Oud 17-08-2012, 22:50
reffear
reffear is offline
Hee,

Ik heb voor het eerst seks gehad alleen nu heb ik een beetje een raar gevoel.. Heb namelijk vele verhalen gehoord dat het helemaal het einde is, dat je vriendin meestal pijn heeft en bloed verliest bij de eerste keer.. Ik vond het eigenlijk niet zo super geweldig. Vond het wel lekker en kwam na een kwartier of iets langer ook klaar maar ik dacht dat het veel beter zou zijn.. Naar mijn mening zat ik er ook niet heel diep in bij haar, en ze zei dat ze het wel goed vond maar niet super en dat lag aan de eerste keer zei ze..

Ik heb er een beetje een raar gevoel aan over gehouden.. Misschien kan iemand me een beetje helpen?

Groetjes
Met citaat reageren
Oud 17-08-2012, 22:50
reffear
reffear is offline
Het was met condoom trouwens.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2012, 23:19
Verwijderd
Gewoon nog een keer proberen als jullie minder gespannen zijn, misschien Bij een tweede en volgende keer is er minder druk, en kun je vooral kijken wat je precies leuk (/lekker) vindt om te doen. Sommige mensen vinden het meteen vanaf moment één fantastisch, anderen willen zelf wat geoefend hebben en ook een bedpartner die wat ervaring heeft. En zeker ervaring met deze bedpartner specifiek kan helpen om het allemaal wat leuker te maken. Het is in elk geval helemaal niet gek.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 00:44
Verwijderd
Lusi heeft een poesie!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 08:33
Jordyqwerty
Jordyqwerty is offline
Ja idd wat Lusi zegt
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 09:14
reffear
reffear is offline
Hmm maar hoe vaker het we doen, hoe verder ik naar binnen kan ?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 11:34
Verwijderd
Nou, niet per definitie, maar indirect wel. Als je het vaker doet, zijn jullie ontspannen. Als zij erg opgewonden en ontspannen is, kun je waarschijnlijk dieper gaan. Zorg voor genoeg voorspel voor je 'm daadwerkelijk erin probeert te proppen want dat werkt averechts. Eventueel kun je nog glijmiddel proberen, maar zij moet sowieso ontspannen zijn. Als ik jou was zou ik eens een keer of vijf gewoon wat aanklungelen en wel zien waar het schip strandt.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Het was met condoom trouwens.
Daarom is het niet zo heel bijzonder. En omdat jullie allebei nog noob zijn. Draait wel bij.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 15:40
reffear
reffear is offline
Hmm oke bedankt voor de tips. Maar verder voelt het niet echt als wow ik heb voor t eerst seks gehad.. Maar ik zat er wel in en kwam ook klaar dus van de andere kant weer wel..
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 16:43
Verwijderd
Ik denk dat je er te veel van hebt verwacht. Zo bijzonder schijnt het ook niet te zijn, net als de eerste keer zoenen, dat is ook altijd even klungelen. Al hebben sommigen het inderdaad al bij de eerste keer, dat ze het geweldig vonden, maar niet iedereen heeft dat, dus dat is helemaal niet gek. Gewoon vaker doen, dan gaat het vast beter. En probeer het niet te forceren, dat het 'moet', want niks moet, gewoon ontspannen en dan zie je wel wat er gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 22:48
reffear
reffear is offline
Hmm ja , maar in welk opzicht zou het dan beter en lekkerder worden ? En waarin zou bijvoorbeeld ik beter worden dan?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 14:15
Grassprietjes
Grassprietjes is offline
Citaat:
Hmm ja , maar in welk opzicht zou het dan beter en lekkerder worden ? En waarin zou bijvoorbeeld ik beter worden dan?
Dat je weet wat je moet doen, hoe je het voor jezelf lekkerder maakt (dus sneller, langzamer, andere posities enzo). Dat je meer op haar kunt inspelen, dat je weet wat zij lekker vindt en hoe je het voor haar lekkerder kunt maken. Dat weet je niet na een keer, omdat je verder geen 'vergelijkingsmateriaal' hebt.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Dat je weet wat je moet doen, hoe je het voor jezelf lekkerder maakt (dus sneller, langzamer, andere posities enzo). Dat je meer op haar kunt inspelen, dat je weet wat zij lekker vindt en hoe je het voor haar lekkerder kunt maken. Dat weet je niet na een keer, omdat je verder geen 'vergelijkingsmateriaal' hebt.
Met dat laatste ben ik het absoluut niet eens. Het gaat niet om vergelijkingsmateriaal, maar om het recht toe recht aan lekker vinden, niet iets relatief lekker vinden

En het wordt inderdaad wel lekkerder als je verschillende dingen bij elkaar doet (misschien hou je meer van orale seks dan neukseks?) en meer op je gevoel kan focussen in plaats van op omg omg omg ik heb seks. Dan kun je ook bijsturen.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 17:33
Grassprietjes
Grassprietjes is offline
Citaat:
Met dat laatste ben ik het absoluut niet eens. Het gaat niet om vergelijkingsmateriaal, maar om het recht toe recht aan lekker vinden, niet iets relatief lekker vinden

En het wordt inderdaad wel lekkerder als je verschillende dingen bij elkaar doet (misschien hou je meer van orale seks dan neukseks?) en meer op je gevoel kan focussen in plaats van op omg omg omg ik heb seks. Dan kun je ook bijsturen.

Als je nog nooit seks hebt gehad, heb je toch geen vergelijksmateriaal? Dan weet je misschien wel wat je lekker vindt, maar niet hoe dat voelt :-).
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten