heus wel , ik heb het best naar me zin zo
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 19:50
UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
0verch1ll schreef:

todat het mis gaat
dat zal ook zeker wel gebeuren maar dan heb ik daar zelf voor gezocht. Daar ben ik nu op voorbereid dus dan moet ik me niet al te kwaad maken daarover
Oud 13-08-2002, 19:50
dystopia
dystopia is offline
Heb ook nooit geen ene reet gedaan.. mja en toen dus wezen spijbelen en complete proefwerkweken en SO weken weggebleven.. je moet iig wel gaan anders haal je 't echt niet..
Oud 13-08-2002, 22:10
Rioto
Citaat:
dystopia schreef:
Heb ook nooit geen ene reet gedaan.. mja en toen dus wezen spijbelen en complete proefwerkweken en SO weken weggebleven.. je moet iig wel gaan anders haal je 't echt niet..
Idd gast dat moet wel doen , altijd je best doen op school , ik ga proberen zo veel mogelijk diploma,s te halen.

heb al m,n VBO diploma (jaja)
en het volgend jaar examen jaar voor m,n MBO diploma ict

en daar na zie ik wel weer welke opleiding ik ga doen
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 22:38
~LiEf MeisJuh~
~LiEf MeisJuh~ is offline
Ik Heb Ut OOK!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 22:56
whizzer
whizzer is offline
Het is geen minpunt ofzow, zie het als een gave

geen flikker doen en toch nog overgaan, moet je nagaan als je wel wat doet wat je dan wel niet voor cijfers kan halen. Zo doe ik het tenminste, ik wacht gewoon net zolang tot dat iets echt uit de hand loopt, doe er wat aan, en laat het vervolgens weer met rust
Oud 14-08-2002, 00:50
a new noise
a new noise is offline
kben ook tot 5 vwo gekomen met gemiddeld 5 minuten huiswerk per dag ofzo....

verder ook niet
daarom doe ik nou versneld mbo
Oud 14-08-2002, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:

op school doe ik opzich wel m,n best , maar zodra ik thuis ben , plof ik nee en pak m,n gitaar er bij , helaas dat m,n ouders blijven zeiken dat ik een bij baantje moet zoeken
ik dus ook, en had ik een tijdje geleden eindelijk een baantje, dat ik nog leuk vond ook, word ik ontslagen. "je bent niet klantvriendelijk genoeg"
MOET IK DAAR VROLIJK VAN WORDEN OFZOW?
dus nou is het steeds: ga eens werk zoeken!!!
word je helemaal schijtziek van.
mjah ik kan er nix aan doen dat ik zo lui ben, ik wil het wel veranderen maar het lukt gewoon niet...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 10:58
~LiEf MeisJuh~
kvoer ook geen flikker uit op school...alleen daar heb ik dan altijd achteraf spijt van (als we de cijfers terugkrijgen) dan neem ik me voor om eens een x huiswerk te maken...maar dat doe ik dus nooit....ik vind het geen gave! echt niet...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 11:23
Rioto
Citaat:
Dark Girl! schreef:

ik dus ook, en had ik een tijdje geleden eindelijk een baantje, dat ik nog leuk vond ook, word ik ontslagen. "je bent niet klantvriendelijk genoeg"
MOET IK DAAR VROLIJK VAN WORDEN OFZOW?
dus nou is het steeds: ga eens werk zoeken!!!
word je helemaal schijtziek van.
mjah ik kan er nix aan doen dat ik zo lui ben, ik wil het wel veranderen maar het lukt gewoon niet...

haha dat had ik ook , had eindelijk een baantje na al dat gezeik , word ik ontslagen na 2 dagen ...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 12:11
Kazanka
Kazanka is offline
heeft iemand ook wel us dat ie wakker wordt in ze bed....denkt van: "ow tis pas 8:00 uur" (als voorbeeld) en dan gewoon op bed blijft liggen tot een uur of 12:30 ?
Oud 14-08-2002, 12:21
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Kazanka schreef:
heeft iemand ook wel us dat ie wakker wordt in ze bed....denkt van: "ow tis pas 8:00 uur" (als voorbeeld) en dan gewoon op bed blijft liggen tot een uur of 12:30 ?
steekt handje op
niet veel hoor, maar gewoon af en toe. hand uitsteken om radio op te zetten en omdraaien
Oud 14-08-2002, 13:40
~LiEf MeisJuh~
Citaat:
Kazanka schreef:
heb ik altiojd....dan slaap ik zolang door totdat ik uiteindelijk vel te laat opschool kom...Heel irritant...ik ben ech zo lui echt heel erg...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten