Advertentie | |
|
![]() |
|
Je wilt weg uit je klas voor één leraar die je maar voor één vak hebt? Dat lijkt mij zwaar overdreven. Het is niet alsof je zoveel met die docent te maken hebt. Wellicht krijg je dit jaar andere docenten die ook goed les kunnen geven of volgend jaar je lievelingsdocent weer. Ik zou het er gewoon mee doen en desnoods hulp vragen aan die docent als het vak je anders niet lukt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Was het maar zo dat je leraren kon kiezen, dan zouden sommige leraren hele kleine klassen krijgen vermoed ik
![]() In eerste instantie zul je het ermee moeten doen. Op je vervolgopleiding heb je de docenten ook niet voor het kiezen. Ga eventueel tijdens een tussenuur, steunles of KeuzeWerkTijd-uur (indien jouw school dat kent) naar hem toe voor extra uitleg, zodat je het beter snapt. Of maak wanneer nodig gewoon een aparte afspraak met de docent naar voorkeur, als de docent mee wil werken tenminste. Je kunt altijd proberen om te kijken of je overgeplaatst kunt worden naar een andere groep met de docent die je wilt. Bedenk er echter wel bij dat het niet vanzelfsprekend is dat te kunnen doen. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|