Oud 26-11-2012, 20:25
Ace Frehley
Ace Frehley is offline
Ik heb geen idee of dit de juiste forum is om deze vraag te stellen, dus alvast excuses als het hier niet hoort.

Ik ben in Nederland geboren en opgegroeid en bezit een verblijfsdocument type 1. Nu ben ik erg in de war of ik nou het wettelijke collegegeld moet betalen, of een verhoogde versie daarvan. Ik heb ook geen idee of ik wel of niet in aanmerking kom voor studiefinanciering. De overheidssites brengen alleen maar meer verwarring, met allerlei uitzonderingen. Heeft iemand hier ervaring mee en/of veel kennis van? Ik stel alle hulp zeer op prijs!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2012, 22:46
Verwijderd
Ik verplaats je even naar Studiezaken, daar past dit topic beter.

Misschien kun je eens een keertje bellen naar de universiteit/hogeschool, of naar het DUO? Misschien kunnen ze je dan duidelijkere informatie geven.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2012, 14:18
Axel11
Axel11 is offline
Met type I heb je helaas geen recht op studiefinanciering en betaal je meer dan het wettelijk collegegeld.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2012, 15:05
Ace Frehley
Ace Frehley is offline
Bedankt voor de reactie. Is er geen manier om toch het wettelijke collegegeld te betalen?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2012, 17:44
Axel11
Axel11 is offline
Er zijn wel verschillende (studie)beurzen voor vluchtelingen. Misschien eens proberen te googlen?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 01:48
arPos
arPos is offline
zou vreemd zijn als dat in deze situatie toepasbaar is.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten