Advertentie | |
|
![]() |
|
Dan kan hij je vriendin nog wel leuk vinden maar dan is het wel een stomme sukkel, want als je iemand echt zo leuk vindt zoen je niet met een ander. Sowieso mensen die zoenen met mensen die ze niet leuk vinden, bleh.
|
Dat hangt ervan af, maar als hij een relatie met me zou willen op korte termijn dan zou het zoenen met een ander een averechts effect hebben. Dan kan-ie me nog wel leuk vinden, maar dan hoeft het van mij niet zo nodig.
|
![]() |
Het gaat dus niet on hetero/homo de vriendin van de topicmaker is tegrn gezegd soor een jongen dat hij haar leuk vindt waarna hij met een andere meid zoende. ik zou btw nooit wat met zo'n jongen nemen; misschiendat je wat meer details kan geven?
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
zoenen is lekker. je kan verschillende mensen tegelijk aantrekkelijk vinden. het is niet leuk, maar als er geen afspraken zijn gemaakt is het ook niet helemaal verkeerd. als je vriendin hier geen zin heeft, dan laat ze die jongen lekker in zijn eigen sop gaarkoken. en anders moet ze hem erop aanspreken en wellicht afspreken om dat niet meer te doen.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Altijd verliefd worden op een goeie vriendin Rikje18 | 14 | 26-11-2012 08:01 | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic x-spekkie-x | 442 | 15-11-2012 22:40 | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic Verwijderd | 16 | 24-10-2010 09:41 | |
Liefde & Relatie |
Zoenen is dat vreemdgaan?? Blue_Eyes | 33 | 28-06-2003 19:49 | |
Psychologie |
homosekualiteit - enquete Outrageous | 107 | 03-10-2002 20:38 | |
Liefde & Relatie |
zucht..... mn ex Verwijderd | 53 | 17-08-2002 14:52 |