Oud 14-11-2012, 16:33
Crystalll
Crystalll is offline
.

Laatst gewijzigd op 01-08-2013 om 14:07.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2012, 16:38
Attention
Attention is offline
Als je mentor nog wel te vertrouwen is zou ik het hem gaan vertellen... en reken maar dat ie na zo'n verhaal actie onderneemt.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2012, 16:39
Crystalll
Crystalll is offline
.

Laatst gewijzigd op 01-08-2013 om 13:56.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2012, 16:47
Em.
Em. is offline
Als je geheimen geheim wilt houden, moet je die aan niemand vertellen. Dat is de enige manier die écht werkt. Dat mensen je geheimen doorvertellen, betekent trouwens niet dat ze stom en gemeen zijn, misschien vertelde je moeder je geheim wel door omdat ze je wilde helpen? Als het een geheim was van 'ik voel me rot over dit en dit' vertelde ze het misschien wel aan je vader zodat hij het ook wist en je ermee kan helpen, juist omdát ze van je houdt en om je geeft.

En hoe bedoel je dat je zielig bent?

Verder: leeftijdsgenootjes en vriendinnen zijn op die (/jouw) leeftijd allemaal drama en emotie en iedereen is héél onzeker en hangt aan elkaar en zoekt zelfbevestiging en groepjes en elkaar de grond in trappen en andere narigheid. Zowel jij al je beste vriendin als de meisjes die het nodig vinden je te pesten, zijn waarschijnlijk heel onzeker en op zoek naar bevestiging, en misschien helpt het herkennen van die onzekerheid ('ze doen alleen zo kut over mijn *vul hier iets in* omdat ze daar zélf verschrikkelijk onzeker over zijn') wel een beetje bij het erboven staan. At the end zijn pestende en oneerlijke mensen juist diegenen die zielig zijn.
Oud 14-11-2012, 17:44
Verwijderd
*dead
Met citaat reageren
Oud 14-11-2012, 18:32
Verwijderd
Citaat:
*dead
Nou ja, de rol van wraakengel is ook niet verkeerd.

OT: klopt, niemand is te vertrouwen met geheimen. Jij zelf schijnbaar ook niet, als je je geheimen doorvertelt aan anderen. Alleen aan anderen vertellen wat je niet erg vindt dat algemene kennis wordt. Verder wat Em. zegt.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2012, 15:32
kloentje2
kloentje2 is offline
Zoals Attention al zei: Je moet op school naar iemand gaan die je vertrouwt. Bijvoorbeeld: Mentor, vertrouwenspersoon......Verzin het maar.

Veel succes er mee!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2012, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, de rol van wraakengel is ook niet verkeerd.
hahaaa
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 12:41
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde! I wish I was DEATH!

Naar mijn idee richt ik me meer op black metal, maar ik wou dat ik death- was
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 18:21
Verwijderd
dit is dus niet eens offtopic, en in verhouding zelfs een oppepper voor de stemming hier!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2012, 22:19
Verwijderd
het is niet helemaal je moeders schuld. mensen vinden het altijd leuk om iets te doen wat niet mag iets "stiekems" dat geeft een adrenaline kick. helemaal als het een groot geheim is is het moeilijk om het te bewaren omdat je iemand anders reactie wil zien. ik heb een keer een geheim door verteld en ben toen erg in de problemen gekomen "maarja toen was ik 11 en kinderen zijn zoiezo al slecht in geheimen bewaren )
zolang het in de familie is is het nog niet perse een ramp. broers en zussen kunne vaak erge ruzie maken maar ze zullen elkaar meestal niet voor schut zetten voor anderen ofso.
je kan naar een psycholoog gaan ofso of er gewoon me je moeder over praten. ze beseft zich vast niet dat ze je hiermee zo veel pijn doet en dat is natuurlijk ook de bedoeling niet van haar.
ik hoop dat je hier wat aan hebt
Met citaat reageren
Oud 27-11-2012, 19:14
arPos
arPos is offline
mja dat is iets waar je maar beter vroeg achter kan komen, zal je later profijt van hebben.

overigens kan je het mensen niet echt kwalijk nemen dat ze dingen doorvertellen, dat is nu eenmaal de natuur van de mens, vertellen, heeft te maken met je belangrijk en interessant voelen en als dat dan dingen zijn die eigenlijk niet verteld mogen worden dan maakt je dat alleen maar interessanter.

Ik zeg altijd maar (meestal in relatie tot copyright); de enige manier om iets voor jezelf te houden is door het niet te publiceren, doe je dat wel dan geef je het recht op om het prive te houden, het moment dat jij het aan een ander verteld wordt het publiek bezit.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten