Oud 04-09-2012, 16:32
Roel1997
Roel1997 is offline
pfff heb het helmaal gehad met onze wiskunde leraar. Lijkt wel of ie mij elke keer hebben moet.
moest van hem twee samenvattingen overschrijven. mijn papier was op dus had wat klein geschreven. nie eens heel klein maarja ik had geen papier dus moest wel.

Nu moet ik het nogmaals maken omdat het te klein was. ik moet groot schrijven van hem.

Denk dat ik een rol a0 papier koop en het daar op ga schrijven.

zoiets http://plotterpapieronline.nl/plotte...terpapier.html

haha.

zouden jullie dit durven
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2012, 16:43
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
pfff heb het helmaal gehad met onze wiskunde leraar. Lijkt wel of ie mij elke keer hebben moet.
moest van hem twee samenvattingen overschrijven. mijn papier was op dus had wat klein geschreven. nie eens heel klein maarja ik had geen papier dus moest wel.

Nu moet ik het nogmaals maken omdat het te klein was. ik moet groot schrijven van hem.

Denk dat ik een rol a0 papier koop en het daar op ga schrijven.

zoiets http://plotterpapieronline.nl/plotte...terpapier.html

haha.

zouden jullie dit durven
Het klinkt niet echt alsof je hebt nagedacht wat je wiskundeleraar van je wil zien. Je kan het doen, maar het lijkt me zeer onverstandig. Als ik je docent was, zou ik een gesprekje hebben over jouw gedrag met je mentor.

Hoe stom het ook klinkt: de man heeft je waarschijnlijk gestraft, omdat je tijdens de les niet voldoende oplette / luisterde na hem. Als je doorgaat met een respectloze houding, kan hij niet ophouden met jou meer strafwerk te geven. M.a.w. Niet trollen, gewoon doen wat hij zegt.

Kan het misschien zijn dat je de straffen zelf uitlokt?
Oud 04-09-2012, 16:50
Roel1997
Roel1997 is offline
Wiskunde leraar is pas gescheiden

Ik ben wel een beetje irritant voor hem want doe weinig voor wiskunde en heb vaak mijn huiswerk niet af maar sta wel een 9
Met citaat reageren
Oud 04-09-2012, 19:27
ADO070
ADO070 is offline
ja na 2 weken school, met een poep overhoringkje.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten