Oud 22-07-2012, 01:06
ScholierNova
ScholierNova is offline
Wie studeert in de zomer? ben benieuwd op jullie antwoord en is het erg als je de hele zomervakantie de boeken niet omslaat?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-07-2012, 01:32
Anoniemxx
Anoniemxx is offline
Wie studeert er nou weer in de vakantie o_O Tijdens de vakantie rust je toch juist uit van school en ga je leuke dingen doen?
Met citaat reageren
Oud 22-07-2012, 07:48
AzN
AzN is offline
Ik werk vier dagen in de week en op vrijdag heb ik colleges; studeren moet daardoor altijd in 't weekend gebeuren. Om de workload gedurende 't collegejaar enigszins te verlichten, doe ik ook nu (in de vakantie) alvast iets aan studie.

Ik vind 't zeker niet erg. 't Scheelt me straks 'n hoop gestress.
Oud 22-07-2012, 09:06
Verwijderd
Wegens nevenactiviteiten door het jaar heen schrijf ik nu mijn scriptie af, dus dat is wel dagelijks werk. Ik moet zeggen dat ik het niet eens echt erg vind. En tsja, als je goed wilt worden in wat je doet, zou ik tijdens de vakantie niet alles weg laten zakken...
Met citaat reageren
Oud 22-07-2012, 09:21
Verwijderd
Ik wilde in principe nog wat Franse woordjes bij stampen (werkwoordvervoegingen heb ik wel al gedaan dus dat scheelt), maar de basis van de 1e klas lijk ik bijna kwijt te zijn, dus dat leer ik opnieuw. Het is niet erg, ik heb toch wat tijd over.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2012, 10:48
Verwijderd
Ik schrijf op het moment mijn propedeusewerkstuk nog. Verder ben ik van plan als ik dat af heb nog wel door te gaan met studeren, want ik studeer o.a. een nieuwe taal. Die heb ik in een half jaar aangeleerd en daar moet ik straks mee verder, maar als je er 3 maanden niet naar omkijkt is dat behoorlijk wat lastiger dan als je het nog even weer allemaal doorneemt. Dus ja, ik studeer wel gewoon door ja
Met citaat reageren
Oud 22-07-2012, 14:59
ScholierNova
ScholierNova is offline
Jauh ik zelf ben nog niet aan begonnen en a.s. donderdag ga ik al 5 weken op vakantie . Het zou verstandig zijn dat ik nu begin met het doornemen van leerstof van afgelopen schooljaar. Ik heb vakantie dus ik doe er rustig aan

Bedankt voor jullie reactie.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2012, 19:10
Verwijderd
Ik zal in de zomer iets aan mijn profielwerkstuk moeten doen.. heb het de laatste weken van t schooljaar niet gedaan omdat ik niet zo veel thuis was, en er moet nog veel gebeuren en 4 oktober moet de eerste versie af zijn.. Ik heb wel iets gekozen wat ik interessant vind dus zo'n ramp is t niet.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2012, 19:53
Tink*
Tink* is offline
Deze zomer doe ik niets, maar ik heb wel eens zomers doorgewerkt aan een scriptie of moeten leren voor een herkansing aan het eind van de vakantie. Ik studeer wel voor mezelf gewoon door. Ik ben van plan om deze zomer mijn Zweeds weer een beetje op het oude peil te krijgen.
Oud 22-07-2012, 22:03
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik heb ook nog een herkansing anderhalve week voordat het nieuwe collegejaar begint dus ik zal wel moeten
Oud 23-07-2012, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook nog een herkansing anderhalve week voordat het nieuwe collegejaar begint dus ik zal wel moeten
Veel succes!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 12:21
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Veel succes!
Dankje
Oud 23-07-2012, 18:28
Attention
Attention is offline
Ik ga wat werken op frans want ik heb er moeite mee handig voor volgend jaar,maar voor de rest doe ik niks aan school.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2012, 09:48
Verwijderd
Ich lerne die Deutsche Sprache in die Sommer. Aber es ist schwer.

Of zoiets.

Laatst gewijzigd op 25-07-2012 om 09:57.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2012, 12:29
Verwijderd
Het is het niet 'Im Sommer'?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2012, 13:18
Verwijderd
Scheisse, er hat gefaulenzt
Met citaat reageren
Oud 27-07-2012, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Het is het niet 'Im Sommer'?
Weet het niet. Heb tot de 2e klas vmbo Duits gehad en sindsdien niet meer. Nu op eigen houtje maar die Deutsche Sprache leren. Gaat vlotjes.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 22:33
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik wel, maar daar krijg ik ook centjes voor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten