Oud 14-09-2012, 17:39
Rikje18
Rikje18 is offline
Gewoon algemene vraag, als een, in dit geval, jongen met een ander wijf zoent maar tegen jou zegt dat hij je leuk vind. Vind hij je dan echt leuk? Of houd die jongen je dan aan het lijntje of wat anders? Ik ben niet homoseksueel ik vroeg me dit af door een situatie waar een vriendin van me zich in bevind.
Oud 14-09-2012, 17:45
klooterkip
klooterkip is offline
Eh jongens kunnen zoenen zonder daarbij gevoelens te hebben voor de ander, wat ook wel redelijk vaak gebeurt. Dus het kan. Hij kan d'r ook aan het lijntje houden en daar kan zij wel redelijk makkelijk achter komen door simpelweg een relatie met hem aan te gaan of duidelijk zeggen, dat zij het niet leuk vindt als hij met andere meisjes zoent.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2012, 17:48
Rikje18
Rikje18 is offline
Ze was er helemaal stuk van dat hij met een ander gezoent heeft.
Oud 14-09-2012, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Gewoon algemene vraag, als een, in dit geval, jongen met een ander meisje zoent maar tegen jou zegt dat hij je leuk vind. Vind hij je dan echt leuk? Of houd die jongen je dan aan het lijntje of wat anders? Ik ben niet homoseksueel ik vroeg me dit af door een situatie waar een vriendin van me zich in bevind.
en als het die jongen puur om (mogelijke) seks was kan het best dat hij die vriendin van je leuker vind.
Maar het is zowiezo niet netjes en zulk soort jongens verdienen een flinke bitchslap.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2012, 18:19
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dan kan hij je vriendin nog wel leuk vinden maar dan is het wel een stomme sukkel, want als je iemand echt zo leuk vindt zoen je niet met een ander. Sowieso mensen die zoenen met mensen die ze niet leuk vinden, bleh.
Oud 14-09-2012, 18:54
Lorelei
Lorelei is offline
Dat hangt ervan af, maar als hij een relatie met me zou willen op korte termijn dan zou het zoenen met een ander een averechts effect hebben. Dan kan-ie me nog wel leuk vinden, maar dan hoeft het van mij niet zo nodig.
Oud 14-09-2012, 19:01
Verwijderd
Normaalgesproken gewoon niet nee In dit geval specifiek zou hij aan de buitenwereld misschien nog willen demonstreren dat ie hetero is, maar dan nog is het een kutactie.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2012, 19:17
Swaziland
Swaziland is offline
Het gaat dus niet on hetero/homo de vriendin van de topicmaker is tegrn gezegd soor een jongen dat hij haar leuk vindt waarna hij met een andere meid zoende. ik zou btw nooit wat met zo'n jongen nemen; misschiendat je wat meer details kan geven?
Oud 14-09-2012, 19:35
Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Het gaat dus niet on hetero/homo de vriendin van de topicmaker is tegrn gezegd soor een jongen dat hij haar leuk vindt waarna hij met een andere meid zoende. ik zou btw nooit wat met zo'n jongen nemen; misschiendat je wat meer details kan geven?
Ik was niet degene die met een ander zoende O.o kan jij misschien wat details geven? Ik begrijp je niet helemaal.
Oud 14-09-2012, 19:43
Verwijderd
Oh ja of ik leer lezen.

Maar daadwerkelijk uitspreken dat je iemand leuk vindt en dan toch een ander zoenen betekent dat je uitspraak niks voorstelt of je gewoon een sufferd bent. Beide niet zo leuk dus.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2012, 20:08
Verwijderd
zoenen is lekker. je kan verschillende mensen tegelijk aantrekkelijk vinden. het is niet leuk, maar als er geen afspraken zijn gemaakt is het ook niet helemaal verkeerd. als je vriendin hier geen zin heeft, dan laat ze die jongen lekker in zijn eigen sop gaarkoken. en anders moet ze hem erop aanspreken en wellicht afspreken om dat niet meer te doen.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2012, 20:23
Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Oh ja of ik leer lezen.

Maar daadwerkelijk uitspreken dat je iemand leuk vindt en dan toch een ander zoenen betekent dat je uitspraak niks voorstelt of je gewoon een sufferd bent. Beide niet zo leuk dus.
Nee klopt, dat zei ik ook al tegen die vriendin van me.
Oud 14-09-2012, 21:04
Verwijderd
Citaat:
zoenen is lekker. je kan verschillende mensen tegelijk aantrekkelijk vinden. het is niet leuk, maar als er geen afspraken zijn gemaakt is het ook niet helemaal verkeerd. als je vriendin hier geen zin heeft, dan laat ze die jongen lekker in zijn eigen sop gaarkoken. en anders moet ze hem erop aanspreken en wellicht afspreken om dat niet meer te doen.
Dit, ja.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten