Hoi medeforummers,
Sinds ruim een maand is mijn laptop pretty much dead.
Wanneer ik m aan zet, hoor ik de fan werken, gaan lampjes achter de aan/uit-knop, de wireless-network-knop en netstroom branden, maar scherm blijft zwart, geen bios/set-upscreen of Packard-Belllogo of Windowslogo. Dit duurt een paar seconden, waarna de laptop zich als het ware weer opnieuw op start en het weer opnieuw begint voor een seconde of vijf-tien. Ik heb een Packard Bell Easynote, type weet ik niet uit mijn hoofd, gekocht in oktober 2008.
Normaal gesproken heb ik de accu uit mijn laptop gelaten omdat ik praktisch altijd op netstroom werk. Daarnaast heb ik die voorgaande nacht toevallig mijn laptop aangehad omdat ik een groot bestand wilde downloaden. De ontladingsmethode (30 sec. powerknop indrukken) al geprobeerd zonder resultaat, een extern beeldscherm aansluiten via hdmi geeft ook geen resultaat. Ook al geprobeerd via f1/f8 in setup/biosmenu te komen, maar no success. Al wel e.e.a. gegoogled en uitgekomen op een gecrashte HDD of een moederbordprobleem of toch oververhitting, maar ik vraag me toch af wat het probleem kan zijn. Wie o-wie is mijn grootmoefti der laptopwijsheden?
|