Ik zou als ik jou was eerst naar de huisarts gaan en met hem/haar zoeken naar een oplossing. Als die dan een crème of iets dergelijks voorschrijft wordt het in principe door de verzekering gedekt en hoef je dus ook geen bakken geld uit te geven aan drogisterijtroep (sorry), die vaak veel irriterende stoffen bevat en je probleem meestal alleen verergert.
Een heel goede tip die ik je kan geven is: koop jojoba-olie! Het is bij De Tuinen voor een tientje te koop en ik heb met één flesje meer dan een halfjaar gedaan. Het is natuurlijk, heel mild en verstopt je poriën niet. Ook is het niet vettig (ook al noem je het olie). Je kan het gebruiken als reiniger (bij mij verdwijnen mee-eters dan als sneeuw voor de zon) en als hydraterend middel voor je huid, ook op je lichaam en bij huiduitslag. Als je een vette huid hebt hoef je je huid na het reinigen met jojoba-olie niet eens meer apart nieuwe olie aan te brengen. Als je echt weinig geld hebt en op zoek bent naar één multifunctioneel, awesome product zou ik dit kopen.