Advertentie | |
|
![]() |
|
mjaa ik heb er ook best wel last van eigenlijk
![]() ga ook over naar 5 vwo zonder iets gedaan te hebben.. je krijgt er straks echt wel last mee hoor, ik doe ook alles wat gedaan moet worden op het ALLERLAATSTE moment, dus slaaptekort maybe enzo.. ik moet nu nog een taak doen voor 1 september, maar ik weet niet wanneer ik ga beginnen ![]() soms is het inderdaad ook wel lekker hoor, zo'n relaxed leventje.. geniet er wel van eigenlijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ik kan me niet zoveel zorgen maken en durf ook veel domme dingen.. ben beetje overchilled vaak.. weet niet of dit positief of negatief is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik kan er nix aan veranderen... tis meer een hele slechte eigenschap denk ik... in de 1ste had ik goede punten, 2de minder, 3de slechte punten, ik ging nog maar net over, en nou ga ik dus naar de 4de, heb geen zin om iets te doen , maar het is me examenjaar, dus ik weet het niet.... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
dat bent ik duz oowk, alleen ben er de laatste tijd niet echt meer trots op. Lange tijd heb ik geen ene tering gedaan. School boeide allemaal niet, alleen gitaar spelen vond ik nog de moeite waard om te doen. De cijfers gingen wel een stuk omlaag, maar heb alsnog net op 't randje me vwo gehaald.
Deze vakantie ook helemaal niks gedaan, behalve een paar feesten. Ook niet weg op vakantiej ofzow, gewoon elke dag slapen, tv, gitaar en vriendin. Ik vond 't allemaal best zo, maar nu me vriendin weg is, zie ik tog in dat beetje gitaar en slapen niet genoeg is om voor te leven. Zal dus nieuwe hobby enzow moeten zoeken, alleen luiheid is dan weer probleem.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Heb ook nooit geen ene reet gedaan.. mja en toen dus wezen spijbelen en complete proefwerkweken en SO weken weggebleven.. je moet iig wel gaan
![]()
||
Citaat:
heb al m,n VBO diploma (jaja) en het volgend jaar examen jaar voor m,n MBO diploma ict en daar na zie ik wel weer welke opleiding ik ga doen |
![]() |
|
![]() |
Het is geen minpunt ofzow, zie het als een gave
![]() geen flikker doen en toch nog overgaan, moet je nagaan als je wel wat doet wat je dan wel niet voor cijfers kan halen. Zo doe ik het tenminste, ik wacht gewoon net zolang tot dat iets echt uit de hand loopt, doe er wat aan, en laat het vervolgens weer met rust ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
MOET IK DAAR VROLIJK VAN WORDEN OFZOW? dus nou is het steeds: ga eens werk zoeken!!! word je helemaal schijtziek van. mjah ik kan er nix aan doen dat ik zo lui ben, ik wil het wel veranderen maar het lukt gewoon niet... |
![]() |
||
Citaat:
haha dat had ik ook , had eindelijk een baantje na al dat gezeik , word ik ontslagen na 2 dagen ... |
![]() |
||
Citaat:
![]() niet veel hoor, maar gewoon af en toe. hand uitsteken om radio op te zetten en omdraaien ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
kwijt. niet echt een gedicht maar t lucht wel op..... Steyve Haerck | 1 | 16-08-2007 16:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Rijbewijs > Lui oog Stinger | 15 | 07-08-2003 20:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Vrijheid maakt lui Nate | 30 | 17-03-2003 21:07 | |
ARTistiek |
maak een logo voor 5th Plane en verdien een t-shirt !! harrie the 5th | 4 | 04-01-2002 22:31 | |
Films, TV & Radio |
't is niet waaaaaaar T* | 3 | 24-12-2001 14:31 | |
Films, TV & Radio |
Kut V8!! Verwijderd | 9 | 14-11-2001 23:21 |