Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja, ik vond het trouwens wel leuk dat Aagje op deze manier weg ging, nu hebben ze het nog leuk met een schatkaart gedaan ipv gewoon poef weg. Ik vond het heel logisch dat ze daarna nog iemand eruit moesten stemmen.
|
![]() |
Ik ben ook een trouwe kijker
![]() Jammer dat Aagje eruit is, ik had haar erg graag, maar goed. Fajah moet ik echt niet hebben, het is gewoon de manier hoe ze de wereld bekijkt. Ik erger me mateloos aan haar. Doodjammer ook dat door dat vervelend wijf Willie eruit is ![]() Van mij mogen Joke, Min Hee, Lodewijk of Fatima winnen. Twee Belgen en twee Hollanders ![]() Ikzelf ben een Belgische, maar vind het duel tussen de landen ook maar misselijkmakend. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Fajah vind ik heerlijk. Ik ben het helemaal eens met wat ze zei tijdens die eilandraad. Waarom zou je niet gewoon letterlijk zeggen "Ja, we hadden een complot. Want dit is Expeditie Robinson en we proberen het spel te winnen." Dat eeuwige ontwijken van de vraag werkte echt op mijn wenuwen, bij haar ook blijkbaar
![]() Afgelopen aflevering vond ik het wel zeer slim gespeeld van Fatima en de broertjes, maar man wat had ik een medelijden met Lodewijk. Dat gezichtje gewoon toen hij door kreeg wat er gebeurde en dat hij juist door zijn beste matties genaaid was. Au!! Ik ben ook erg benieuwd naar volgende keer, met name stel dat Lodewijk Fajah weet te verslaan. Hoe leuk ik Fajah ook vind, het zou wel terecht zijn als Lodewijk er in blijft. En dan wordt het hard tegen hard ![]()
|
Ik vind het echt echt een naaistreek.
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ja, Peggy is voor het oog van de groep inderdaad nog een buitenstaander. Ik denk dat ze eerst Fatima eruitstemmen, omdat ze Nederlands is en men haar als de kwade genius ziet. Daarna zal een van de broertjes aan de beurt komen, en misschien dat de groep dan weer een sterke speler eruit stemt.
||
Citaat:
![]()
|
Hij deed wel heel serieus met z'n 'ik ga degene die mijn broer heeft geëlimineerd elimineren' en dan ook nog beweren dat hij niets tegen Fayah had. :')
Ik zie ook ruzie in het vooruitzicht. Mooi mooi want zoals het nu gaat was het eventjes kamp 1 vs kamp 2 en er mag wel weer wat rumoer ontstaan tussen iedereen. Joke die zich liet paaien. 'Ja ze kammen zelfs mijn haar uit', ja waarom denk je dat ze dat doen muts.
|
Hehe Fatima denkt gelukkig wel na. Ik vind haar nu ook veel sympathieker dan in het begin en de rest van de bende ook. Ik vond Min Hee dan weer de laatste afleveringen echt een chagrijnige trollekop. Heel handig dat het anders 3 tegen 3 wordt en je dus beter een complotje met Fajah kan maken. Het lijkt me voor haar wel kut om in die positie te staan, want ze moest de proef eigenlijk verliezen en mocht ook niet mee naar winnaarseiland. Als ze je dan nakken is het echt kut, want dan heb je geen immuniteit. Alleen voor Fatima en co. was het natuurlijk het beste als ze zich aan hun woord hielden. Ik denk dat die gouden munt nu ook wel belangrijker kan worden.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
De Speld - waarderingstopic Bob the Bear | 204 | 19-12-2015 11:52 |