Advertentie | |
|
![]() |
|
ik denk dat je eerst maar eens met hem hierover moet gaan praten. en hem zijn verhaal laten doen. misschien heeft hij het wel niet door dat jij er zo onder lijdt en denkt hij gewoon dat hij jou al binnen heeft dus geen moeite meer hoeft te doen. stel hem voor de keus, óf hij doet meer moeite voor je, óf hij raakt je kwijt. ik denk dat zijn keus als hij echt van je houd snel gemaakt is!
|
![]() |
|
^ Mee eens wat hierboven is gezegd..
En nu niet maar naar hem toe gaan, laat hem maar eens eerst komen. Zolang jij blijft gaan wordt jullie relatie te makkelijk en minder serieus voor hem. Hij moet geprikkeld (gemotiveerd) worden om de draad weer op te pakken, anders raakt hij je kwijt. Dat is dan zijn eigen schuld maar hij moet er ook wat voor doen en ervan leren. Relatie onderhouden is niet simpel, moet van 2 kanten komen, geven en nemen. Treinreizen kost veel geld maar dat had je kunnen bedenken als je nog aan het daten bent, afstand op relatie heeft zo zijn nadelen. Niet even bij elkaar langs kunnen gaan, maar wachten en afwachten.. respect voor jou. |
![]() |
|
Confronteren. Wil je mij of niet? Zo ja? Dan kom je ook naar mij toe, ben je hondje niet. Het is nu wel erg makkelijk voor hem natuulijk. Jij komt braaf je beentjes wijd doen bij hem, en je hebt een leuke tijd samen. Maar als hij moet investeren in de relatie is het teveel moeite. confronteren dus.
|
Verwijderd
|
Zelf ook eens een keer of twee afzeggen, (achter elkaar dan) en kijken hoe hij reageert. En spreek dan eens een etentje van tevoren af in Rotterdam, zodat hij wel moét komen. Dan zou ik eens met hem gaan babbelen. Dan kun je aan hem vragen waarom hij het telkens laat afweten.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Naja, vind jullie erg streng voor hem. Ze heeft letterlijk tegen hem gezegd dat het niet uitmaakt en dat zij wel naar hem toe gaat. Die jongen kan er dus niets aan doen, als ik dan lees dat mensen hem een ultimatum willen geven, vind ik dat ronduit bizar.
Je moet voor jezelf de keuze maken: heb ik het voor hem over om steeds weer naar hem toe te gaan? Als het antwoord "nee" is, dan houd je blijkbaar niet van hem en kunnen jullie beter uit elkaar gaan. |
![]() |
||
Citaat:
"Ze komt toch achter me aan gehuppelt dus ik hoef er geen moeite voor terug te doen" Dan neemt hij haar voor vanzelfsprekend en is er geen respect of liefde meer. Als ze waardering van hem wilt dan moet ze dat ook eisen, want het moet van 2 kanten komen. Je kunt niet alles van alleen het meisje verwachten, jongen moet ook gewoon komen, of hij het wilt ofniet en of zij het erg vindt ofniet, eerlijk is eerlijk.
||
Citaat:
Wie weet heeft die jongen geen idee dat 'ie iets fout doet. Maar wellicht heeft 'ie er gewoon geen zin meer in. Een beetje duidelijkheid is een confrontatie wel waard, lijkt me. If anything. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nou? Verwijderd | 42 | 19-05-2005 19:33 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nou doen? Verwijderd | 50 | 28-08-2004 16:58 | |
Liefde & Relatie |