Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
het is niet helemaal je moeders schuld. mensen vinden het altijd leuk om iets te doen wat niet mag iets "stiekems" dat geeft een adrenaline kick. helemaal als het een groot geheim is is het moeilijk om het te bewaren omdat je iemand anders reactie wil zien. ik heb een keer een geheim door verteld en ben toen erg in de problemen gekomen "maarja toen was ik 11 en kinderen zijn zoiezo al slecht in geheimen bewaren
![]() zolang het in de familie is is het nog niet perse een ramp. broers en zussen kunne vaak erge ruzie maken maar ze zullen elkaar meestal niet voor schut zetten voor anderen ofso. je kan naar een psycholoog gaan ofso of er gewoon me je moeder over praten. ze beseft zich vast niet dat ze je hiermee zo veel pijn doet en dat is natuurlijk ook de bedoeling niet van haar. ik hoop dat je hier wat aan hebt |
![]() |
|
mja dat is iets waar je maar beter vroeg achter kan komen, zal je later profijt van hebben.
overigens kan je het mensen niet echt kwalijk nemen dat ze dingen doorvertellen, dat is nu eenmaal de natuur van de mens, vertellen, heeft te maken met je belangrijk en interessant voelen en als dat dan dingen zijn die eigenlijk niet verteld mogen worden dan maakt je dat alleen maar interessanter. Ik zeg altijd maar (meestal in relatie tot copyright); de enige manier om iets voor jezelf te houden is door het niet te publiceren, doe je dat wel dan geef je het recht op om het prive te houden, het moment dat jij het aan een ander verteld wordt het publiek bezit.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Criminele plegingen tegen de Nederlandse taal (en andere talen). #8 fizzle-fluffy | 500 | 17-06-2013 14:00 | |
Psychologie |
Muziektopic #7 Verwijderd | 499 | 26-03-2008 11:27 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Lifestyle |
Hou ziet jou begrafenis eruit? Verwijderd | 99 | 17-04-2004 14:06 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
15 feb demontratie tegen oorlog in irak! blegh! | 560 | 16-02-2003 16:24 |