Oud 01-09-2012, 05:58
girl1993
girl1993 is offline
Hallo jullie mij even helpen?
ik weet het niet meer ik heb nu haast twee maanden een vriend en we hebben het leuk met elkaar enz
alleen we wonen best een eindje uit de buurt van elkaar (ik rotterdam hij brabant.)

eerst gingen we om de beurten naar elkaar toen alleen nou is het ongeveer vier keer voorgekomen dat hij het heeft afgezegt( wegens dat hij moe was omdat hij zware week achter de rug had of niet wilde reizen en er tegen op zag.)
Ik heb het een aantal keren laten gaan en gezegt sgat is niet erg blijf maar thuis ik kom wel.
De vierde keer was het niet meer leuk ik ga ook twijfelen aan de relatie hij zegt dat hij mij graag wilt zien en van mij houdt maar tog komt hij niet

Wat moet ik hier nou mee ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2012, 08:29
Verwijderd
Je kan miss een keer iets afspreken in Rotterdam. Wat jullie daar kunnen doen. Als hij dan niet komt dan moet je echt met hem gaan babbelen.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2012, 08:53
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Je kan miss een keer iets afspreken in Rotterdam. Wat jullie daar kunnen doen. Als hij dan niet komt dan moet je echt met hem gaan babbelen.
Hij heeft het al vier keer laten afweten om naar Rotterdam te komen, waarom zou hij dat nu opeens wel doen? Ik denk dat vier keer wel genoeg is en nu al een goed moment is om een gesprek met hem te voeren.

@TS: heb je het er wel met hem over gehad? Over je twijfels en hoe jij je voelt als hij het steeds afzegt? Ik zou er zelf ook niet vrolijk van worden, maar als jij steeds tegen hem zegt dat het niet uitmaakt, misschien denkt hij dan wel echt dat het je niet uitmaakt.

Maar eh, ik vind het geen goed teken. Hij vindt het wel lekker makkelijk dat jij steeds zijn kant op komt en hij er geen moeite voor hoeft te doen. Misschien moet je het zelf ook een paar keer laten afweten en dan kijken hoe hij reageert.

Of ga gewoon het gesprek aan en probeer erachter te komen wat zijn probleem is. Jullie hebben pas twee maanden een relatie. Dan hoor je elkaar nog supergraag te willen zien. Brabant-Rotterdam is echt niet zó ver dat het zo moeilijk moet gaan..
Met citaat reageren
Oud 02-09-2012, 01:10
Sebastien
Sebastien is offline
ik denk dat je eerst maar eens met hem hierover moet gaan praten. en hem zijn verhaal laten doen. misschien heeft hij het wel niet door dat jij er zo onder lijdt en denkt hij gewoon dat hij jou al binnen heeft dus geen moeite meer hoeft te doen. stel hem voor de keus, óf hij doet meer moeite voor je, óf hij raakt je kwijt. ik denk dat zijn keus als hij echt van je houd snel gemaakt is!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2012, 04:35
Sergay
Sergay is offline
^ Mee eens wat hierboven is gezegd..

En nu niet maar naar hem toe gaan, laat hem maar eens eerst komen.
Zolang jij blijft gaan wordt jullie relatie te makkelijk en minder serieus voor hem.
Hij moet geprikkeld (gemotiveerd) worden om de draad weer op te pakken, anders raakt hij je kwijt.
Dat is dan zijn eigen schuld maar hij moet er ook wat voor doen en ervan leren.
Relatie onderhouden is niet simpel, moet van 2 kanten komen, geven en nemen.
Treinreizen kost veel geld maar dat had je kunnen bedenken als je nog aan het daten bent, afstand op relatie heeft zo zijn nadelen.
Niet even bij elkaar langs kunnen gaan, maar wachten en afwachten.. respect voor jou.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2012, 22:01
bierkoning
bierkoning is offline
Confronteren. Wil je mij of niet? Zo ja? Dan kom je ook naar mij toe, ben je hondje niet. Het is nu wel erg makkelijk voor hem natuulijk. Jij komt braaf je beentjes wijd doen bij hem, en je hebt een leuke tijd samen. Maar als hij moet investeren in de relatie is het teveel moeite. confronteren dus.
Oud 05-09-2012, 18:05
Verwijderd
Zelf ook eens een keer of twee afzeggen, (achter elkaar dan) en kijken hoe hij reageert. En spreek dan eens een etentje van tevoren af in Rotterdam, zodat hij wel moét komen. Dan zou ik eens met hem gaan babbelen. Dan kun je aan hem vragen waarom hij het telkens laat afweten.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2012, 10:32
Verwijderd
Naja, vind jullie erg streng voor hem. Ze heeft letterlijk tegen hem gezegd dat het niet uitmaakt en dat zij wel naar hem toe gaat. Die jongen kan er dus niets aan doen, als ik dan lees dat mensen hem een ultimatum willen geven, vind ik dat ronduit bizar.

Je moet voor jezelf de keuze maken: heb ik het voor hem over om steeds weer naar hem toe te gaan? Als het antwoord "nee" is, dan houd je blijkbaar niet van hem en kunnen jullie beter uit elkaar gaan.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2012, 10:53
Sergay
Sergay is offline
Citaat:
Naja, vind jullie erg streng voor hem. Ze heeft letterlijk tegen hem gezegd dat het niet uitmaakt en dat zij wel naar hem toe gaat. Die jongen kan er dus niets aan doen, als ik dan lees dat mensen hem een ultimatum willen geven, vind ik dat ronduit bizar.
Dat komt omdat jongens graag een meisje aan het lijntje houden.
"Ze komt toch achter me aan gehuppelt dus ik hoef er geen moeite voor terug te doen"
Dan neemt hij haar voor vanzelfsprekend en is er geen respect of liefde meer.
Als ze waardering van hem wilt dan moet ze dat ook eisen, want het moet van 2 kanten komen. Je kunt niet alles van alleen het meisje verwachten, jongen moet ook gewoon komen, of hij het wilt ofniet en of zij het erg vindt ofniet, eerlijk is eerlijk.
Oud 06-09-2012, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Dat komt omdat jongens graag een meisje aan het lijntje houden.
"Ze komt toch achter me aan gehuppelt dus ik hoef er geen moeite voor terug te doen"
Ja, zo zijn alle jongens.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2012, 11:18
Vowel
Vowel is offline
Citaat:

Je moet voor jezelf de keuze maken: heb ik het voor hem over om steeds weer naar hem toe te gaan? Als het antwoord "nee" is, dan houd je blijkbaar niet van hem en kunnen jullie beter uit elkaar gaan.
Maar dat is niet het enige dat er telt. Het moet van twee kanten komen. Ze kan nog zoveel van hem houden, maar dat betekent niet dat ze genoegen moet nemen met iemand die geen moeite wil doen voor haar. Hij vertikt het steeds om naar haar toe te komen en pas daarná besluit zij om naar hem toe te gaan, want anders zien ze elkaar helemaal niet - dat lijkt me niet de beste basis voor een relatie. Ze heeft het blijkbaar wel voor hem over, maar nu wil ze weten of hij dat voor haar ook heeft. Dat vind ik niet vreemd. En als ze hem nu eens confronteert, dan heeft ze meteen een antwoord.

Wie weet heeft die jongen geen idee dat 'ie iets fout doet. Maar wellicht heeft 'ie er gewoon geen zin meer in. Een beetje duidelijkheid is een confrontatie wel waard, lijkt me. If anything.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2012, 11:24
Sergay
Sergay is offline
Citaat:
Ja, zo zijn alle jongens.
Dat heb ik niet gezegt, dat maak jij ervan.
Alsnog gaat het om de principe, in dit geval komt de TS over als eenrichtings-verkeer.
Oud 06-09-2012, 12:24
Afrodiete
Afrodiete is offline
Ik zou hem eens wat meer moeite laten doen.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten