Advertentie | |
|
![]() |
|
Niet meteen zo negatief over @Home. Ze zijn over het algemeen beter dan Chello...
![]() Maar kijk maar eens hier om indruk op te doen van wat er op de markt is. Je hebt kabelrouters in allerlei soorten, maten en prijzen. Veel succes.
|
[tag]
![]() ehm, je wil op bijde compu's kunnen internetten onafhankelijk van elkaar. dat laat ons dus tot de optie van een losstaande router (een kastje, geen computer dus).. zoasl de gene boven mij al poste zijn die er in verschillende smaken, met ingeboude switch, printersurfers zie je ook steeds vaker... zelf heb ik internet geroutert op een 486 met router software, dit werkt ook prima. maar zoals je al zij heb je of wil je niet routen vias een computer dus dat is geen optie... ik heb niet echt verstand van routers, naja, wel van wat ze doen dan en zo... maar niet wat een goede keus is ![]() -de postbode-
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
- Internetten met 2 Pc's. - Zonder gebruik van een router. - Zonder het gebruik van 1 pc als router-pc. Maar dat is wat ik er van maak hoor ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() -de postbode-
Laatst gewijzigd op 13-08-2002 om 17:42. |
![]() |
|
![]() |
Ja, dat van die router pc weet ik. Maar dan is het risico veel te groot dat mijn ouders perongeluk de pc beneden uit zetten. Dan ben ik net aan het gamen, downloaden o.i.d en wordt ik boos. Om dit te voorkomen wil ik wat anders...
En dat is er blijkbaar niet tenzij er iemand is die wel wat weet.
||
Citaat:
![]() als dat laaste het geval is vergeet het dan maar ![]() -de postbode-
||
![]() |
Citaat:
Weet je wel wat zo'n krang kost. Die stakkers van @sloom hebben mij een boekje verkocht waarin staat dat ik meerder lijnen kan krijgen. Daarvoor heb ik een heel netwerk aangelegd. Dan bellen ze voor die afspraak en zeggen ze dat ik niet meerdere lijnen kan krijgen. Dan vraag ik wanneer dat dan wel weer kan. Dan zeggen zij tegen mij dat ze het niet weten. Dan zeg ik dat het in mijn boekje staat. Dan zeggen zij dat het boekje oud is. Dan zeg ik weer dat ik het boekje deze maand gekocht heb. Dan zeggen zij weer dat dat ding al terug had moeten zijn. Dan zeg ik dat ik wel een tweede lijn moetkrijgen omdat ze dat zeggen. Ze laten mij een ander nummer bellen. Dat nummer bel ik. Krijg ik iemand aan de lijn die zegd dat ik maar weer terug naar die andere lui moet bellen want daar had ik het mee aan de stok en niet met hun. Bel ik terug en is het telefoonnummer dat ik bel niet beschikbaar voor mij. Vind je het gek dat ik boos wordt. Ik wil gewoon betalen en dat is niet goed. Ik wil niet het risico lopen dat ik van het internet gepleurd wordt omdat een van de loslopende schapen bij mij in huis de computer uit zet. En er is geen eens een andere optie.... P.s Ik heb dit stuk niet na gelezen ud shet kan zijn dat er fouten in staan
|
![]() |
Ik denk dat die kerel eerder een probleem met mij heeft dan ik ik met hem. Als ik zeg dat ik er toch twee lijnen aan wil hebben dan gebeurt dat ook wel.
Toen ik die lui belde gaven ze me zelfs tips... Het mag allemaal als je maar niet met 2 pc gaat zitten te downloaden. Dat is dan ook niet de bedoeling. 1 voor de rest van het kippenhok. 1 voor mij om te downloaden en te gamen Maar ja ze willen niet naar me luisteren.
||
Citaat:
![]() -de postbode-
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() 1) Je krijgt 2 IP's 2) Je gebruikt een hardware-router 3) Je gebruikt één PC als softrouter. Als dat allemaal niet kan of je wil het niet, is het over en uit. Kan je een grote mond opzetten, stoer doen, of weet ik veel... maar t kan niet. Jmmr.
||
![]() |
Citaat:
ghe ghe en het extensief bandbreedte gebruik tijdens de drukke avond uren dan ? btw de topicstarter heeft waarschijnlijk niet genoeg geld voor een router, of leest de topic niet goed
||
Citaat:
Hoewel 700 kb/s me wel een beetje érg veel lijkt, is de snelheid hier prima te pruimen. Dat kan in andere gebieden anders zijn natuurlijk ![]() |
![]() |
|
Nog even aan de topic starter: Je kunt niet zoveel eisen als je denkt. Een toontje lager mag sowieso wel, zowel tegen @Home als hier. De oplossing is simpel en reeds meerdere keren aangedragen. Neem een router/switch combinatie. Weinig stroomverbruik, geen lawaai, en de rest van de "kippenhok" zal je niet lastig vallen.
Je kunt op deze post (en de anderen) weer gaan replyen en bakkessen, maar dat zal weinig nut meer hebben. Wat je in eerste instantie "eiste" is, zoals Koen al zei, onmogelijk. Jammer. Denk er maar eens rustig over na...
|
![]() |
OK dan moet het een router worden.
Maar ik blijf bij mijn mening dat @home op een of andere manier van hun moneopie positie af moet. Ze denken dat ze alles kunnen maken. Het ergste is dan ook nog dat ze het nog gewoon kunnen ook. Maar ja... in A$$en heb je niks anders dan @home. Bedankt voor jullie reacties
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 14-08-2002 om 22:26. |
![]() |
||
Citaat:
(heb er verder geen verstand van want waar ik woon hebben ze nog nooit gehoord van breedband internet! ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Echter als je een FTP draait met mp3's erop en die 24/7 wilt serveren heb je wel een HDD nodig. Een beetje HDD met mp3's erop is echter alweer een wat nieuwere en dan kom je weer bij ******** z'n punt dat oude HDD's meer herrie maken...
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|