Citaat:
ik zie haar altijd op de sportclub. Praten altijd gezellig met elkaar maar hebben nog nooit wat samen gedaan of zo iets, staat denk ik een beetje raar als ik haar mee vraag naar de film
|
Waarom zou dat raar zijn? Als je het niet probeert dan zul je het nooit weten. Probeer het gewoon! Anders blijf je met die onzekerheid zitten.
Citaat:
Nou dan denkt ze toch wat moet hij van mij. Of denk je van niet.
|
Probeer wat meer zelfvertrouwen te krijgen en niet te hard mee in te zitten wat zij van jou denkt. Waarom zou ze dat zelfs denken? Is het niet normaal dan dat je iemand uitvraagt?
Als je met die gedachte haar gaat uitvragen dan gaat ze voelen dat je niet zelfzeker overkomt en worden je kansen alleen maar kleiner ...
Citaat:
whaaaa ze was niet op de training. Snik Snik nu moet ik nog 3 dagen met dit gevoel rond lopen
|
Probeer jezelf niet zo afhankelijk te maken van haar. Je ziet wat voor een rot gevoel dat het geeft.
Je moet jezelf proberen over de gedachte te zetten dat zij op dit moment het enige meisje in heel de wereld is dat je ooit graag zal zien, want dat is echt niet zo! Er lopen genoeg leuke meisjes rond hoor.